Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juni 2019, 01:29   #16
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Ik heb er in Veldhoven uitvoerig over gepraat tijdens de tweedaagse behandeling. Niemand liet zich daar negatief uit over Turkse klinieken, maar ze legden wel precies uit waarom zij nooit meer dan 1600 grafts op een dag doen.
Eerlijk gezegd ben ik benieuwd wat Veldhoven daar exact over vertelde. Bedankt!
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 07:29   #17
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Eerlijk gezegd ben ik benieuwd wat Veldhoven daar exact over vertelde. Bedankt!
Dat had te maken met hoe snel de grafts eruit kunnen worden gehaald, en de maximale tijd dat ze in een bakje mogen liggen. Die houden ze daar heel kort, 2 uur of zo. Om die reden hebben ze een jaar terug het maximum aantal grafts zelfs wat teruggedraaid.

Het aantal grafts per dag wordt dan dus bepaald door hoe snel ze de grafts eruit kunnen halen, en die periode van twee uur. Ze zorgen er dan voor dat het sorteren minstens even snel gaat als het eruit halen. Verder zorgen ze ervoor dat de grafts die het eerst eruit werden gehaald altijd ook het eerst opnieuw terug worden geplaatst. Het is dus niet alleen sorteren op 1, 2 en 3-tjes, maar ook sorteren op tijdstip van extractie. Dat kost extra mensen, want het sorteren moet altijd minstens even snel gaan als het eruit halen.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 11:07   #18
koenvdheuvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2019
Locatie: Venlo
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Korea is een arm land over het algemeen. De bekendste artsen voor haren komen zeker niet vooral uit Turkije maar Amerika, Belgie etc.
De meeste Turkse artsen gaan naar congressen van de ISHRS onder andere.

Je mag blij zijn als er echt een Turkse arts aan je hoofd zit want 80-90% van alle klinieken in Turkije zijn nogal illegaal van opzet. Arts doet bijna niets!
Zijn er geen enkele Turkse artsen, nee hoor die zijn er ook maar die zijn over het algemeen duurder.
met Korea bedoel ik natuurlijk Zuid-Korea. of ze arm zijn, mmmoea, PPP is wel laag, maar er zijn genoeg rijken. en aangezien Zuid-Korea laatste tijd bekend staat met esthetische behandelingen maar toch Turkije kiezen voor HT vind ik wel een interessante weetje.

nou, genoeg turken met ABHRS en ISHRS certificering. ik ben geen turken-defender maar "illegaal van opzet", en dan ook nog "80-90%", kom op zeg... ik ben daar elk jaar, en weet dat je haast niet eens een illegale kapperzaak kan beginnen, laat staan ht-kliniek.
koenvdheuvel is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 11:56   #19
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koenvdheuvel Bekijk bericht
met Korea bedoel ik natuurlijk Zuid-Korea. of ze arm zijn, mmmoea, PPP is wel laag, maar er zijn genoeg rijken. en aangezien Zuid-Korea laatste tijd bekend staat met esthetische behandelingen maar toch Turkije kiezen voor HT vind ik wel een interessante weetje.

nou, genoeg turken met ABHRS en ISHRS certificering. ik ben geen turken-defender maar "illegaal van opzet", en dan ook nog "80-90%", kom op zeg... ik ben daar elk jaar, en weet dat je haast niet eens een illegale kapperzaak kan beginnen, laat staan ht-kliniek.

Hoi ja ik weet dat je Zuid Korea bedoeld en dat is absoluut geen rijk land. Niet iedereen daar woont o.a. in Gang Nam. Deze rijkere blijven in Korea zelf voor hun HT of gaan naar Amerikaanse klinieken.


Turkije kent zeer goede artsen en klinieken maar dit zijn er een handje vol 20-30 stuks max tegenover 350-500 haarklinieken alleen al in Istanboel. De betere zijn ook iets duurder daar.



Meer behandelingen wil niet altijd zeggen beter. Massa productie is niet altijd beter. Het is maar wat je wilt.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 15:21   #20
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koenvdheuvel Bekijk bericht

nou, genoeg turken met ABHRS en ISHRS certificering. ik ben geen turken-defender maar "illegaal van opzet", en dan ook nog "80-90%", kom op zeg... ik ben daar elk jaar, en weet dat je haast niet eens een illegale kapperzaak kan beginnen, laat staan ht-kliniek.

Illegaal van opzet klopt jammer genoeg wel. Volgens de turkse wet moeten dokters de HT's uitvoeren, jammer genoeg is dit niet het geval is overtreden dus idd 90 procent of meer deze wet..
Ik ben naar Turkije zonder enig vooroordeel geweest voor verschillende operaties voor mezelf en mijn vrouw, ons zien ze daar nooit meer terug in ieder geval, behalve voor tanden.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.