Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 februari 2007, 09:27   #61
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
naja, ik vind haar beneden niet hygienisch en het ziet er ook niet uit.

ziet eruit als een vogelnestje waar het kuiken zonder haar eruit dreigt te vallen.

vrouwen zijn ook wel dom eigenlijk.
op vrouwen is er een druk om er goed uit te zien:

-elke dag mooie schone kleren
-regelmatig benen, oksels en schaamstreek scheren
-afgetraind lichaam
-godin in bed

de gemiddelde kerel:

-een onderbroek draag je 4 dagen (achterstevoren en dan nog binnenstebuiten). liefst donkere kleding waar je vlekken niet op ziet.
-beetje baggy kleding. onder die kleding valt de bierbuik minder op.
-in de sportschool staan ze vooral de bovenkant te trainen zodat ze breed lijken als johny bravo. De rest is waardeloos.
-schaamhaar bijwerken hoeft niet onder het mom van mannelijk zijn.
-erop en eraf en verwachten dat de vrouw het binnen 5 minuten ook kan halen .
en als de vrouw klaagt dan zegt de man: "goh al mijn exen hadden er geen last van" waardoor de vrouw weer onzeker is

Ik was een keer in Frankrijk waar ik aan het zwemmen was met een paar vrienden en op een gegeven moment stonden mijn vrienden naast mij rare en smerige bekken te trekken. Ik snapte het gebeuren niet dus ik vroeg wat er aan de hand was. Liep er dus een meid van ~18 jaar met der armen omhoog (omdat het water koud was) en er kwam onder der armen toch een zooi zwart schaamhaar vandaan . Oh wat was dat smerig zeg .

En ja volgens mij zijn mannen gewoon laks.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 09:33   #62
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin
Dus vrouwen zijn wel slim geweest?
Natuurlijk zijn vrouwen slim geweest! In ieder geval altijd slimmer dan mannen
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 12:44   #63
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Haarwebmannen bestaan dus voor 't grootste deel uit mannen tussen de 15 en 25 jaar die een hekel hebben aan schaamhaar, maar hoofdhaar zeer op prijs stellen?

Jammer dat er van de 10.000 leden altijd zo weinig reageren.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 12:58   #64
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Natuurlijk zijn vrouwen slim geweest! In ieder geval altijd slimmer dan mannen
Jammer dat het tegenwoordig niet meer zo (lijkt) is .
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 12:59   #65
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Haarwebmannen bestaan dus voor 't grootste deel uit mannen tussen de 15 en 25 jaar die een hekel hebben aan schaamhaar, maar hoofdhaar zeer op prijs stellen?

Jammer dat er van de 10.000 leden altijd zo weinig reageren.
Volgens mij weet je de mening van 2 of 3 mensen. Daaruit kun je geen enkele conclusie trekken.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 13:24   #66
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ja, dat weet ik. Daarom is het juist zo jammer dat er zo weinig leden reageren.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 13:36   #67
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin
Jammer dat het tegenwoordig niet meer zo (lijkt) is .
Dat ligt uitsluitend aan het waarnemingsvermogen van mannen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 13:38   #68
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Bij deze, nog een! 22 jaar oud, dus dat past precies in je plaatje! Op mn hoofd nog een flink bosje haar, maar het is wel minder geworden en daar baal ik van !

En beneden, beetje trimmen inderdaad. Ik vind al het haar weg, zowel bij mannen als bij vrouwen helemaal niks, beetje zo'n baby-zwitsal effect!
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 14:05   #69
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Ik denk dat dat heel anders ligt. Je hebt het over mensen die in totáál andere tijd zijn opgegroeid, waarin zelfs vrouwen niets eens cosmetica e.d. gebruikten.
En dan verwacht je van iemand op zeer gevorderde leeftijd alle begrip voor mannencosmetica? DAT vind ik pas kortzichtig...
Waar staat dat ik dat verwacht? Ik maak een simpele opmerking en jij haalt er hele verhalen bij. Leg me ajb geen woorden in de mond.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 14:29   #70
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Waar staat dat ik dat verwacht? Ik maak een simpele opmerking en jij haalt er hele verhalen bij. Leg me ajb geen woorden in de mond.
Nou Tiuri, heel verhaal in ruim drie regels??? Een grappig berichtje over oma? Nou, nou, nou.
Het was inderdaad een hele simpele opmerking van je, waaruit een behoorlijk onbegrip voor de oudere medemens blijkt.

Weet je, de frustratie druipt op Haarweb tegenwoordig aan alle kanten van het scherm. Het wordt werkelijk ongelooflijk. Ik denk dat ik hier mijn bezoeken maar weer eens een tijdje staak.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 14:41   #71
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Nou Tiuri, heel verhaal in ruim drie regels??? Een grappig berichtje over oma? Nou, nou, nou.
Het was inderdaad een hele simpele opmerking van je, waaruit een behoorlijk onbegrip voor de oudere medemens blijkt.
Ik snap gewoon niet waarom je zo uitpakt als ik simpelweg mededeel dat het een kortzichtige opmerking is van die man. Nu ken ik jou intussen wel als een vrouw die nog een moord zou doen om het laatste woord, dus misschien moet ik het in dat kader zien.

Tuurlijk is het een opa en tuurlijk kijkt hij er anders tegenaan. Dat is ook precies de reden dat aardig wat ouderen kortzichtige zuurpruimpjes zijn en ook waarom het CDA zo groot is in dit land. Ik vind niet dat ouderen van kritiek verstoken moeten blijven, alleen omdat ze oud zijn.

Citaat:
Weet je, de frustratie druipt op Haarweb tegenwoordig aan alle kanten van het scherm. Het wordt werkelijk ongelooflijk. Ik denk dat ik hier mijn bezoeken maar weer eens een tijdje staak.
Ik denk dat je het nu te snel in een groter plaatje plaatst. Als je zo gaat stijgeren om de meest kleine opmerkingen moet je ook niet raar opkijken als je wat tegenwind krijgt.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2007, 20:04   #72
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht
Ik vind niet dat ouderen van kritiek verstoken moeten blijven, alleen omdat ze oud zijn.

Ik ook niet. Ik denk alleen dat je van ouderen bepaalde dingen niet snel meer hoeft te verwachten. Dat merkte ik aan mijn oma, op een bepaald moment is 'de rek eruit'. Maar om dat dan maar gelijk kortzichtig te noemen...

Ik denk dat je het nu te snel in een groter plaatje plaatst. Als je zo gaat stijgeren om de meest kleine opmerkingen moet je ook niet raar opkijken als je wat tegenwind krijgt.
Het valt mij op dat velen hier behoorlijk gefrustreerd zijn. Als ik me nog herinner, mocht ik ook niet zeggen dat Pizzacat knap was, want 'daar konden andere wel eens een complex van krijgen' of iets in die trant. Dat bedoel ik daar mee. Ik zie het dus zeker in een groter geheel, namelijk dat van Haarweb. Daarnaast werd er op de vrouwenpijler ook nog eens gesuggereerd dat er een complot gaande is in de wereld om kale vrouwen 'geaccepteerd te krijgen'. Die combinatie werd me iets teveel. Lezen hier is zo nog maar zelden een plezier. Vandaar dat ik hier ook nog maar heel weinig te vinden ben.

Stijgeren doe ik overigens echt nooit, Tiuri.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2007, 21:29   #73
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Het valt mij op dat velen hier behoorlijk gefrustreerd zijn. Als ik me nog herinner, mocht ik ook niet zeggen dat Pizzacat knap was, want 'daar konden andere wel eens een complex van krijgen' of iets in die trant. Dat bedoel ik daar mee. Ik zie het dus zeker in een groter geheel, namelijk dat van Haarweb. Daarnaast werd er op de vrouwenpijler ook nog eens gesuggereerd dat er een complot gaande is in de wereld om kale vrouwen 'geaccepteerd te krijgen'. Die combinatie werd me iets teveel. Lezen hier is zo nog maar zelden een plezier. Vandaar dat ik hier ook nog maar heel weinig te vinden ben.

Stijgeren doe ik overigens echt nooit, Tiuri.
als je al niet mag zeggen dat je iemand knap vind en complexen zogezegd, als je uit gaat of langs de straat loopt kom je zowiezo knappe mensen tegen...
__________________
regime

groene thee maar dat drink ik al jaren, en meer om de algemene gezondheid

fina 1 mg vanaf dec 2004 (gestopt maart 2006)terug gestart op 22 maart 2008

duta 0,5mg om de dag (vanaf 11dec 2006)( gestopt begin juli 2007)

adam (now) green tea (now)

omega 3 (now) silymarin (now)
kurt is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2007, 12:33   #74
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Cool "Ik wil wel een afspraakje met Hanna hoor!"

Haarwebmannen bestaan dus voor 't grootste deel uit mannen tussen de 15 en 25 jaar die een hekel hebben aan schaamhaar, maar hoofdhaar zeer op prijs stellen?

Jaja ik heb het van onderen ook altijd keurig geschoren hoor, en mijn hoofdhaar is goud waard!

Hé Hanna, ben jij echt dat lekkere ding daar op die foto met dat mooie haar? Nou daar wil ik wel eens een afspraakje mee maken hoor, kunnen we dan onder het genot van wat lekkers te eten wel even praten over het haar en mischien nog wel veel meer..

Ben nog vrijgezel op dit moment en 35 jaar jong!
Ook een meid met haaruitval/kaalheid zou ik wel mooi kunnen vinden hoor want de echte schoonheid zit nu eenmaal van binnen daar kan een mooi uiterlijk niet tegen op!

Groet Hairobservator

Hairobservator is nu even een weekje vrij en gaat gezellig carnaval vieren op de Bolkerstrasse, Düsseldorf Helau!

Laatst gewijzigd door hairobservator; 15 februari 2007 om 11:27
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2007, 10:11   #75
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Het valt mij op dat velen hier behoorlijk gefrustreerd zijn. Als ik me nog herinner, mocht ik ook niet zeggen dat Pizzacat knap was, want 'daar konden andere wel eens een complex van krijgen' of iets in die trant. Dat bedoel ik daar mee. Ik zie het dus zeker in een groter geheel, namelijk dat van Haarweb. Daarnaast werd er op de vrouwenpijler ook nog eens gesuggereerd dat er een complot gaande is in de wereld om kale vrouwen 'geaccepteerd te krijgen'. Die combinatie werd me iets teveel. Lezen hier is zo nog maar zelden een plezier. Vandaar dat ik hier ook nog maar heel weinig te vinden ben.

Stijgeren doe ik overigens echt nooit, Tiuri.

Ik ben het met de strekking/ intentie van Georgies verhaal wel eens. Dwaal hier nu ook al een tijdje rond, zo'n 1,5 jaar ong. In het begin was er althans op de vrouwenpijler en ook vaak op e andere pijlers die ik bezocht veel meer sprake van echte discussies en informatie-uitwisseling op een goede een meestal respectvolle manier. Daar is nog maar zelden sprake van. Op goede bedoelde posts wordt regelmatig overdreven agressief gereageerd en daarop dus weer, dat ping-pong effect ben ik ook behoorlijk beu.

Waar je het no wel vindt, echt communiceren en info-uitwisseling vindt zijn de aa en de hirsutisme pijlers daar gaat het er echt anders aan toe. Persoonlijk betreur ik het als Georgie haar bezoeken zou minderen/staken omdat juist zij degene is die op veel fronten en al helemaal op het vrouwenforum vaak de kar trekt en op een hartstikke positieve manier.
Kitty





stelling nemen en hoe dan ook verdedigen
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 mei 2006 : HaarWeb viert haar 5-jarig bestaan! Webmaster Mededelingen 50 7 januari 2014 18:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.