Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 30 november 2019, 00:06   #16
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne83 Bekijk bericht
Oh ja ik ben 1.5 week later behandeld dan, scheelt weinig. Donorgebied jeukt bij mij af en toe ook behoorlijk, moet zeggen dat dat wel minder wordt. Transplantatiegebied jeukt ook nog wat maar is gelukkig al flink opgeknapt.
Ik kijk nu af en toe wel even foto’s waarop duidelijk te zien is hoe en waar er haren zijn getransplanteerd. Er bestaat toch een soort van angst dat er niks groeit. Zal natuurlijk wel maar dat wachten duurt inderdaad heel lang, ik kan me er ook niet zo heel veel van voorstellen nog.
Ik ben benieuwd hoe we er bij zitten met ons kapsel tegen de zomer
Maak je geen zorgen, groeien gaat het echt wel! je moet alleen VEEL geduld hebben. Bij mij begin in de loop van de derde maand de pret. Eerst langzaam, maar toen ging het ineens heel snel. Onderhand heb ik eigenlijk al weer gewoon een kop met haar, terwijl ik aanvankelijk toch echt nagenoeg helemaal kaal was (ik zit nu op ruim 5 maanden).

Ook ik had de eerste twee maanden last van kleine ontstekingen. Dat komt volgens mij omdat de grafts onderhuids wat liepen te rommelen onder een dichte huid. Ging vanzelf allemaal over, en zelfs als jij tien rode pukkeltjes hebt dan is het nog maar minder dan 1% van alle grafts.

Succes en geduld!
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
 

Labels
haartransplantatie vrouw


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.