Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 april 2019, 17:15   #1
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Oproep: Mensen die door Globalhair of Medical Point behandeld zijn.

Mijn insteek is dat dit het laatste topic is wat ik start tot het moment waarop ik daadwerkelijk een kliniek heb gekozen. Die keuze maak ik deze week.

Voor de zekerheid wil ik toch graag het volgende nog vragen:

Voor diegene die een behandeling hebben ondergaan via GlobalHair en/of Medical Point... Of wanneer je iemand kent waarbij dit het geval is.

Zou je me a.u.b. een groot plezier willen doen door in dat geval op dit topic te reageren? Ongeacht het een goede of minder fijne ervaring was. Laat je hierbij a.u.b. niet weerhouden omdat je wellicht het idee hebt een complete recensie te moeten delen. Dat hoeft niet. Hoewel ik het wel heel fijn zou vinden wanneer je enkel aangeeft of jouw behandeling -enigszins- naar tevredenheid is verlopen.

Ik stel elke reactie zeer op prijs..

Alvast enorm bedankt
mohawk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 18:59   #2
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
Mijn insteek is dat dit het laatste topic is wat ik start tot het moment waarop ik daadwerkelijk een kliniek heb gekozen. Die keuze maak ik deze week.

Voor de zekerheid wil ik toch graag het volgende nog vragen:

Voor diegene die een behandeling hebben ondergaan via GlobalHair en/of Medical Point... Of wanneer je iemand kent waarbij dit het geval is.

Zou je me a.u.b. een groot plezier willen doen door in dat geval op dit topic te reageren? Ongeacht het een goede of minder fijne ervaring was. Laat je hierbij a.u.b. niet weerhouden omdat je wellicht het idee hebt een complete recensie te moeten delen. Dat hoeft niet. Hoewel ik het wel heel fijn zou vinden wanneer je enkel aangeeft of jouw behandeling -enigszins- naar tevredenheid is verlopen.

Ik stel elke reactie zeer op prijs..

Alvast enorm bedankt
Ik ben met medicalpoint geweest. Mijn ervaring is wisselend.

Consult: Duidelijk en eerlijk. Werden geen gouden bergen beloofd, maar er was zeker resultaat te halen. Hiermee heb ik zelf het besluit genomen het erop te wagen.

Contact of vragen: worden voor 90% snel beantwoord

Vliegreis/hotel: vliegreis geboekt door Medicalpoint, kon ook na een week al terecht. Werd op het vliegveld in Istanbul netjes opgewacht door hostess. Hotel is een 5 sterrenhotel, zeer netjes ook. Ligt op een minuut of 20 van het vliegveld en 15 minuten van het ziekenhuis.
Nadeel vond ik in Istanbul en ook het hotel, het gebrek aan engels sprekende turken.

Het ziekenhuis: Medicalpark ziekenhuis. Oogt heel sjiek, is ook erg netjes. Niets verkeerds over te zeggen.

Arts+ assistenten: Onpersoonlijk. Je wordt ontvangen in het kantoor van de arts. Zij begint via de hostess( Arts spreekt uiteraard alleen Turks) te vragen welke afspraak is gemaakt in Nederland betreft het aantal grafts. Onderwijl staat de assistente je haarlijn af te tekenen en komt er een ander persoon een infuus aanleggen. Dit vond ik best wel overweldigend. Zodra dit klaar is moet je het restant van het bedrag af rekenen met de arts.
Assistenten blijven ook tijdens de behandeling er afstandelijk, dit heeft denk ik met de taalbarrière te maken.

De ingreep: de verdovingsspuiten doen pijn, simpel. Maar daarna voel je nauwelijks iets en is het gewoon uitzitten/liggen.

Tussen het plukken en zetten van de grafts krijg je een lunch. Stelt niet veel voor, echt een ziekenhuis maaltijd.
Wanneer je helemaal klaar bent krijg je een pakketje medicatie en shampoo mee. Dit gebeurt in bijzijn van de arts, al was zij drukker met haar iphone en legde de hostess het meeste uit.

Volgende dag word je in de middag opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht om je hoofd te wassen. Dit stelt weinig voor, denk al met al een half uurtje. Daarna alleen naar het vliegveld, waar je savonds weer terug vliegt.
Vond trouwens het aantal HT patienten op het vliegveld erg tegenvallen. Met mij maar 5 ofzo. Voelde me ook best bekeken op het vliegveld.

Nazorg: tot nu toe niet. Heb wel mijn onvrede over de manier hoe geuit, hier zou op terug worden gekomen. Tot op heden niet gebeurd. Wel wat vragen gesteld, hier wel snel antwoordt op. In mei heb ik als goed is mijn eerste controle afspraak, ben benieuwd, nog niets over gehoord.

Overall: onpersoonlijk, maar verder wat betreft de ingreep gewoon goed. Je krijgt waar je voor betaald en niet meer. Als je hier rekening mee houdt is er niets aan de hand.
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 19:45   #3
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Mohawk, waarom probeer je t wiel opnieuw uit te vinden? Als geld belangrijk is ga naar Esteworld. Vraag om een goede dokter die engels spreekt (die van mij deed dat, volgens mij allemaal) en de begeleiding is ook prima. Resultaten zijn meestal ook goed. 2000 euro ben je klaar. Het zal altijd goedkoper kunnen..
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 20:08   #4
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Mohawk, waarom probeer je t wiel opnieuw uit te vinden? Als geld belangrijk is ga naar Esteworld. Vraag om een goede dokter die engels spreekt (die van mij deed dat, volgens mij allemaal) en de begeleiding is ook prima. Resultaten zijn meestal ook goed. 2000 euro ben je klaar. Het zal altijd goedkoper kunnen..
Esteworld had mijn eerste voorkeur! En ik zou er dan ook meteen voor hebben gegaan. Echter, dat is wanneer men me daar niet met een vreemd soort voorzichtigheid wegstuurde. Ik had het idee afgewezen te zijn, was compleet terneergeslagen joh. Ik leek eventjes niet geschikt. Waarop ik een dag later een aanbieding van ze kreeg voor een luttele 1900-2300 grafts "en misschien meer". Dit was meteen met stip het minst aantal grafts wat ik bij welke andere kliniek - ook Nederlandse - te horen heb gekregen. In mijn geval is dat € 2000, en een jaar weggooien.

Nee joh... Mijn "twijfel" ligt totaal ergens anders.. En ik kom daar niet uit. Het is zo verschrikkelijk moeilijk..

Ga ik voor € 5600 naar Hairworld Istanbul voor 3500 grafts,
of naar één van 2 bovengenoemde klinieken voor respectievelijk € 2250, of € 1700, ook voor 3500-4000 grafts. ?

Ik probeer met man en macht als een debiel uit te zoeken waar ik goed aan doe. Dat is namelijk nogal een drastisch prijsverschil. En ik heb naar alle waarschijnlijkheid twee behandelingen nodig, dat ook nog.

Ik zit zelfs op filmpjes op YouTube op de achtergrond te kijken of ik verschillen zie.. Ik heb dit hele forum 4 keer helemaal doorzocht. Ik ben zelfs zover gegaan om foto's van HWI in Adobe Phtoshop te levelen om te kijken of die foto's gefaked zijn... Maar dat doen ze allemaal her en der, vanzelfsprekend.

€ 5600 betalen, okay.. Maar als ik precies hetzelfde voor € 2000 kan krijgen, dan zou ik toch compleet vaan de pot gerukt zijn.. Of niet?

Ik zie niet veel van Globalhair en Medical Point, vandaar..


p.s. relatief gezien ben ik bij Transhair goedkoper uit dan bij Esteworld.. Kun je het je voorstellen?

Laatst gewijzigd door mohawk; 22 april 2019 om 20:13 Reden: a
mohawk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 20:27   #5
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Het is trouwens jammer dat het niet mogelijk is tussentijds de titel een door jezelf gestart topic aan te passen.

Dat zou het wat makkelijker maken..

Iedere keer aarzel ik en voel ik me bezwaard om een geheel nieuwe te starten..
mohawk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 20:42   #6
hansknakworst
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 april 2019
Berichten: 11
Geslacht:
Ik zit met zo'n beetje precies hetzelfde!



Bij Google krijgt HWI 3 van de 5 sterren... Terwijl alle anderen hoger scoren, altijd 5 sterren.. Wat ook onzin is natuurlijk..



Die website met zoiets als "Kliniek ervaringen", daar geloof ik niet veel van. Daar kun je zoveel reviews plaatsen als je wil. En reviews op de eigen website van een kliniek neem ik al helemaal met 10kg zout.



Ik snap niet hoe ik aan inhoudelijke info kom.

En ze hebben allemaal dezelfde gladde praatjes. De kerel van HWI, wat kan die praten over zijn FUE CT.. Tjonge jonge..



O ja.. En ik kan het niet laten...



Transhair, nee joh! Ik vraag me wel af hoe jij dan komt bij het idee dat dat goedkoper is.
hansknakworst is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 20:52   #7
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Mohawk, waarom probeer je t wiel opnieuw uit te vinden? Als geld belangrijk is ga naar Esteworld. Vraag om een goede dokter die engels spreekt (die van mij deed dat, volgens mij allemaal) en de begeleiding is ook prima. Resultaten zijn meestal ook goed. 2000 euro ben je klaar. Het zal altijd goedkoper kunnen..
Bij mij hetzelfde. Mijn eerste keus was ook estheworld. Werd echter afgewezen, zodoende bij Medicalpoint uitgekomen. Krijg bij Estheworld erg het idee dat zij alleen cliënten willen waar een topresultaat te halen is. Zo kwam Hidde tenminste op mij over
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 20:54   #8
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansknakworst Bekijk bericht
Transhair, nee joh! Ik vraag me wel af hoe jij dan komt bij het idee dat dat goedkoper is.
Transhair bood me aan een soort "package deal" (mijn bewoording) € 4595,00 voor 2 behandelingen met een jaar ertussen. Resulterend in +4000 grafts. Ze doen er per keer niet meer dan 2000.

Terwijl ik bij Esteword dan 2 x € 2000 + 2 vliegtickets + 2 x een visum + 2 x van mijn woonplaats naar Schiphol etc.. reken maar uit.

Daarbij betwijfelde men überhaupt op een tweede behandeling - via hen - mogelijk was.

Terwijl HWI zonder dat ik zelf een aantal grafts had genoemd uit eigen beweging met 3500 aan kwam, en zo ook eigenlijk alle anderen.

Ik heb op dit forum iemand zien schrijven dat hij het nog "selectief" vond. En daar kan ik me helemaal in vinden. Ik zie hier foto's van mensen met een veel slechter donorgebied als het mijne, die gewoon 3000 grafts laten verplaatsen. Misschien stond mijn vrolijke nonchalante persoonlijkheid hen niet aan. Of mijn directe taal. Ik zeg alles en ben ben totaal niet op mijn mondje gevallen. Daarbij men ik zelf altijd ondernemer geweest - in zekere zin. Dat hebben ze misschien liever niet, iemand met een grote mond.

De eerste 5 minuten waren het nog 3500 grafts, en gedurende het consult daalde dat aantal naar ... 0 (niets). Zonder dat er naar mijn donorgebied gekeken werd.

Erg jammer. Het had me zoveel stress gescheeld.
mohawk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 21:04   #9
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Bij mij hetzelfde. Mijn eerste keus was ook estheworld. Werd echter afgewezen, zodoende bij Medicalpoint uitgekomen. Krijg bij Estheworld erg het idee dat zij alleen cliënten willen waar een topresultaat te halen is. Zo kwam Hidde tenminste op mij over
Ja precies.. Zo kwam het wel een beetje over ja.. Inderdaad.

Hidde maakte zelfs een grap: "Waarom laat je de zijkant niet gewoon groeien en flap je dat over je hele hoofd heen...". Alsof hij zelf niet heeft staan janken toen hij kaal werd. Hij had nog geluk dat ik dat niet recht in zijn gezicht gezegd heb. Want dat is wel mijn impulsieve aard.

En dat terwijl ik - zonder enige arrogantie - durf te zeggen dat ik qua uiterlijk absoluut niet onderdoe voor hem. Ik ben van natura donkerder, laatste tijd wat lichter door stress. Ik ben 100% NL. Ik ben net zo klein/groot, net zo slank, ik ben 44 en lijk oprecht 34, mede door mijn houding en jonge klederdracht.

Tja, op dat moment zat ik er zonder iets aan mijn haar te hebben gedaan om het aan hen te kunnen tonen..

Jammer, heel jammer.
mohawk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 21:18   #10
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
Ja precies.. Zo kwam het wel een beetje over ja.. Inderdaad.

Hidde maakte zelfs een grap: "Waarom laat je de zijkant niet gewoon groeien en flap je dat over je hele hoofd heen...". Alsof hij zelf niet heeft staan janken toen hij kaal werd. Hij had nog geluk dat ik dat niet recht in zijn gezicht gezegd heb. Want dat is wel mijn impulsieve aard.

En dat terwijl ik - zonder enige arrogantie - durf te zeggen dat ik qua uiterlijk absoluut niet onderdoe voor hem. Ik ben van natura donkerder, laatste tijd wat lichter door stress. Ik ben 100% NL. Ik ben net zo klein/groot, net zo slank, ik ben 44 en lijk oprecht 34, mede door mijn houding en jonge klederdracht.

Tja, op dat moment zat ik er zonder iets aan mijn haar te hebben gedaan om het aan hen te kunnen tonen..

Jammer, heel jammer.
Bij mij begon hij over MHP. Hoe badass dat er wel niet uitzag

Laatst gewijzigd door michael1606; 22 april 2019 om 21:18 Reden: Fout in tekst
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 21:20   #11
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Waarom een van deze 2 klinieken? Toch niet echt veel echte ervaringen. Goedkoop is duurkoop. Als je geld belangrijk vind pak dan inderdaad esteworld, niet altijd goede resultaten maar in ieder geval weet je wat met meer zekerheid wat je kan verwachten.

Al is geld een van de minst belangrijke factoren bij een transplantatie. Als je daarop een keuze baseert ben je niet goed bezig.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 21:48   #12
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Waarom een van deze 2 klinieken? Toch niet echt veel echte ervaringen. Goedkoop is duurkoop. Als je geld belangrijk vind pak dan inderdaad esteworld, niet altijd goede resultaten maar in ieder geval weet je wat met meer zekerheid wat je kan verwachten.

Al is geld een van de minst belangrijke factoren bij een transplantatie. Als je daarop een keuze baseert ben je niet goed bezig.
Klopt! Je hebt gelijk!

Zie bovenstaande reactie waarin in dit uitleg.

Wanneer Esteworld mij hetzelfde aantal grafts zou bieden als ELKE andere kliniek, deed ik dat! Jammer genoeg is dat niet zo.

Hairworld is € 5600.. In Turkije. Globalhair en Medical Point ook.. Maar dat prijsverschil is zo enorm.

Dat maakt niet helemaal uit. Als ik dan maar wel betaal voor iets waar ook een verschil in zit, iets wat ik kan verwoorden. Maar tot dusver zijn de enige verschillen FUE tegen FUE CT, waar ik zo mijn twijfels bij heb. Het lijkt sterk op een leuke marketing campagne. Daarnaast heeft men het geregeld zonder enige onderbouwing over een kwaliteitsverschil. Maar ik kan nergens daadwerkelijk terugvinden of bijvoorbeeld Globalhair ook echt mindere kwaliteit levert.

Conclusie zou kunnen zijn om dan natuurlijk voor HWI te kiezen, zou je zeggen.. Toch? Daar gaat het bij mij wel steeds meer naar toe.

Maar tegelijk zou het een eeuwige sonde zijn zoveel meer te betalen voor precies hetzelfde..
Vandaar dat ik het liefst meerdere ervaringen van andere klinieken zou zien.. Tot dusver is dat er om precies te zijn in dit topic, ééntje.. Wellicht zegt dat iets, misschien helpt me dat gegeven over de streep.


Voor onafhankelijke info kan ik niet zomaar ergens terecht..

Laatst gewijzigd door mohawk; 22 april 2019 om 21:55 Reden: a
mohawk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 22:42   #13
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Sorry hoor Mohawk maar ik lees echt met stijgende verbazing de hele vrachtlading aan berichten die je onderhand hebt geplaatst aan de hand van je zoektocht naar een goede kliniek. Ik had maar 2 beslissingen: 1) Wat is een goede gerenommeerde kliniek in Nederland waar ik me wil laten behandelen. (de prijs heb ik gewoon geaccepteerd want mijn enige wens was de verwachte kwaliteit). 2) Wil ik een FUE of een FUT behandeling? Beide beslissingen heb ik genomen en ik heb een afspraak gemaakt. Turkije is bij mij nooit een optie geweest. Nu ben ik bijna 2.5 maand verder, begint mn kruin alweer te groeien en is er in het donorgebied nauwelijks iets zichtbaar van een (FUT) litteken. (svp niet weer een hele discussie omtrent FUE tegen FUT graag...) Dus ik ben een blij mens en volg met belangstelling de verdere groei. Klaar. Allicht zullen er verschillen tussen klinieken zitten maar kies altijd voor kwaliteit en een kliniek die je vertrouwt en waar je goed terecht kunt met vragen achteraf. Daar heb je toch geen tig topics voor nodig? Jij zult de keuze zelf moeten maken. Iedereen hier kan wel van alles roepen, het gaat om jouw eigen lijf en je eigen besluit. Misschien ook maar wat zelfvertrouwen laten implanteren
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 23:26   #14
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Ik snap uit je vorige topic dat je je enorm druk maakt om je haar (ik voel je pijn lotgenoot ikzelf maak het ook mee). Wat ik dan niet snap is dat je voor een budget kliniek kiest.

Je snapt toch dat je bij dergelijke klinieken en bij Esteworld geen consult met een arts zal krijgen, zelfs niet bij HWI. Je gaat een overeenkomst aan met een tussenpersoon die waarschijnlijk als kerntaak heeft: mensen doorverwijzen naar de klinieken. Dan vind ik het nog best knap van Esteworld dat ze jouw verwachtingen willen temperen.

Ben je überhaupt naar een arts in Nederland geweest, denk aan kliniek veldhoven, Eberson of Beauclinics. De informatie die ik daar kreeg verschilde enorm van hetgeen HWI mij voorschotelde bijvoorbeeld.

Daarnaast moet je je echt afvragen waarom verschillende klinieken verschillende hoeveelheden grafts aanbieden, ik weet het antwoord daarop niet, maar een arts lijkt me wel. Meer betekent in jouw geval echt niet beter.

Ik verkoop nog liever mijn ziel aan de duivel voor extra geld dan dat ik de kans waag op een kut resultaat na een jaar leed.

Laatst gewijzigd door kermak; 22 april 2019 om 23:29
kermak is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2019, 23:56   #15
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Sorry hoor Mohawk maar ik lees echt met stijgende verbazing de hele vrachtlading aan berichten die je onderhand hebt geplaatst aan de hand van je zoektocht naar een goede kliniek. Ik had maar 2 beslissingen: 1) Wat is een goede gerenommeerde kliniek in Nederland waar ik me wil laten behandelen. (de prijs heb ik gewoon geaccepteerd want mijn enige wens was de verwachte kwaliteit). 2) Wil ik een FUE of een FUT behandeling? Beide beslissingen heb ik genomen en ik heb een afspraak gemaakt. Turkije is bij mij nooit een optie geweest. Nu ben ik bijna 2.5 maand verder, begint mn kruin alweer te groeien en is er in het donorgebied nauwelijks iets zichtbaar van een (FUT) litteken. (svp niet weer een hele discussie omtrent FUE tegen FUT graag...) Dus ik ben een blij mens en volg met belangstelling de verdere groei. Klaar. Allicht zullen er verschillen tussen klinieken zitten maar kies altijd voor kwaliteit en een kliniek die je vertrouwt en waar je goed terecht kunt met vragen achteraf. Daar heb je toch geen tig topics voor nodig? Jij zult de keuze zelf moeten maken. Iedereen hier kan wel van alles roepen, het gaat om jouw eigen lijf en je eigen besluit. Misschien ook maar wat zelfvertrouwen laten implanteren
Hoi Mikeye,

Ik begrijp jouw reactie. Ook jij hebt een goed punt, dat zal ik nooit ontkennen.
Excuses voor mijn overmatige hoeveelheid tekst. Ik weet dat ik veel -dezelfde- vragen stel. En ik hoop daar snel mee te kunnen stoppen.

Ik beloof dat wanneer we een tijdje verder zijn, ik toch wel zal vertellen over de achterliggende reden van mijn gedrag. Dat zal alles duidelijk maken. Het gekke is dat ik daar straks maar 2 korte zinnen voor nodig heb.

Maar goed. Het gaat het de verkeerde kant op met dit topic, ik had er een andere bedoeling mee.

Met dit topic wil(de) ik toch nog éénmaal een poging doen ervaringen te inventariseren van mensen die zich hebben laten behandelen bij de bovengenoemde klinieken. Dit omdat deze opvallend weinig tot niet voorkomen op dit forum, evenals op het gehele internet.

En tja, dit zegt eigenlijk misschien al meer dan genoeg. En vooralsnog komt er niets bij.

Vandaar dat ik je kan melden dat mijn keuze steeds vaker en overtuigender valt op onze vrienden in Vlaardingen.
mohawk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
globalhair, medical point

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.