Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 juni 2017, 21:45   #1
Niesje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2017
Berichten: 28
Geslacht:
Unhappy Haaruitval kleine haartjes

Ik ben pas 22 jaar en een meid. Heb ineens erge haaruitval. Een opvallend plekje begon bij de kruin aan de voorkant aan de rechterkant. Dit is heel erg dun voornamelijk daar vallen ook die kleine haartjes uit. Heb door mijn kruin ook inhammen altijd al gehad maar het word dun en alleen aan de rechterkant. De dermatoloog zegt dat dit waarschijnlijk door mijn lage ferritinewaarde komt. Maar ik ben bang dat het niet zo is want ben nu al maand aan de ijzertabletten, ben zo bang. Wel heb ik me laten controles om mannelijke hormonen, en heb geen enkel symptoom hiervan. Ik ben radeloos.. wil namelijk binnenkort ook trouwen maar niet zo. Ik twijfel om minoxidil tijdelijk te gebruiken tot ik een oplossing heb, want die kleine haartjes maken me ziek!!
Niesje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2017, 16:48   #2
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Lage ferretine kan - naar ik heb gehoord - een oorzaak zijn van haarproblemen. Een maand aanvullen is dan niet lang, dat proces heeft echt meer tijd nodig. Eerst moet het niveau in je lichaam weer goed zijn, dat kost tijd en voor je haar om te herstellen ook.

Dus blijven aanvullen en verder ook gezond leven, en voor je trouwdag geen zorgen maken. Eventueel gebruik je dan een haarwerk voor een fantastisch eenmalig kapsel. Daarmee kan je alle kanten op. Overal is een mouw aan te passen. Succes en vast gefeliciteerd!
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2017, 11:05   #3
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CarlaBosman Bekijk bericht
Lage ferretine kan - naar ik heb gehoord - een oorzaak zijn van haarproblemen. Een maand aanvullen is dan niet lang, dat proces heeft echt meer tijd nodig. Eerst moet het niveau in je lichaam weer goed zijn, dat kost tijd en voor je haar om te herstellen ook.

Dus blijven aanvullen en verder ook gezond leven, en voor je trouwdag geen zorgen maken. Eventueel gebruik je dan een haarwerk voor een fantastisch eenmalig kapsel. Daarmee kan je alle kanten op. Overal is een mouw aan te passen. Succes en vast gefeliciteerd!
Het niveau in je lichaam is zo op peil. Echter, de verzwakte haarzakjes hebben tijd nodig om weer in goede conditie te komen en vitale haartjes te maken. Heb dus geduld.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2017, 13:34   #4
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Dank je Nicolaas, jij hebt hier meer verstand van.

Laatst gewijzigd door CarlaBosman; 21 juni 2017 om 13:41
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.