Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 18 september 2001, 20:59   #1
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Hair Multiplication en andere toekomstmuziek.

Misschien is het een ideetje om het forum wat meer up-to-date te maken.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar het crappy forum op de evenzo crappy-ogende site www.hairsite.com, dan zie je dat daar veel gespeculeerd wordt over dokters die bezig zijn met het uitvinden van revolutionaire oplossingen voor kaling.

De meest in het oog springende dokter is Dr. Gho uit Maastricht (jawel: een Nederlander!). Deze is bezig met een techniek die HairMultiplication heet. Het idee hierbij is dat er wat cellen uit het achterhoofd genomen worden. Deze cellen worden dan vermenigvuldigd en op de een of andere manier kan hiermee aan een oneindig aantal donorharen worden verkregen. Het is niet duidelijk op wat voor manier dit precies gaat, maar Dr Gho heeft wel een vragenlijst beantwoord op het eerder genoemde hairsite. Misschien wel leuk om eens te bekijken.

Leuk detail is ook dat ABN Amro heeft geïnvesteerd in de Gho Clinic in Maastricht. Je zou denken dat een bank niet investeert in zoiets als Dr Gho daar niet iets heel bijzonders gaande heeft. Ook is het domein www.hairmultiplication.com reeds geregistreerd.

En zo zijn er nog meer dokters die allerlei haar-gerelateerde dingen aan het onderzoeken zijn. (Dr Colin Jahoda, Dr Unger, Dr Waseda, ...).


Nu moet ik zeggen dat ik persoonlijk hairsite.com een gruwelijke site vind, waar een heleboel onheilsprofeten elkaar komen vertellen hoe verschrikkelijk het leven wel niet is als je kaal wordt, en waar aan de lopende band mensen postings doen waarin ze beweren iets te weten wat andere mensen nog niet weten (maar ondertussen kunnen ze hun bronnen natuurlijk weer niet vrijgeven). Iedereen spreekt elkaar constant tegen. Heel vervelend dus allemaal..... maar goed, daar zijn het ook Amerikanen voor natuurlijk.

Ik voel mijzelf niet thuis op dat forum, en dus vind ik het fijn dat er nu een Nederlands forum is hierover, wat qua uiterlijk in elk geval niet hoeft onder te doen voor diverse andere fora die ik heb gezien. Ik stel daarom voor dat we ons met z'n allen rustig houden en nuchter opstellen, als de ware Nederlanders die we zijn. Er is niks erger dan goedkope scheldpartijen, waarin de één de ander wijs probeert te maken dat hij meer van HairMultiplication weet dan de ander, en dat terwijl geen van beide er waarschijnlijk ook maar ene ruk mee te maken heeft.

Misschien, als we ons gedragen, wilt Dr Gho wat meer informatie met ons delen over HM dan hij doet met hairsite.com (en dat is iets waar de mensen daar zich mateloos aan ergeren).
 
Oud 18 september 2001, 22:05   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Re: Hair Multiplication en andere toekomstmuziek.

Hoi Jay,

Bedankt voor je suggesties!

Citaat:
Originally posted by Jay

Als je bijvoorbeeld kijkt naar het crappy forum op de evenzo crappy-ogende site www.hairsite.com, dan zie je dat daar veel gespeculeerd wordt over dokters die bezig zijn met het uitvinden van revolutionaire oplossingen voor kaling.
Over 'crappy' gesproken...de webpagina's van HaarWeb liggen ook nog redelijk dicht in de buurt van het 'crappy'-gehalte.......aangezien er nog niets aan de grafische vormgeving van de site is gedaan. Echter, hier wordt aan gewerkt. Tevens zal het HaarWeb forum op termijn in dezelfde grafische stijl gegoten worden.

Citaat:

De meest in het oog springende dokter is Dr. Gho uit Maastricht (jawel: een Nederlander!). Deze is bezig met een techniek die HairMultiplication heet. Het idee hierbij is dat er wat cellen uit het achterhoofd genomen worden. Deze cellen worden dan vermenigvuldigd en op de een of andere manier kan hiermee aan een oneindig aantal donorharen worden verkregen. Het is niet duidelijk op wat voor manier dit precies gaat, maar Dr Gho heeft wel een vragenlijst beantwoord op het eerder genoemde hairsite. Misschien wel leuk om eens te bekijken.

Ik ben bekend met de ontwikkelingen rond Dr. Gho. Aangezien er nog steeds NIETS vaststaat wat betreft zijn behandelmethodes heeft het nog weinig nut deze op HaarWeb te vermelden. Wat ik wèl ga doen is de techniek noemen onder de rubriek 'toekomstige ontwikkelingen'.

Citaat:

Leuk detail is ook dat ABN Amro heeft geïvesteerd in de Gho Clinic in Maastricht. Je zou denken dat een bank niet investeert in zoiets als Dr Gho daar niet iets heel bijzonders gaande heeft. Ook is het domein www.hairmultiplication.com reeds geregistreerd.
Yep, I know.

Citaat:

Nu moet ik zeggen dat ik persoonlijk hairsite.com een gruwelijke site vindt, waar een heleboel onheilsprofeten elkaar komen vertellen hoe verschrikkelijk het leven wel niet is als je kaal wordt, en waar aan de lopende band mensen postings doen waarin ze beweren iets te weten wat andere mensen nog niet weten (maar ondertussen kunnen ze hun bronnen natuurlijk weer niet vrijgeven). Iedereen spreekt elkaar constant tegen.
Er zijn meerdere mensen die exacte dezelfde mening hierover hebben als jij. Ik zal zeker zorgen dat HaarWeb niet op een dergelijk niveau belandt.

Citaat:

Ik voel mijzelf niet thuis op dat forum, en dus vind ik het fijn dat er nu een Nederlands forum is hierover, wat qua uiterlijk in elk geval niet hoeft onder te doen voor diverse andere fora die ik heb gezien.
Thanks.

Citaat:

Ik stel daarom voor dat we ons met z'n allen rustig houden en nuchter opstellen, als de ware Nederlanders die we zijn. Er is niks erger dan goedkope scheldpartijen, waarin de één de ander wijs probeert te maken dat hij meer van HairMultiplication weet dan de ander, en dat terwijl geen van beide er waarschijnlijk ook maar ene ruk mee te maken heeft.
Ik sluit me er geheel bij aan.

Citaat:

Misschien, als we ons gedragen, wilt Dr Gho wat meer informatie met ons delen over HM dan hij doet met hairsite.com (en dat is iets waar de mensen daar zich mateloos aan ergeren).
Ookal gedragen we ons NIET...... ik zal binnenkort eens contact opnemen met zijn kliniek.

N.a.v. je suggesties heb ik een rubriek aan het Forum toegevoegd. 'Overige ontwikkelingen'; wellicht dat onze bezoekers hier wat aan hebben.

Nogmaals bedankt voor je suggesties!
Webmaster HaarWeb.

Laatst gewijzigd door Webmaster; 18 september 2001 om 22:08
Webmaster is offline  
Oud 18 september 2001, 22:50   #3
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Re: Hair Multiplication en andere toekomstmuziek.

Citaat:
Originally posted by Webmaster
N.a.v. je suggesties heb ik een rubriek aan het Forum toegevoegd. 'Overige ontwikkelingen'; wellicht dat onze bezoekers hier wat aan hebben.

Nogmaals bedankt voor je suggesties!
Webmaster HaarWeb. [/B]
Ik ben blij dat je m'n idee goed vond

Enorm gaaf trouwens dat er nu een stijlvol forum is voor ons Nederlanders om ons op uit te leven.

Ga zo door.
 
 

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.