Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 januari 2010, 18:27   #16
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
vervolg

Toch vroeg ze wel aan mij als het er meer worden ben je dan bereid bij te betalen? Ik zei nee. Maar ik vroeg wel en als t er meer worden gooi je ze dan weg? Nee uiteraard niet zegt ze. "Nou dan" zeg ik. Dus het handelen blijft erbij he. Maar ja ook van mijn kant.

Nog een tip voor toekomstige futmensen. Ik had aloe vera gekocht bij de tuinen van dr organic. Dat is de meest zuivere aloe vera die ik kon vinden. Ik vroeg haar wanneer ik dat op mn wond kon doen. Na een week dus. Als je dat spul in de koelkast legt is het heerlijk op je wond. Wan die trekt en jeukt een beetje tijdens de genezing. Dan zo nu en dan de koude fohn erop is een heerlijk gevoel. Bovendien gaat de wondgenezing met dat spul sneller.

Van de dokter kreeg ik Bepanthen lotion?milk en dat moest ophet ontvangstgebied. wat ook tegen de jeuk hielp.

Verder na een week is het ook fijn om een gelmasker (wat vrouwen wel eens gebruiken uit de diepvries in een theedoek te wikkelen en dan ook op de wond leggen. Dat is dan ook een fijn gevoel.

En verder heb ik de eerste week mn achterhoofd wel met Betadine gewassen.

ook stond ik erop dat ze me anti biotica gaf. Om er zeker van te zijn geen ontsteking te krijgen. In dat soort dingen ben ik liever preventief.

word vervolgd
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 18:34   #17
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
vervolg

Nou mensen dat was het wel zon beetje. ik hoop dat ik mn bijdrage met mijn ervaring heb geleverd. Want ik heb ook best wel wat aan de ervaringen hier gehad.

Nu afwachten of het gevoel in mn achterhoofd weer terugkomt. Als dat niet zo is ook weer niet echt erg. En hoe het eruit gaat zien als alle grafts opkomen.

Een Wim Duisenbergkapsel hoeft nou ook weer niet. Maar een Simon Vinkenoogkapsel ook weer niet. Maar dat kan ik atlijd nog wel melden. Het gebied van de kleine inhammetjes (waar geen haar zat is nu nog rood). Maar het gebied bovenop is al bijna niet meer rood

Als er nog vragen zijn zal ik ze beantwoorden.

groeten van Dona

Wel doet mn latop raar. Hij is opgeschoond, maar doet toch raar dus ik breng m denk ik toch weer terug, want het is niet goed gedaan
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 18:42   #18
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
vervolg

Mijn litteken ziet er goed uit. Ik denk dat het een dun streepje wordt. Maar ja als het breder wordt is het ook niet erg, want er is toch genoeg haar op de achterkant. (en hopelijk van voren ook over een half jaar) en de hechtingen zijn er nu uit (blauw draad)Vandaag gedaan door de assistent van de huisarts.

Groeten van Dona
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:14   #19
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Mijn litteken ziet er goed uit. Ik denk dat het een dun streepje wordt. Maar ja als het breder wordt is het ook niet erg, want er is toch genoeg haar op de achterkant. (en hopelijk van voren ook over een half jaar) en de hechtingen zijn er nu uit (blauw draad)Vandaag gedaan door de assistent van de huisarts.

Groeten van Dona
Nou, je hebt al een paar FUTs gehad als ik het goed begrijp. Heb je dan echt een potloodstreepje??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:18   #20
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
antwoord

Nou potloodstreep weet ik niet hoor. Maar t ziet er wel goed uit als ik zo bekijk met twee spiegeltjes. Maar voor mij maakt dat niet echt veel uit,want zoals ik al zei ik milimeter mn haar toch nooit. Ik kan me wel voorstellen dat als je dat als man wel wilt dat dan een groot litteken niet zo fijn is.

groeten Dona
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:38   #21
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Het gebied van de kleine inhammetjes (waar geen haar zat is nu nog rood). Maar het gebied bovenop is al bijna niet meer rood.
Begrijp ik het goed dat niet alleen je inhammen zijn behandeld, maar ook 'het gebied bovenop'?

Persoonlijk zou ik nooit naar het verre buitenland gaan, zou vantevoren eerst op bezoek willen gaan bij een kliniek voordat ik een keuze maak, vind het mij een veel te groot avontuur voor een beetje prijsverschil, maar een ieder uiteraard zijn eigen keuze.

Succes met het herstel en met de nieuwe haren, kunnen we nog foto's verwachten?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:47   #22
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
verhip ja nu ik teruglees een beetje onduidelijke voor anderen om te lezen.

Komt ook omdat het zoveel is ineende he. Ja Ambo bovenop zijn de 1000 grafts geplaatst (als t goed is heb ik over een jaar een hele dichte bos haar daar.

En de overige 500 aan beide kanten. Inhammetje waar 250 grafts genoeg voor waren. Daar zaten geen haartjes meer. Nu weer wel. Dus heb ik mn oude haarlijn weer terug. Hopelijk als t gaat groeien.

Ik ga volgende week wel weer sporten. De dokter zei dat dat best kan. Steppen en streetdance en zumba. Dan staat er toch geen spanning op je achterhoofd.

groet Dona
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:50   #23
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
verhip ja nu ik teruglees een beetje onduidelijke voor anderen om te lezen.

Komt ook omdat het zoveel is ineende he. Ja Ambo bovenop zijn de 1000 grafts geplaatst (als t goed is heb ik over een jaar een hele dichte bos haar daar.

En de overige 500 aan beide kanten. Inhammetje waar 250 grafts genoeg voor waren. Daar zaten geen haartjes meer. Nu weer wel. Dus heb ik mn oude haarlijn weer terug. Hopelijk als t gaat groeien.

Ik ga volgende week wel weer sporten. De dokter zei dat dat best kan. Steppen en streetdance en zumba. Dan staat er toch geen spanning op je achterhoofd.

groet Dona
Na mijn FUT ben ik ook alweer heel gauw gaan hardlopen. Let wel goed op de signalen die je lichaam afgeven!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:51   #24
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Je verhaal is idd erg moeilijk te begrijpen...

Plaats eens een paar foto's als je wilt!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:53   #25
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
valt mee met de engheid

Foto dan moet ik hulp vragen he. Ik wil nog wel Medical Travel vragen of ze de voorfotoos willen opsturen.

En als er echt interesse is kunnen we met zn allen een keer in het midden van het land een haartransplantatie vergadering beleggen.Ook De vrouwen zoals Narcis misschien?

Dan kunnen de strepen van de Fut vergeleken worden met het blote oog en natuurlijk de haren, die hopelijk gegroeid zijn.

Het is minder eng hoor. Want ik hoorde alleen maar goed berichten van deze dokter. Heb alles goed doorgespit.

groet Dona
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 21:01   #26
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
litteken

Hoi Limbo ik denk te begrijpen wat je bedoelt met dat litteken.

Eerlijk gezegd is dat voor mij ook een vraag die ik niet weet.

Bij de oude techniek groeien er geen haren meer. Mij werd vertelt dat er in het oude litteken wordt gesneden. Maar als daar geen haren groeien dan lijkt het mij ook dat dan het litteken niet smaller maar breder wordt. Want de reep waar geen haren groeien daar heb je toch niks aan?

Toch zie ik nu 1 streep die nog wel rood ziet. Dus eigenlijk weet ik ook niet hoe dat precies zit.

Of zouden ze de kale huid er ook uitgesneden hebben? Dat moet haast wel.

Wie weet hier hoe dat zit?

Dona

Misschien weet iemand van het forum hier hoe dat precies zit
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 22:11   #27
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Hoi Limbo ik denk te begrijpen wat je bedoelt met dat litteken.

Eerlijk gezegd is dat voor mij ook een vraag die ik niet weet.

Bij de oude techniek groeien er geen haren meer. Mij werd vertelt dat er in het oude litteken wordt gesneden. Maar als daar geen haren groeien dan lijkt het mij ook dat dan het litteken niet smaller maar breder wordt. Want de reep waar geen haren groeien daar heb je toch niks aan?

Toch zie ik nu 1 streep die nog wel rood ziet. Dus eigenlijk weet ik ook niet hoe dat precies zit.

Of zouden ze de kale huid er ook uitgesneden hebben? Dat moet haast wel.

Wie weet hier hoe dat zit?

Dona

Misschien weet iemand van het forum hier hoe dat precies zit
Wellicht is er nu trychoclosure toegepast bij je nieuwe litteken waarbij er haren door het litteken kunnen gaan groeien...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2010, 14:41   #28
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Wellicht is er nu trychoclosure toegepast bij je nieuwe litteken waarbij er haren door het litteken kunnen gaan groeien...
Daar dacht ik ook al aan, maar ik heb er weinig vertrouwen in...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2010, 13:00   #29
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
onduidelijk

Daar dacht ik ook al aan maar heb er weinig vertrouwen in.

Zou je uit kunnen leggen wat je daarmee bedoeld?


Zeer onduidelijk namelijk

Dona
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2010, 13:08   #30
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Hier wat meer info over deze techniek:

http://www.aclinics.nl/haartransplan...hoclosure.html
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interview HaarWeb met C.G. Gho over HaarStamcel Transplantatie Tiuri Chirurgische behandelingen 0 18 september 2005 20:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.