Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2013, 14:36   #1
carolienkuiper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2007
Berichten: 4
Ontharen in Friesland, willen jullie mij helpen

Ontharen in Friesland
Lieve meiden en heren,
ik heb zelf al 8 jaar last van overbeharing dor PCOS (hormoonstoornis), op mijn benen, armen, liezen en schaamstreek en mijn gezicht. Hiervoor heb ik diverse methodes gebruikt om er van af te komen. Zoals epileren, scheren, laser en elektrische ontharing. Geen van die methodes werkte goed voor mij, uiteindelijk ben ik gaan harsen. Dit had geen volledige haarverwijdering tot gevolg maar het is wel beduidend minder geworden en een stuk zachter.
Dit is iets waar ik me bij neerleg en uiteindelijk wel mee kan leven. Nu ben ik van plan een ontharingssalon te starten in Friesland, speciaal voor mensen die last hebben van hirsutisme. Ik wil werken met het meest natuurlijke en huidvriendelijke produkt Lycon Wax, waar ik zelf erg prettige ervaringen mee heb. Het word een laagdrempelige salon waar je behandeld word door iemand die daadwerkelijk weet hoe het is om je te schamen voor je lichaam en je daar graag bij wil helpen.
Mijn vraag aan jullie is:
Hoeveel kilometer zou jij rijden voor een dergelijke salon?
Ik woon erg afgelegen en vraag me af wat ik kan verwachten aan klanten. Iets dergelijks bestaat nog niet in deze streek en ik denk dat er wel degelijk behoefte aan is.
Zouden jullie mij willen helpen door te reageren met het aantal kilometers dat je er voor over zou hebben?
Bv. 5, 10, 20, 50, 100 ?
Uiteraard zijn alle reacties, tips en commentaren welkom!
Alvast enorm bedankt!
Groetjes, Carolien
carolienkuiper is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2013, 11:52   #2
ritchie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 26
Ik denk dat als je daar zit je weinig mensen krijgt, de meesten gaan. Toch allemaal naar de randstad toe, daar geven sommige salons vaak een korting bijv amsterdam den haag kaartje was 22 euro dan krijg je dat aan korting , (trein kaartje gratis) denk dat de meesten een max hebbe van 20/30 km, ik zou eerder centraal gaan zitten in nederland utrecht denhaag ofzo
ritchie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.