Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 april 2014, 19:22   #1
Janni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2014
Berichten: 185
Geslacht:
Oplichterij Doganay Turkije?

Beste lotgenoten ik een vraagje aan jullie.
Ik heb hier paar echt SUPER mooie HT foto's, maar volgens mij is dit gewoon oplichterij. Er staat dat dr Hakan Doganay rond de 4000 grafts heeft gebruikt maar het lijken eerder 12000 grafts... Ik heb hier veel HT resultaten gezien, maar dit is echt bizar.

http://www.hairrestorationnetwork.co...s-results.html

http://www.hairrestorationnetwork.co...rafts-fue.html (VOORAL DEZE)

http://www.baldtruthtalk.com/showthread.php?p=168403

Zijn er zulke resultaten echt te behalen met zulk zwart, aziatisch haar of is dit gewoon echt onzin?
Janni is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 19:42   #2
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Ik denk dat het wel kan. Met 4000 grafts kan je 80 cm2 bedekken (met 50 grafts/cm2, wat vaak als een natuurlijk resultaat wordt gezien). Ik denk dat de density in dit geval iets lager is, je ziet namelijk dat het nog steeds ietwat dun is, je ziet zijn hoofdhuid nog steeds er doorheen : http://www.hairrestorationnetwork.co...0&d=1373669226
Misschien dat het 40 grafts/cm2 zijn, dan zit je aan een gebied van 100 cm2 dat je kan inplanten, ik denk dat dat het gebied op de foto kan zijn:http://www.hairrestorationnetwork.co...6&d=1373669052

Let wel dat je met 4000 grafts wel zo'n beetje je hele donor in 1 klap uitput, dus hij zal niet veel meer over hebben. Mocht zn haaruitval nog verder gaan dan zal er een vreemd beeld ontstaan in de toekomst.

Laatst gewijzigd door Arashi; 5 april 2014 om 19:47
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 20:01   #3
mp0
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 75
Dr Doganay is een zeer goede arts, hij is wereldwijd bekend ook door zijn techniek ( choi-implanter). Hij behoort tot een klein groepje artsen die aanbevolen wordt door de IAHRS en tevens de enige Turkse arts ( in Nederland zijn er geen artsen die worden aanbevelen door de IAHRS). Ik denk dat dit al heel veel zegt. Zoals je ook op diverse fora kan lezen zijn mensen zeer tevreden over zijn techniek en resultaten, uiteraard zijn er ook wel is mindere reultaten, maar dat geldt voor iedere arts.

Ik wil je erop attenderen dat, wat jij bedoelt, in normaal Nederlands, onjuiste voorstelling van zaken is en geen oplichterij.

Het is makkelijk om iemand 'zwart' te maken, dus mijn verzoek aan je is om vanaf heden niet een negatieve houding aan te nemen jegens derden waarvan tot op heden geen sprake is van onjuiste voorstelling van zaken danwel iets van gelijke strekking.
mp0 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 20:17   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mp0 Bekijk bericht
Dr Doganay is een zeer goede arts, hij is wereldwijd bekend ook door zijn techniek ( choi-implanter). Hij behoort tot een klein groepje artsen die aanbevolen wordt door de IAHRS en tevens de enige Turkse arts ( in Nederland zijn er geen artsen die worden aanbevelen door de IAHRS). Ik denk dat dit al heel veel zegt. Zoals je ook op diverse fora kan lezen zijn mensen zeer tevreden over zijn techniek en resultaten, uiteraard zijn er ook wel is mindere reultaten, maar dat geldt voor iedere arts.

Ik wil je erop attenderen dat, wat jij bedoelt, in normaal Nederlands, onjuiste voorstelling van zaken is en geen oplichterij.

Het is makkelijk om iemand 'zwart' te maken, dus mijn verzoek aan je is om vanaf heden niet een negatieve houding aan te nemen jegens derden waarvan tot op heden geen sprake is van onjuiste voorstelling van zaken danwel iets van gelijke strekking.
Zo zeg. Wat agressief! Nergens voor nodig.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 20:51   #5
Janni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2014
Berichten: 185
Geslacht:
Nou ik vind het toch oplichterij als hij een foto post op een forum waarin hij zegt dat hij 4000 grafts heeft getransplanteerd, maar in werkelijkheid 8000 zijn...
Dezelfde mensen nemen door zulke foto's de beslissing om daar een ht te ondergaan.
Ik zeg niet dat dit het geval is. Het was maar een vraag...
Een synoniem voor oplichterij is het bedriegen van mensen

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...hreadid=109001
Dit is bijvoorbeeld een super resultaat, maar van deze man kan ik het wel begrijpen.
Bijna 9000 grafts!

Bedankt voor je antwoord Limbo. Ik hoef de hoop dus nog niet op te geven.
Janni is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 21:42   #6
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janni;349218[url
http://www.hairlosshelp.com/forums/messageview.cfm?catid=67&threadid=109001[/url]
Dit is bijvoorbeeld een super resultaat, maar van deze man kan ik het wel begrijpen.
Bijna 9000 grafts!
Dat vind ik juist een super slecht resultaat. Niet omdat zijn recipient er niet uit ziet, dat ziet er prima uit (mag ook niet anders met 8300 grafts, tering, overigens deel daar van komt uit zn baard, 6500 komt van zn hoofdhaar). Maar iemand die zo veel grafts weghaalt die dunt zo'n donor uit voorbij het punt dat het nog natuurlijk oogt en dan krijg je dit dus: http://img809.imageshack.us/img809/1485/pieh.jpg en dit http://img191.imageshack.us/img191/3719/n0y7.jpg (en reken maar dat dit de beste foto's uit de serie zijn en het er in t echt nog slechter uitziet, in direct zonlicht lijkt ie net een freak verwacht ik)

Ziet er super onnatuurlijk uit, je krijgt het idee dat ie een enge ziekte heeft, het is veel te dun met gaten er in. Wat mij betreft is dit de 'duckface' van haartransplantie: he just took it TOO far. Ik zou NOOIT meer dan 5000 (hoofdhaar) grafts laten doen (sowieso bij 4000 eens HEEL goed kijken of je uberhaupt nog verder kan gaan, vaak ligt daar de grens al) en ik vind dat een goede arts dat ook moet weigeren: de enige die beter wordt van zulk soort ingrepen is de chirurg.

Laatst gewijzigd door Arashi; 5 april 2014 om 22:05
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 22:01   #7
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Sowieso is deze kerel niet slim bezig: http://img202.imageshack.us/img202/9821/fdz6.jpg

Als je iets aan je uiterlijk wilt veranderen doe dan in godsnaam je haren als allerlaatst: het is veelal een matig resultaat en vaak niet blijvend mooi (omdat andere gebieden uit gaan dunnen en je daar dan geen grafts meer voor hebt). Als je zulke lelijke tanden hebt als deze man is je geld VEEL beter besteed aan facings bijvoorbeeld, een veel duurzamere oplossing (alhoewel je porceleinen facings ook na 10 jaar weer moet laten vervangen, maar goed, die KAN je tenminste vervangen).

Laatst gewijzigd door Arashi; 5 april 2014 om 22:03
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 22:58   #8
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Ik vind die uitdunning van die donor wel mee vallen.
Wij haarwebbers letten hier op en storen hier aan.
Een leek ziet hier niets aan denk ik.
__________________
Regime:
* Finasteride (gestopt 8-01-2014)
* Dutastride (gestart 9-01-2014)
* Minoxidil 2x pd 5%
* Dermaroller (soms)
* Ru58841
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 23:43   #9
Janni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2014
Berichten: 185
Geslacht:
Ik vind het ook wel meevallen... Als je ziet wat hij ervoor terugkrijgt dan valt de uitdunning reuze mee. Die man was al bijna kaal. Hij kan ook nog altijd MHT toepassen (of toppik)
Janni is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 23:44   #10
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Uiteindelijk gaat het niet om het resultaat zelf maar de tevredenheid van de pantient
__________________
Regime:
* Finasteride (gestopt 8-01-2014)
* Dutastride (gestart 9-01-2014)
* Minoxidil 2x pd 5%
* Dermaroller (soms)
* Ru58841
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2014, 04:49   #11
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Ik vind die uitdunning van die donor wel mee vallen.
Wij haarwebbers letten hier op en storen hier aan.
Een leek ziet hier niets aan denk ik.
Het menselijk oog ziet onnatuurlijke aspecten aan een uiterlijk meteen. Een leek zal niet denken aan een ht maar zal zich afvragen wat er aan de hand is met deze man. Ik raad ten zeerste aan om plastische chirurgie altijd natuurlijk te houden en nooit te ver te gaan. Voor ht's betekent dat dat je minimaal 125 haren per cm2 moet overhouden. Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten. Hier op haarweb zit iemand met 10,000 grafts. Zijn donor is totaal verrot. Ik snap dat niet maar goed het gaat er om dat mensen er zelf gelukkig mee zijn inderdaad

Laatst gewijzigd door Arashi; 6 april 2014 om 04:54
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2014, 12:27   #12
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Deze arts heeft inderdaad in mijn ogen geen beste reputatie.
In het geval van user Levi : geen enkel hergroei en donor opgebruikt

Tja, goedkoop blijkt duurkoop en dat is bij een haar transplantatie vaak te kloppen.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2014, 20:48   #13
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Sowieso is deze kerel niet slim bezig: http://img202.imageshack.us/img202/9821/fdz6.jpg

Als je iets aan je uiterlijk wilt veranderen doe dan in godsnaam je haren als allerlaatst: het is veelal een matig resultaat en vaak niet blijvend mooi (omdat andere gebieden uit gaan dunnen en je daar dan geen grafts meer voor hebt). Als je zulke lelijke tanden hebt als deze man is je geld VEEL beter besteed aan facings bijvoorbeeld, een veel duurzamere oplossing (alhoewel je porceleinen facings ook na 10 jaar weer moet laten vervangen, maar goed, die KAN je tenminste vervangen).
Datgene wat bij hem nog kan uitdunnen is te verwaarlozen, hij was nagenoeg kaal op zijn hoofd, de rest van het getransplanteerde haar zal voor eeuwig blijven staan.

Verder ben ik liever kalend aan de zijkanten en achterkant van mijn haar dan op het bovenste gedeelte, zoals bij de meneer uit de foto het geval is. Ik vind het er prima uit zien! Hoewel ik het volledig met je eens ben over het gebit.
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2014, 21:00   #14
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Waar is mpO met zijn grote mond nu?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2014, 15:52   #15
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalio Bekijk bericht
Verder ben ik liever kalend aan de zijkanten en achterkant van mijn haar dan op het bovenste gedeelte, zoals bij de meneer uit de foto het geval is.
Dat hoor je wel meer. Zag laatst nog iemand op TBT die er aan dacht om gewoon maar ALLE haar aan de zijkanten naar boven te halen. Ik vraag me dan af of het niet meer een doel an sich is geworden om bovenop haar te krijgen en dat de 'kosten' (haarverlies aan de zijkant) dan niet meer meespelen. Ik vind t er zelf altijd belachelijk uitzien als je iets gaat doen dat onnatuurlijk is. Ik heb juist liever wat dunner haar bovenop met natuurlijke bedekking aan de zijkanten en achterkant. True, bij dunner haar bovenop denkt men dat je kalend bent. Maar dat is in ieder geval natuurlijk. Bij dunne zijkanten gaat men zich afvragen wat voor vreselijke ziektes deze man heeft. Maar goed ieder zo zijn voorkeur, dat moge duidelijk zijn. Maar ik zou echt adviseren bij 4000 grafts eens heel goed te kijken of men nog wel verder wil gaan (daar ligt gemiddeld zo'n beetje de grens dat het donor nog natuurlijk oogt) en sowieso nooit meer dan 5000 grafts te laten doen.

Laatst gewijzigd door Arashi; 7 april 2014 om 16:00
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.