Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 januari 2024, 10:18   #16
420
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Berichten: 10
Geslacht:
Inderdaad, de resultaten zijn goed maar 30k vragen voor max 2500 is echt waanzin! Ik heb heel veel updates hier voorbij zien komen van andere klinieken waaronder esteworld die qua resultaat niet onder doen en voor 3000-4000 euro heb je een prachtig resultaat. Ik snap nogmaals niet dat mensen zoveel geld betalen voor Fuegenix!
420 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 11:16   #17
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420 Bekijk bericht
ik heb heel veel updates hier voorbij zien komen van andere klinieken waaronder esteworld die qua resultaat niet onder doen
h a h a h a
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 12:26   #18
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420 Bekijk bericht
Inderdaad, de resultaten zijn goed maar 30k vragen voor max 2500 is echt waanzin! Ik heb heel veel updates hier voorbij zien komen van andere klinieken waaronder esteworld die qua resultaat niet onder doen en voor 3000-4000 euro heb je een prachtig resultaat. Ik snap nogmaals niet dat mensen zoveel geld betalen voor Fuegenix!
Esteworld is dan wel weer wat overtrokken. Daar zie je toch vaak de standaard turkse hairmill procedure: maximaal aantal gragts oogsten en zonder strategie terugplaatsen. Beetje gokken hoe het resultaat dan wordt.

Fuegenix pakt weinig grafts en denkt na over de plaatsing zodat je met minimaal aantal grafts een goed resultaat bereikt.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 14:05   #19
420
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Berichten: 10
Geslacht:
Een beetje kort door de bocht reactie. De grafts die zij oogsten valt t wel mee en uiteindelijk gaat om het resultaat en dat is zeker goed gezien de prijs!
420 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 15:43   #20
Merve Arslan
Mercure Istanbul Clinics
 
Merve Arslan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 30
Geslacht:
Wat zijn uw bezwaren precies tegen het werken met een maximum/onbeperkt aantal grafts?

Wij werken ook met maximum / onbeperkt aantal grafts. Bij voldoende donorgebied kunnen we tot 4500 grafts transplanteren op een behandeldag. Maar dat wil niet zeggen dat we bij iedereen precies 4500 transplanteren natuurlijk. Het aantal getransplanteerde grafts varieert per persoon en situatie. We streven altijd naar het maximale resultaat zonder de donorgebied uit te putten.

(Even ter info ook: ) Hoewel een onbeperkt aantal grafts meer dan 4500 theoretisch mogelijk is, wordt vaak een maximum van ongeveer 4500 gehanteerd vanwege het herstelvermogen van de patiënt. Dit helpt complicaties te minimaliseren en bevordert een succesvol herstel. Dus met onbeperkt aantal grafts wordt vaak 4500 bedoeld als maximum.

Als je onder de 4500 zit, en patiënt heeft de donorgebied ervoor, is er geen reden om met minder grafts te werken.

Maximaal benutten van grafts is gunstig. Het stelt chirurgen in staat om een grotere gebiedsdekking te bereiken en een meer bevredigend resultaat te leveren.

Te weinig grafts gebruiken, met een voldoende donorgebied, kan resulteren in een minder effectieve haartransplantatie met mogelijk teleurstellende resultaten.

Laat u ook niet misleiden door klinieken die niet meer dan 1000/1500 grafts per behandeldag kunnen verplaatsen en daar een aantrekkelijk verhaal omheen bouwen.

Ook kan het lijken alsof sommige klinieken alleen maar fantastische resultaten hebben met weinig grafts, maar dit komt vaak door zorgvuldige selectie van patiënten en de getoonde resultaten. Allen maar "perfecte" resultaten bestaat niet, omdat individuele haarstructuur en donorgebied variëren. Elk persoon is ook anders en niet iedereen herstelt precies even goed of snel, ook personen met bijvoorbeeld dunner haar zullen niet hetzelfde resultaat behalen als iemand met zeer dik haar die dezelfde 1500 grafts behandeling heeft ondergaan.

Daarom is het ook af te raden om veel te focussen op resultaten van anderen, iedereen is verschillend en zal verschillende resultaten behalen.
__________________
🏥 YOUR EXPERT IN HAIR RESTORATION


24/7 WhatsApplijn: WA.ME/905411548055
WWW.MERCUREISTANBUL.NL

Laatst gewijzigd door Merve Arslan; 6 januari 2024 om 16:12
Merve Arslan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 17:11   #21
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Esteworld is dan wel weer wat overtrokken. Daar zie je toch vaak de standaard turkse hairmill procedure: maximaal aantal gragts oogsten en zonder strategie terugplaatsen. Beetje gokken hoe het resultaat dan wordt.

Fuegenix pakt weinig grafts en denkt na over de plaatsing zodat je met minimaal aantal grafts een goed resultaat bereikt.
Ik zie juist een soort signature van Esteworld wat betreft plaatsing van de grafts dus ze werken volgens mij wel degelijk met een strategie. Of het de juiste strategie is voor optimaal resultaat durf ik niet te zeggen, ze hebben in ieder geval qua resultaten leuke dingen laten zien. Ik denk dat FueGenix ook bij de extractie zorgvuldig is, de tijd neemt en ook bij het terugplaatsen het kunstje beheerst, altijd een kunstwerk. Wat Ahmad doet zouden anderen toch ook moeten kunnen? Het is niet dat hij een eigen Fue methode heeft ontwikkeld ofzo. Wat prijs betreft natuurlijk ronduit belachelijk! Deze discussie is al eerder gevoerd. Jammer dat hij alleen lotgenoten met een dikke portemonnee kan blijmaken.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 17:34   #22
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ik zie juist een soort signature van Esteworld wat betreft plaatsing van de grafts dus ze werken volgens mij wel degelijk met een strategie. Of het de juiste strategie is voor optimaal resultaat durf ik niet te zeggen, ze hebben in ieder geval qua resultaten leuke dingen laten zien. Ik denk dat FueGenix ook bij de extractie zorgvuldig is, de tijd neemt en ook bij het terugplaatsen het kunstje beheerst, altijd een kunstwerk. Wat Ahmad doet zouden anderen toch ook moeten kunnen? Het is niet dat hij een eigen Fue methode heeft ontwikkeld ofzo. Wat prijs betreft natuurlijk ronduit belachelijk! Deze discussie is al eerder gevoerd. Jammer dat hij alleen lotgenoten met een dikke portemonnee kan blijmaken.
Lijkt mij ook dat anderen hem ''na kunnen doen''ja, het lijkt mij voor een arts geen rocket science.
En ik zal het nog even zeggen voor de zekerheid: ik zie mooie dingen bij esteworld voorbij komen hoor, zeker! Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen omdat ik net iets vaker ook minder resultaat zie.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 19:48   #23
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
kijk he, de reden waarom feugenix 30K vraagt is simpel:

Munib behoort tot de top 10 van de wereld, klaar.
niets meer of minder dan dat

waarom zijn Iphone's zo verschrikkelijk duur tegenover de concurrentie?
inderdaad, Apple..
niets meer of minder dan dat

je betaald nu eenmaal voor het Merk of de Naam van iets.
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 20:10   #24
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ja en als ze het kunnen vragen, groot gelijk. Neemt niet weg dat je voor veel goedkopere soortgelijke resultaten kunt krijgen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 22:33   #25
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Esteworld is dan wel weer wat overtrokken. Daar zie je toch vaak de standaard turkse hairmill procedure: maximaal aantal gragts oogsten en zonder strategie terugplaatsen. Beetje gokken hoe het resultaat dan wordt.

Fuegenix pakt weinig grafts en denkt na over de plaatsing zodat je met minimaal aantal grafts een goed resultaat bereikt.
Zo zie ik het ook. Er is btw een topic over Fuegenix en zijn prijzen. Dus misschien jullie discussie daar voeren. Bedankt!
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2024, 23:19   #26
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420 Bekijk bericht
Inderdaad, de resultaten zijn goed maar 30k vragen voor max 2500 is echt waanzin! Ik heb heel veel updates hier voorbij zien komen van andere klinieken waaronder esteworld die qua resultaat niet onder doen en voor 3000-4000 euro heb je een prachtig resultaat. Ik snap nogmaals niet dat mensen zoveel geld betalen voor Fuegenix!


Resultaten van Esteworld zijn oké, maar onvergelijkbaar met Fuegenix.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 6 januari 2024 om 23:22
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2024, 00:56   #27
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht


Resultaten van Esteworld zijn oké, maar onvergelijkbaar met Fuegenix.
hoe zou dat komen denk je? ff serieus, zo moeilijk is het allemaal niet.
Uitnemen van de grafts doen de assistenten. Enige wat wat de chirurg doet, en ook heel belangrijk is, is het zetten van de incisies. Terugplaatsen doen ook de assistenten.

Dus ja, als je eerlijk bent, kan er geen 1 kliniek heel ver boven alle andere resultaten uitsteken. Als dat wel zo is dan denk ik dat er een flinke vorm van commercie in het spel is.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2024, 09:42   #28
Sin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Locatie: Limburg - Belgie
Berichten: 27
Geslacht:
Mooie natuurlijke haarlijn, weer een bijzonder resultaat van Fuegenix.
En nu op naar het eindresultaat.
Sin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2024, 11:00   #29
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
hoe zou dat komen denk je? ff serieus, zo moeilijk is het allemaal niet.
Uitnemen van de grafts doen de assistenten. Enige wat wat de chirurg doet, en ook heel belangrijk is, is het zetten van de incisies. Terugplaatsen doen ook de assistenten.

Dus ja, als je eerlijk bent, kan er geen 1 kliniek heel ver boven alle andere resultaten uitsteken. Als dat wel zo is dan denk ik dat er een flinke vorm van commercie in het spel is.
Ja precies, dit gaf een chirurg van een van de topklinieken zelf toe in een filmpje. Het schijnt (geen idee) een niet heel moeilijk proces te zijn. Daarom zijn veel artsen naar deze tak geswitched omdat er een stuk meer gelde te verdienen was dan in hun destijds huidige baan.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2024, 11:03   #30
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
hoe zou dat komen denk je? ff serieus, zo moeilijk is het allemaal niet.
Uitnemen van de grafts doen de assistenten. Enige wat wat de chirurg doet, en ook heel belangrijk is, is het zetten van de incisies. Terugplaatsen doen ook de assistenten.

Dus ja, als je eerlijk bent, kan er geen 1 kliniek heel ver boven alle andere resultaten uitsteken. Als dat wel zo is dan denk ik dat er een flinke vorm van commercie in het spel is.
Denk meer dat het bij die hairmills fout gaat wanneer er echt zeer onervaren mensen deel van het team zijn of ze dus teveel harvesten in 1 keer. Ook,
Omdat het een snel verloopt moet hebben, er wel wat minder tijd en nauwkeurigheid in de details gestopt
Worden wellicht?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.