Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 november 2015, 00:17   #16
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Het grote wachten is begonnen qua dichtheid maak ik me niet zo een zorgen omdat het alleen m'n inhammen zijn en daar valt ander haar overheen, maar we zullen zien. En het is idd een klein gebied wat behandeld is, de foto,s zijn natuurlijk van heel dichtbij genomen.
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2015, 12:38   #17
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Week 11

De babyharen beginnen te groeien
De roodheid is verdwenen en ik heb nergens meer last van niet in het ontvangstgebied noch in het donorgebied. Haren in het donorgebied, groeien zo langzaam bij.

Fijne feestdagen allen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg FullSizeRender 2.jpg‎ (140,7 KB, 279x gelezen)
Bestandstype: jpg FullSizeRender.jpg‎ (145,9 KB, 307x gelezen)
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2015, 14:35   #18
SolarOrbiter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Het ziet er goed uit. Heel Natuurlijk, vooral je laatste foto's. Een gezonde herstel gewenst.
SolarOrbiter is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2015, 18:50   #19
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Nu alles laten groeien dan.

Ben benieuwd
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2016, 15:43   #20
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
3 maanden update

De vorige foto's waren voor mijn vakantie vertrek. Eenmaal op vakantie zijnde was er opeens een groeispurt, heel grappig. De groei gaat nu echt beginnen, maar als vrouw zijnde duurt het zeker nog wel een jaar voor de haren de juiste lengte hebben, maar ik word er nu toch al vrolijk van. Wordt vervolgd..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg FullSizeRender 2.jpg‎ (59,7 KB, 322x gelezen)
Bestandstype: jpg FullSizeRender.jpg‎ (129,1 KB, 297x gelezen)
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2016, 21:00   #21
samarnisrin
lani
 
Geregistreerd: 20 december 2015
Berichten: 16
Geslacht:
hoi,
ik heb ook gister fue gedaan ik heb er 1000 gedaa wou graag 1250 maar dat was niet te plaatsen zonder te veel schade aan te richten.
ze zeiden de max 40% haardichtheid te hebben gehaald denken ze ben dus benieuwd ik had een ronde gat namelijk bij me voorhoofd haarlijn hoop dus dat het goed dekt. voor zover dan.
ik slik geen medicaties kreeg wel advies minox te gebruiken tot 3 maanden na de fue, maar ik durf het niet te gebruiken zal dit dan ten koste gaan van de behandeling??
echter heb ik geen haaruitval meer gelukkig. sinds paar jaar stabiel.
nog advies voor mij?
samarnisrin is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2016, 19:10   #22
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Hoi Samarnisrin,

Succes met je herstel allereerst!
Ik ben pas na 2,5 maand ofzo monoxidil gaan gebruiken en gebruik dit nog. Was eerst ook huiverig om het te gebruiken, maar ik vertrouw op het advies van de dokter. Ik denk dat het wel een beetje helpt inmiddels, want ook mijn eigen haar vlakbij de oren zeg maar is wat dikker geworden. Ik heb er verder geen bijwerkingen van. Verder slik ik vitamines voor haar nagels en huid en dat is het eigenlijk. Bij mij was er opeens een groeispurt toen ik op vakantie ging, het warme weer leek wel pokon. Er is inmiddels veel meer haar bijgekomen dan de laatste foto's, ben nu al blij met de dichtheid en waarschijnlijk gaat het nog wel meer worden. Zal over een aantal maanden nog eens wat posten.
Als je vragen hebt gaandeweg je herstel, stel ze dan gerust.

grtjs
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 02:02   #23
marie1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Leuk om te lezen dat er ook eens een bericht is van een vrouw, zelf ben ik ook een vrouw van 25 en overweeg ook een FUE. Zelf ben ik ook erg bang dat het haar in het donor gebied schade oploopt, daardoor ik daar straks een kale plek oploop.

Weten jullie misschien ook of de weggenomen haren uit het donorgebied een kans hebben om weer terug te groeien?

Mijn doel van de FUE is eigenlijk omdat ik graag een vollere bos bovenop zou willen hebben. Ik heb niet echt last van kale plekken, maar mijn zusje en moeder hebben een veel vollere bos en zo ijdel als ik (of wij mensen zijn) ben, wil ik dit dus ook graag.

Ben dus eigenlijk ook wel benieuwd of een vrouw ook een FUE heeft gedaan om een vollere bos te krijgen
marie1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 12:08   #24
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ziet er goed uit, precies zoiets wil ik ook laten doen bij mijn inhammen.
Dit bewijst mij dat een semi-transplantatie perfect uitloopt

Zelf wil ik ook voor de hoogste dichtheid gaan om mijn haardos te verdikken.
Ik neem aan dat na een jaar alles redelijk is bijgegroeid op de donor en inhammengebieden.
Ik las op mens-gezondheid dat het haar 1 cm p maand groeit, maar ook sneller kan groeien.
Voornamelijk door gezond te eten en af en toe een hoofdmassage

Laatst gewijzigd door 123hallo; 24 januari 2016 om 12:11
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 17:06   #25
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
4 maanden

Hierbij wat foto,s zoals t er nu voorstaat, 4 maanden. Deze zijn helaas niet zo n goede kwaliteit, maar laat toch duidelijk het verschil zien met de vorige
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (89,4 KB, 321x gelezen)
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 17:07   #26
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Foto

En foto vd zijkant
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (83,2 KB, 299x gelezen)
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 17:11   #27
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Marie, het haar dat is weggehaald uit de donor groeit niet meer terug. De strip waaruit bij mij het haar is weggehaald groeit langzaam weer bij, maar is aanzienlijk minder haar dan voorheen. Ik heb veel en dik haar, dus voor mij was het het waard, maar mijn paardenstaart wordt straks zeker dunner dan voorheen!
Ada is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 23:49   #28
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Mooi, het kost wel even tijd voor de getransplanteerde haren mee kunnen met je volledige bos.

Ik denk dat je van 700 grafts in jouw donor niets gaat merken. Je staart zal zeker niet zichtbaar dunnerworden. Helemaal niet als je zelf aangeeft dat je dik haar heb.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2016, 02:29   #29
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ada Bekijk bericht
Marie, het haar dat is weggehaald uit de donor groeit niet meer terug. De strip waaruit bij mij het haar is weggehaald groeit langzaam weer bij, maar is aanzienlijk minder haar dan voorheen. Ik heb veel en dik haar, dus voor mij was het het waard, maar mijn paardenstaart wordt straks zeker dunner dan voorheen!
Hoezo dat?? het lijkt me dan niet helemaal het beloofde plan..
Neem je er wel medicatie bij, zoals een finasteride, maar dan voor vrouwen (dianapil of zo)?
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2016, 10:53   #30
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Alleen een stamcel transplantatie beloofd hergroei van het geoogste haar, maar aangezien deze ingreep niet wetenschappelijk is bewezen, heb ik voor een reguliere fue gekozen en groeit het geoogste haar dus niet terug. Ik hoef geen medicatie te slikken ik heb geen last van haaruitval verder en het zal het geoogste haar niet doen teruggroeien, dit groeit nu gezellig op mijn voorhoofd. Nogmaals het wordt dunner achter, maar storend is het niet in mijn geval. Maar lijkt me wel handig om te weten voor mensen die dunner haar hebben. Grt
Ada is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
eberson, haartransplantatie vrouw, ontevreden

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.