Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 oktober 2018, 21:28   #1
geert81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2013
Berichten: 1
Geslacht:
Beauclinic 2500 grafts - 24-10-2018

Na een aantal jaren over een HT te hebben nagedacht en veel op dit forum te hebben gelezen heb ik uiteindelijk gekozen voor een behandeling bij Beauclinic.

Ik gebruik zelf al een jaar of 8 fina. Dit heeft lang goed geholpen, maar de laatste jaren ging het het toch wat verder achteruit. Zowel de het gedeelte voor kruin en de inhammen waren voor mij aan behandeling toe. Twee maanden geleden overigens de Fina ingeruild voor Duta. In het verleden ook andere middeltjes gebruikt, maar kreeg van verschillende soorten Monixdil bijwerkingen.

Indruk van de kliniek is kleinschalig en professioneel. Ik had zelf echt de voorkeur voor een NL’se kliniek. Uiteindelijk op basis van m’n gevoel, de online ervaringen van anderen en voorbeelden gekozen voor deze kliniek.

Behandeling zelf ging prima. Keurig ontvangen en na wat uitleg, foto’s en wat medicatie gaan liggen. De verdovingen vielen mee. Vervolgens zijn de grafts et in de ochtend uitgehaald en heeft de arts de gaatjes gemaakt voor de terugplaatsing. Na de lunch zijn de grafts teruggeplaatst. Vervolgens nog wat uitleg, en ik kon weer naar huis. De totale behandeling duurde ongeveer 8 uur. Het meest vervelende vond ik nog het lange liggen.

Vandaag dag 1; pijn valt mee. Voorhoofd is een kleine beetje dikker door wat vocht. Ik slaap met een nekkussentje, om de achterste geïmplementeerde haren zo weinig mogelijk te belasten en ik niet zo’n rugslaper ben.

De voor foto’s en de eerste na foto staan in m’n album.

Laatst gewijzigd door geert81; 25 oktober 2018 om 21:53
geert81 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2019, 09:24   #2
GrayDino
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2018
Berichten: 11
Geslacht:
Hoi Geert! Hoe gaat het nu na je behandeling?
GrayDino is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.