Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 augustus 2015, 21:09   #1
neoskosmos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2015
Berichten: 9
Geslacht:
4900-5400 Grafts Esteworld Turkije

Hallo allemaal, ik heb de knoop doorgehakt en ga voor een haartransplantatie in Turkije. Op basis van de verhalen van de forumleden hier (waarvoor dank) kies ik ervoor om naar Esteworld in Turkije af te reizen. Gelet op de mate van kaalheid heb ik een offerte voor een dubbele HTP inclusief een PRP behandeling. Zoals jullie lezen gaat het om een groot aantal grafts waarbij de haren zowel achterop als vanaf de zijkanten worden getransplanteerd. Ik zie het niet zitten om 2x naar Turkije af te reizen en kies ervoor om alles direct te laten doen. Volgens Esteworld vinden deze dubbele HTP sinds een tijd met succes plaats. Ik heb nog geen definitieve afspraak ingepland, maar ben benieuwd of jullie me nog tips of advies kunnen geven of anderzins informatie kunnen verschaffen c.q. me gerust kunnen stellen. Alvast heel hartelijk dank.
neoskosmos is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2015, 21:34   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Nou ik ben geen klant van Esteworld dus kan ik je geen info of advies geven. Maar wat ik me altijd afvraag bij de foto's van Estworld is waarom de haren altijd in rijen worden geplaatst? Wellicht dat je dit al eens hebt besproken of ga je dit doen? Je ziet dit duidelijk ongeveer na de eerste wasbeurten. Dan zie je de haren rij voor rij zitten met een soort curve.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2015, 11:04   #3
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Nou ik ben geen klant van Esteworld dus kan ik je geen info of advies geven. Maar wat ik me altijd afvraag bij de foto's van Estworld is waarom de haren altijd in rijen worden geplaatst? Wellicht dat je dit al eens hebt besproken of ga je dit doen? Je ziet dit duidelijk ongeveer na de eerste wasbeurten. Dan zie je de haren rij voor rij zitten met een soort curve.
Volgens mij o het natuurlijk te laten ogen. Dit zie je ook terug in de resultaten.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2015, 15:14   #4
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Nou ik ben geen klant van Esteworld dus kan ik je geen info of advies geven. Maar wat ik me altijd afvraag bij de foto's van Estworld is waarom de haren altijd in rijen worden geplaatst? Wellicht dat je dit al eens hebt besproken of ga je dit doen? Je ziet dit duidelijk ongeveer na de eerste wasbeurten. Dan zie je de haren rij voor rij zitten met een soort curve.
Je het het op de onregelmatige haarlijn, die zetten ze zo om een natuurlijke haarlijn te verkrijgen ipv die rechte. De rest van grafts zetten ze in de richting van de haargroei van de persoon in kwestie.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2015, 17:03   #5
Mayo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2015
Berichten: 61
Geslacht:
Je bent in goede handen daar.

Als je van cultuur houdt zou je 1 of meerdere dagen eerder kunnen gaan voor 'sightseeing'.
__________________
03-2015 HT FUE Esteworld
04-2015 Finasteride
04-2015 Regenepure DR
Mayo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2015, 20:37   #6
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
5400 grafts? Holey moley.
Succes!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2015, 21:04   #7
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Je het het op de onregelmatige haarlijn, die zetten ze zo om een natuurlijke haarlijn te verkrijgen ipv die rechte. De rest van grafts zetten ze in de richting van de haargroei van de persoon in kwestie.
Ja dat zie je ook... Dat ze soort van punten in de haarlijn maken. Maar ik heb het echt over rijen haren van zeg maar kruin tot haarlijn. En dan in een flauwe bocht. Nooit begrepen waarom???


Misschien als je niet genoeg donor hebt om het toch zo vol mogelijk te laten lijken?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 14:05   #8
beestig47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Nou ik ben geen klant van Esteworld dus kan ik je geen info of advies geven. Maar wat ik me altijd afvraag bij de foto's van Estworld is waarom de haren altijd in rijen worden geplaatst? Wellicht dat je dit al eens hebt besproken of ga je dit doen? Je ziet dit duidelijk ongeveer na de eerste wasbeurten. Dan zie je de haren rij voor rij zitten met een soort curve.
Ik ben dus niet de enige die ziet dat bij Esteworld er een soort rij geprikt wordt!
Ziet er totaal niet natuurlijk uit, heb je ooit al iemand gezien met een rij haren naast elkaar?????
Tja, ik ben alweer te kritisch, maar ten minste is er dan toch iemand die probeert door de marketing te kijken.
beestig47 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2015, 22:12   #9
Hairmaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2013
Berichten: 117
Hoi neoskosmos.

Rond de 5000grafts? Dan word ik toch wel nieuwsgierig naar jouw situatie. Kun je wat foto's plaatsen?

Groetjes Hairmaster
Hairmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2015, 01:14   #10
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Whoah zoveel grafts, moet toch wel een grote oppervlakte geweest zijn
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2015, 16:48   #11
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
5000 valt goed mee hoor als je veel haar hebt, ik zit momenteel na een behandeling bij esteworld op 3600 maar na 5maanden zie je niets meer van donor , nog altijd superdik... Ben er dan van overtuigd dat wanneer ik een tweede ht doe in toekomst, dat ik weer 3.000 grafts kan halen Omdat ik ten minste toch dat geluk heb van enorm veel haar te hebben aan achterkant
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2015, 16:58   #12
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Tja, als je haar wat langer is merk je daar weinig van. Als je natuurlijk je haar millimetert dan zal je die 6000 'verdwenen' haartjes wel makkelijk opmerken.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2015, 20:42   #13
Hairmaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2013
Berichten: 117
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fue(w)Hair Bekijk bericht
5000 valt goed mee hoor als je veel haar hebt, ik zit momenteel na een behandeling bij esteworld op 3600 maar na 5maanden zie je niets meer van donor , nog altijd superdik... Ben er dan van overtuigd dat wanneer ik een tweede ht doe in toekomst, dat ik weer 3.000 grafts kan halen Omdat ik ten minste toch dat geluk heb van enorm veel haar te hebben aan achterkant
Met alle respect, maar een dikke 5000grafts is ongeveer 50% van je donorgebied. Dat is dus niet weinig. Het eerste jaar zal het donorgebied dan ook serieus moeten herstellen van zo'n zware operatie. Ik had er al flink last van de eerste twee maanden met 1200grafts.

Ik vind het wel zeer boeiend zo'n grote operatie. Stell je voor 5400grafts, dat is de grootste haartransplantatie waarvan ik ooit gehoord heb. Van geen haar naar ineens wel haar. Ik ga je zeker volgen!

Good luck!
Hairmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2015, 21:10   #14
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
Hopelijk zie je deze foto, dit is na 3600 grafts uit donor na 5maanden... Niet iedereen heeft zelfde hoeveelheid haar
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg image.jpeg‎ (118,5 KB, 188x gelezen)
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2015, 00:19   #15
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Nuja, kaalheid is eigenlijk echter maar goed zichtbaar wanneer >50% van de haren al uitgevallen zijn. Dus in theorie zou je eigenlijk de helft van al de haren kunnen wegnemen zonder dat het echt zichtbaar is.
Daarnaast komt nog eens dat kaalheid aan de donor veel slechter zichtbaar is dan bvb op de kruin. Vanwege lichtinval, overhangende haren, etc.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.