Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 14 september 2006, 18:41   #421
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
BOUKHARI (ex-ajax)

ik vind hem echt kaal worden, ik erger me eraan dat ik geen goede fotos kan vinden, als je hem op tv zag kon je het echt goed zien, mijn moeder (kapster) zij dit ook
http://www.sportfotoside.nl/afs/open...e/DSC07664.jpg
ook niet echt duidelijk maarjah
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2006, 18:59   #422
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Misschien diffuss, want inhammen heeft hij niet echt. Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt en dat hij wel wat dunner haar heeft in het midden.

Hier even een plaatje van een en dezelfde haarlijn, met en zonder gel. Gel derbij maakt het al snel doorzichtiger. Hmm, bij nader izien slecht voorbeeld. Doorzichtig is het niet. Heb geen andere met gel (Wat ik hiermee zeggen wil is me nu niet meer duidelijk )

Kan ook ana de lichtval liggen

Laatst gewijzigd door Kniekous; 16 september 2006 om 16:47
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2006, 19:41   #423
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous
Misschien diffuss, want inhammen heeft hij niet echt. Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt en dat hij wel wat dunner haar heeft in het midden.

Hier even ene plaatje van een en dezelfde haarlijn, met en zonder gel. Gel derbij maakt het al snel doorzichtiger. Hmm, bij nader izien slecht voorbeeld. Doorzichtig is het niet. Heb gene addere met gel (Wat ik hiermee zeggen wil is me nu helemala nie meer duidelijk )

Jah iemand geeft me gelijk ! idd zijn haarlijn is nog mooi waar op zijn hoofd, hij heeft het volgens mij zelf ook in de gaten ik kan gewoon geen EEN foto vinde waar de bovenkant van zijn hoofd echt goed te zien is
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2006, 21:15   #424
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Hier een YouTube filmpje van Boukhari. Duurt 5 minuten. Ik heb het voor ongeveer de helft gezien, maar ik kan er niets aan zien. De beeldkwaliteit is ook wel vaak slecht, maar toch. Tjek it out.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 13:20   #425
Gattuso
Gattuso
 
Gattuso's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2006
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous
Misschien diffuss, want inhammen heeft hij niet echt. Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt en dat hij wel wat dunner haar heeft in het midden.

Hier even een plaatje van een en dezelfde haarlijn, met en zonder gel. Gel derbij maakt het al snel doorzichtiger. Hmm, bij nader izien slecht voorbeeld. Doorzichtig is het niet. Heb geen andere met gel (Wat ik hiermee zeggen wil is me nu niet meer duidelijk )

Kan ook ana de lichtval liggen
Kniekous, ik snap even niet wat je bedoelt. Wie is dat dan op die foto's? Das toch niet Boukhari volgens mij? Ik zie bij deze persoon overigens inderdaad geen tekenen van AGA.
Gattuso is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 13:28   #426
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso
Kniekous, ik snap even niet wat je bedoelt. Wie is dat dan op die foto's? Das toch niet Boukhari volgens mij? Ik zie bij deze persoon overigens inderdaad geen tekenen van AGA.
dat is ook Boukhari niet, en jah op dat filmpje van youtube valt met die kwaliteit niet echt wat te zien...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 14:18   #427
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso
Kniekous, ik snap even niet wat je bedoelt. Wie is dat dan op die foto's? Das toch niet Boukhari volgens mij? Ik zie bij deze persoon overigens inderdaad geen tekenen van AGA.
Das eenof andere idioot met ene haarobsessie met een NW1, met en zonder gel Was bedoeld ter illustratie maar de theorie dat je met veel gel meestal hoofdhuid ziet gata niet helemaal op. Mijn haar moet dan waarschijnlijk iets korter zijn. Of nog meer wetlook gel in het haar mieteren ofzo

Laatst gewijzigd door Kniekous; 16 september 2006 om 17:05
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 14:43   #428
Gattuso
Gattuso
 
Gattuso's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2006
Berichten: 40
Van de voorkant zie je dat bij mij inderdaad ook niet, heb mijn haren ongeveer even lang als op die foto's van jou, misschien bij heel veel gel en flink door elkaar halen zou je wel hoofdhuid zien denk ik, maar das bij iedereen wel.
Maar de scheiding bij Boukahri in het midden vind ik wel een beetje breed, of ligt dat aan mij. Op die Savin schaal zou het toch geen 1 meer zijn denk ik.

Overigens de persoon naar wie ik mijn nickname heb vernoemd heeft ook een fantastische haarlijn! Heeft zich pas gemillimeterd zag ik en daar zag je pas echt goed hoe perfect die haarlijn is. Helaas nog geen foto van.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg gattuso3.jpg‎ (16,9 KB, 159x gelezen)

Laatst gewijzigd door Gattuso; 15 september 2006 om 14:49
Gattuso is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 16:55   #429
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Is inderdaad een supermooie haarlijn van Gattuso. Hoe oud is hij eigenlijk?

Zelf heb ik mijn haar momenteel (dat wil zeggen twee dagen, geen tijd gehad om nieuwe gel te halen) strak achteruit in een staartje, is alles nog mooi recht (zelfs rechter dan mijn vriendin) maar vraag me echt af of ik nog een volwassen haarlijn krijg, zou het eigenlijk nog wel 20 jaar zo willen houden.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 15 september 2006 om 17:21
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 17:02   #430
maart84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Berichten: 102
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous
Is inderdaad een supermooie haarlijn van Gattuso. Hoe oud is hij eigenlijk?

Zelf heb ik mijn haar momenteel (dat wil zeggen twee dagen, geen tijd gehad om nieuwe gel te halen) strak achteruit in een staartje, is alles mooi recht (zelfs rechter dan mijn vriendin) maar vraag me echt af of ik nog een volwassen haarlijn krijg, zou het eigenlijk nog wel 20 jaar zo willen houden.
post is pics!? Ik ben wel benieuwd!
maart84 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 17:21   #431
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Heb geen webcam Krijg wel veel commentaar op deze look. Ben al drie keer voor wijf uitgescholden door mijn vrienden. Mischien had ik geen haarband erbij in moeten doen Haar is eigenlijk te kort voor een staartje. Hoop steeds dat ik weer echt lang haar heb, maar toen ik drie maanden geleden tegen de kapster zei: maak er maar wat korters van, kreeg ik een buzzcut.

(Oh Maart, jij wete als gene ander dat je voorzichtig moet zijn met zulke foto's , las ik ergens, hoe staat het nu met jouw haar?)

Wat vinden jullie trouwens van het haar van die Amrika coreespondent van de NOS, die ook wel eens Nova presenteert?

Laatst gewijzigd door Kniekous; 15 september 2006 om 19:28
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 18:01   #432
Gattuso
Gattuso
 
Gattuso's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2006
Berichten: 40
Haha, ja dit is ook wel weer herkenbaar. Ik doe met trainen altijd een diadeem in om de haren wat naar achter te trekken en dan krijg je dus idd ook dat soort opmerkingen als ik die daarna gewoon inhoudt.
Ach ja, we moeten dit maar op de koop toe nemen he! Gattuso zal rond de 28/29 jaar zijn denk ik. Ma die wordt ook nooit kaal,
Gattuso is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 18:32   #433
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso
Haha, ja dit is ook wel weer herkenbaar. Ik doe met trainen altijd een diadeem in om de haren wat naar achter te trekken en dan krijg je dus idd ook dat soort opmerkingen als ik die daarna gewoon inhoudt.
Ach ja, we moeten dit maar op de koop toe nemen he! Gattuso zal rond de 28/29 jaar zijn denk ik. Ma die wordt ook nooit kaal,
Dat denk ik ook niet. Als hij zulk haar heeft op zijn 29e zal hij nog flink vooruit kunnen. Las dat mensen die echt kala worden (NW3 en verder) vrijwel altijd al flink haarverlies hebben tussen hun 17e en 25e.

Diademen komen were helemaal in

Ik vind trouwens dat een beetje recessie (NW2) helemaal niet gek staat. Het maakt iemand vaak net wat mannelijker. Vaak hebben superhelden zulke haarlijnen omdat dat toch een bepaalde statuur geeft (in videogames hebben veel helden ook NW2). Er schijnen ook nogal wat mensen te zijn die gewoon een NW2 krijgen, maar denken dat ze kaal aan het worden zijn. Lijkt me sneu als die mensne aan de finasteride gaan.

Helemala offtopic. Las in de krant over onderzoeken die kaalheid op de kruin verbinden aan kans op hart en vaatziekten. Naar ik weet kregen jappanners er meer last van nadat ze westerse leefgewoonten (fastfood, roken) overnamen. Veel goed doorvoedde mensen van ongevere 50 krijgen hier last van. Zou er toch sprake kunnen zijn van onderscheidt tussen AGA en welvaartskaalheid?

Laatst gewijzigd door Kniekous; 15 september 2006 om 19:10
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 18:56   #434
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Waar houden jullie je mee bezig zeg..
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 21:13   #435
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Goede vraag.....

Het is inderdaad war raar dat je als je geen haarvelies hebt een buitengewone interesse hebt voor dit onderwerp. Ik snap het zelf ook niet helemaal.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 15 september 2006 om 21:17
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.