Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 augustus 2017, 00:14   #1
Almeloer66
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 1
Geslacht:
mislukte haartransplantaties in Turkije

Dag mensen,

Dit is mijn eerste bericht ik hoop dat ik mijn bericht in de goede rubriek heb geplaatst.
Ik wil mijn ervaringen met jullie delen wat ik heb opgedaan in Turkije. 3 jaar geleden ben ik een Fue ondergaan bij Serkan Aydin, Arenamed. Ze hebben in totaal 4200 grafts weggehaald bij mijn donor gebied. Deze grafts zijn geplaatst in mijn inhammen (2000 grafts) en kruin (2200).

Zoals jullie zien is misschien 10% van de 2200 grafts die geplaatst waren op mijn kruin uitgekomen. Als jullie de foto's op insta bekijken van Serkan Aydin zien jullie dat hij alleen foto's plaatst van patiënten die van voren zijn gefotografeerd. Ik heb een aantal van zijn patiënten via Instagram die hij heeft getagt benaderd via Instagram. Zelfde verhaal bij die patiënten, kruin is niet uitgekomen.

Naast dat mijn grafts niet zijn uitgekomen is mijn donor gebied ook helemaal naar de maan geholpen. Nu zie ik dat hij veel volgers heeft en dat er best veel beroemde mensen naar hem toe gaan. Maar vergis je niet. Deze mensen doen hun werk niet goed. Als je op Instagram kijkt zie je hoe onnatuurlijk de haarlijnen zijn gedaan.

Vorig jaar ben ik weer in Turkije behandeld bij mijn kruin ditmaal bij Adem Kose. Heb met hem meerdere malen aan de telefoon gehangen en mijn verhaal verteld. Ik kreeg heel leuk van hem te horen dat zij dat niet kunnen dat de kruin een speciaal behandeling nodig heeft etc. etc. ook weer 2200 grafts bij mijn kruin geplaatst. Helaas is de uitslag weer hetzelfde de kruin is niet uitgekomen.

Mensen ik wil jullie hierbij waarschuwen voor deze klinieken ze beloven bergen van goud maar wanneer je hebt afgetikt wordt het lopende band werk en al je wensen van hoe jij het wilt hebben worden vergeten.

Nu ga ik voor de derde keer een haartransplantatie laten doen in Vlaardingen bij Hairworld Istanbul en wel de FUE CT methode. Ze hebben gekeken hoe ze het kunnen rechtzetten en heb een goed gevoel bij hun. Stay tuned...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg thumbnail_IMG_9709.jpg‎ (149,4 KB, 735x gelezen)
Bestandstype: jpg thumbnail_IMG_9727.jpg‎ (133,8 KB, 695x gelezen)
Almeloer66 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2017, 11:57   #2
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Misschien eens bij een NL kliniek kijken?
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2017, 12:44   #3
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Hoe ziet je donor er nu uit, hoeveel grafts kunnen er redelijkerwijs nog uitgehaald worden?
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2017, 13:13   #4
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
een 3de keer turkije na 2 slechte resultaten , het word toch echt wel een risisco ?

alles wat uit de donor gehaald word is weg op die plaats...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2017, 03:09   #5
Ua_36
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2017
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Almeloer66 Bekijk bericht
Dag mensen,

Dit is mijn eerste bericht ik hoop dat ik mijn bericht in de goede rubriek heb geplaatst.
Ik wil mijn ervaringen met jullie delen wat ik heb opgedaan in Turkije. 3 jaar geleden ben ik een Fue ondergaan bij Serkan Aydin, Arenamed. Ze hebben in totaal 4200 grafts weggehaald bij mijn donor gebied. Deze grafts zijn geplaatst in mijn inhammen (2000 grafts) en kruin (2200).

Zoals jullie zien is misschien 10% van de 2200 grafts die geplaatst waren op mijn kruin uitgekomen. Als jullie de foto's op insta bekijken van Serkan Aydin zien jullie dat hij alleen foto's plaatst van patiënten die van voren zijn gefotografeerd. Ik heb een aantal van zijn patiënten via Instagram die hij heeft getagt benaderd via Instagram. Zelfde verhaal bij die patiënten, kruin is niet uitgekomen.

Naast dat mijn grafts niet zijn uitgekomen is mijn donor gebied ook helemaal naar de maan geholpen. Nu zie ik dat hij veel volgers heeft en dat er best veel beroemde mensen naar hem toe gaan. Maar vergis je niet. Deze mensen doen hun werk niet goed. Als je op Instagram kijkt zie je hoe onnatuurlijk de haarlijnen zijn gedaan.

Vorig jaar ben ik weer in Turkije behandeld bij mijn kruin ditmaal bij Adem Kose. Heb met hem meerdere malen aan de telefoon gehangen en mijn verhaal verteld. Ik kreeg heel leuk van hem te horen dat zij dat niet kunnen dat de kruin een speciaal behandeling nodig heeft etc. etc. ook weer 2200 grafts bij mijn kruin geplaatst. Helaas is de uitslag weer hetzelfde de kruin is niet uitgekomen.

Mensen ik wil jullie hierbij waarschuwen voor deze klinieken ze beloven bergen van goud maar wanneer je hebt afgetikt wordt het lopende band werk en al je wensen van hoe jij het wilt hebben worden vergeten.

Nu ga ik voor de derde keer een haartransplantatie laten doen in Vlaardingen bij Hairworld Istanbul en wel de FUE CT methode. Ze hebben gekeken hoe ze het kunnen rechtzetten en heb een goed gevoel bij hun. Stay tuned...
Ik heb zelf ook bij Hairworld laten doen. Meerdere mensen die eerder (meerdere) ht behandelingen hebben gehad en niet tevreden waren, zijn na de behandeling bij Hairworld wel tevreden gesteld. Dit was dan ook een van de redenen waarom ik voor Hairworld heb gekozen. Hoop dat jij dit keer tevreden zal zijn met de behandeling...
Ua_36 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2017, 09:55   #6
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
is de fue ct niet gewoon precies hetzelfde dan normale fue alleen dan met een mooi verhaal.

kan je haarzakjes wel in een andere laag zetten, ze moeten toch in in het haarvaatje? Wat zeggen de experts hiervan
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2017, 15:44   #7
Anonimoes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2013
Locatie: omgeving eindhoven
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ua_36 Bekijk bericht
Meerdere mensen die eerder (meerdere) ht behandelingen hebben gehad en niet tevreden waren, zijn na de behandeling bij Hairworld wel tevreden gesteld. Dit was dan ook een van de redenen waarom ik voor Hairworld heb gekozen. Hoop dat jij dit keer tevreden zal zijn met de behandeling...
Als je dieper naar de verhalen luistert van die mensen dan zul je ook horen dat ze meerdere Ht's achter de rug hebben van vaak zo'n 800 grafst ofzo bij een pruts kliniek waarvan ik naam kwijt ben. Dusja vergeleken met dat is een mega behandeling in turkije geweldig.
__________________
2014-2016 haarwerk eindhoven,
25-10-16 minoxidil,
25-10-16 Piroctone Olamine shampoo,
02-11-16 dutastride
28-06-17 2200 grafst, Kliniek Veldhoven
Anonimoes is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2017, 14:38   #8
Damian.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 31
Geslacht:
Achja, kijk laten we eerlijk zijn. Heel veel mensen worden in Turkije "gebutchered". Niet alleen in Turkije maar simpelweg in de wat minder goede klinieken wereldwijd.

Er is altijd het excuus van het financiele plaatjes. Maar het komt erop neer dat een haar transplantatie een electieve procedure is. Dus als je het geld ervoor niet hebt, spaar dan nog even door of doe het gewoon niet.

Natuurlijk kan je geluk hebben en met een top resultaat weglopen maar de meeste resultaten die ik zie van de minder bekende klinieken zijn meestal op middelmatig niveau of gewoon slecht. Met af en toe een goed resultaat.

Vergeet niet dat je maar limited donor haar hebt. Je loopt zo weg met een slecht extractie patroon, slechte yield, infectie of whatever.

En dan ben je verder weg van huis. De frustratie, de moeite, de teleurstelling en dan nog hopen dat je geluk hebt en een repair haar transplantatie kan doen die het resultaat recht kan trekken.

Waarom zou je gokken? Ga voor een top kliniek, spaar gewoon even door zo heb je verreweg de meeste kans op een goed resultaat dat ook helemaal natural is.

Maargoed we blijven Nederlanders he . Lekker goedkoop kan, maar wees je bewust van de extra risico's en de kans op een goed resultaat zal stukken kleiner zijn dan een top kliniek.
__________________
BHR Clinic /// https://hairtransplantelite.com
Youtube /// https://www.youtube.com/channel/UCRk..._pcGSrH6J7FlJw
E-mail (consult) /// damian@bhrclinic.com

Laatst gewijzigd door Damian.; 30 augustus 2017 om 14:44
Damian. is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2017, 15:51   #9
kimsmons2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2016
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damian. Bekijk bericht
Ga voor een top kliniek, spaar gewoon even door zo heb je verreweg de meeste kans op een goed resultaat dat ook helemaal natural is.

Maargoed we blijven Nederlanders he . Lekker goedkoop kan, maar wees je bewust van de extra risico's en de kans op een goed resultaat zal stukken kleiner zijn dan een top kliniek.
Zo zie ik het ook!

Volgens nog steeds de absolute top
Prohairclinic
Feriduni
Veldhoven
en wie weet Beauclinic ;... afwachten hier.
kimsmons2 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2017, 21:18   #10
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Ik ben blij dat je als vertegenwoordiger van dr. Bisanga duidelijk durft te stellen dat er heel veel gebutchered wordt in Turkije.
De meeste artsen hebben dat lef niet !

Respect!
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2017, 11:13   #11
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
klein beetje nuanceren mag wel....gebutchered is nogal een heftige uitspraak.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2017, 08:43   #12
ronald26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krisdue Bekijk bericht
Ik ben blij dat je als vertegenwoordiger van dr. Bisanga duidelijk durft te stellen dat er heel veel gebutchered wordt in Turkije.
De meeste artsen hebben dat lef niet !

Respect!
De vertegenwoordiger van deze kliniek heeft het over "gebutchered". De kliniek die hij vertegenwoordig past de FUT methode nog toe.
ronald26 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2017, 00:36   #13
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
klein beetje nuanceren mag wel....gebutchered is nogal een heftige uitspraak.
Onderstaande filmpje is wat ik een beetje als een doorsnee resultaat van een Turkse kliniek zie. Kijk je overleeft het wel en er gaan echt wel haren groeien, maar echt heel goed is het niet. De haarlijn ziet er onnatuurlijk uit en de dichtheid is voorop niet hoog. Daarnaast weet hij niet wat de reden is dat de kruin niet groeit, wat gek is, want je weet toch waar grafts geplaatst zijn? Ik denk dat, net als bij de ts, de Turkse klinieken daar gewoon wat minder goed in zijn.

Anyway, "gebutcherd" is een wat extreme term, maar wat we terugzien vanuit Turkije is vaak niet imponerend. Die dichtheid voorop kan bijvoorbeeld echt niet.

https://www.youtube.com/watch?v=1ORIyvdemQU&t=79s
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2017, 13:25   #14
ronald26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Onderstaande filmpje is wat ik een beetje als een doorsnee resultaat van een Turkse kliniek zie. Kijk je overleeft het wel en er gaan echt wel haren groeien, maar echt heel goed is het niet. De haarlijn ziet er onnatuurlijk uit en de dichtheid is voorop niet hoog. Daarnaast weet hij niet wat de reden is dat de kruin niet groeit, wat gek is, want je weet toch waar grafts geplaatst zijn? Ik denk dat, net als bij de ts, de Turkse klinieken daar gewoon wat minder goed in zijn.

Anyway, "gebutcherd" is een wat extreme term, maar wat we terugzien vanuit Turkije is vaak niet imponerend. Die dichtheid voorop kan bijvoorbeeld echt niet.

https://www.youtube.com/watch?v=1ORIyvdemQU&t=79s
Ik vind het resultaat gewoon goed hoor...
ronald26 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2017, 14:12   #15
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ik vind het absoluut niet natuurlijk ogen..
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, ontevreden

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.