Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 november 2018, 21:38   #31
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
verschil na een maand is groot, deze lijn doortrekken en het komt helemaal goed.
Eerlijk gezegd vind ik het wel meevallen. Er is wat verschil, maar dat zou bij mijn voorbeeld ook door lichtverschil kunnen komen. Inmiddels zijn we na mijn laatste update bijna weer een maand verder en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe tegen vind vallen. Ik besef me dat het per persoon verschilt hoe snel het doorkomt, maar toch..
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2018, 03:17   #32
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
Eerlijk gezegd vind ik het wel meevallen. Er is wat verschil, maar dat zou bij mijn voorbeeld ook door lichtverschil kunnen komen. Inmiddels zijn we na mijn laatste update bijna weer een maand verder en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe tegen vind vallen. Ik besef me dat het per persoon verschilt hoe snel het doorkomt, maar toch..

De Jong is Hidde van de Esteworld ik zou zijn posts niet zo serieus nemen. Zit hier alleen ze eigen kliniek te promoten. De kwaliteit van de door Esteworld uitgevoerde haartransplantaties is rap achteruit gegaan.
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2018, 03:55   #33
Seeder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Even geduld hebben denk ik.
Seeder is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2018, 12:35   #34
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kowala Bekijk bericht
De Jong is Hidde van de Esteworld ik zou zijn posts niet zo serieus nemen. Zit hier alleen ze eigen kliniek te promoten. De kwaliteit van de door Esteworld uitgevoerde haartransplantaties is rap achteruit gegaan.
Het zou best kunnen dat hij het is, maar eerlijk gezegd hou ik me daar niet mee bezig. Wat ik wel zeker weet is dat jij een hetze tegen Esteworld begonnen bent. Ik ga niet ontkennen dat er teleurstellende resultaten van Esteworld naar voren komen, die zie je namelijk het hardst schreeuwen. Maar ligt dat ook niet aan een stukje verwachtingsmanagement vooraf? Ik heb er namelijk rekening mee gehouden dat er shockloss kan ontstaan of dat de dichtheid minder kan zijn dan gehoopt. Bij de ene persoon pakt het gewoon beter uit dan de ander. Ik denk dat dat niet perse aan Esteworld ligt. Bij andere klinieken heb je ook teleurstellende en verbluffend mooie resultaten.

Ik wil slechts mijn ervaringen van een haartransplantatie in het algemeen delen zonder daarbij een kliniek op te hemelen of juist af te branden. Dat moet iemand voor zichzelf maar bepalen bij een keuze voor een kliniek. Succes met je hetze tegen Esteworld, maar ik blijf lekker objectief
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2018, 16:06   #35
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ik ben benieuwd naar komende maanden! Het begin is er in ieder geval al..
Bij mij begon de groei pas echt goed door te zetten vanaf 4.5 maanden..

Groet,

Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2019, 16:01   #36
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Update maand 6,5

Heren!

Mijn laatste update is ruim twee maanden geleden en inmiddels zit ik op 6,5 maanden na mijn behandeling. Ik vind het lastig om te zeggen of ik tevreden ben. Ik denk dat ik redelijk op schema loop en wellicht dat mijn verwachtingen na 6 maanden te hoog lagen. Niet te vergeten dat ik nog maar op de helft zit. Wat vinden jullie? Zie bijgevoegd de foto's.

Vooraanzicht: wordt al beter
Zijaanzicht inhammen: wordt al beter
Kruin: gebeurd nog weinig

Ik ben een maand na de HT begonnen met Curegen spray (DHT blokker) en de superhaarformule van Holland&Barret. Sinds een kleine drie maanden ook begonnen met Minox. Aangezien daar erg slecht aan te komen is, heeft dat iets langer geduurd. Alle drie de middelen gebruik ik elke dag trouw, zoals het hoort.

Hoor graag wat jullie van het tussenresultaat vinden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Vooraanzicht.jpg‎ (60,5 KB, 960x gelezen)
Bestandstype: jpg Zij aanzicht.jpg‎ (92,1 KB, 916x gelezen)
Bestandstype: jpg Boven.jpg‎ (114,2 KB, 1005x gelezen)
Bestandstype: jpg Donor.jpg‎ (90,3 KB, 799x gelezen)
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2019, 19:44   #37
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Je kan al een kuif plaatsen . Je bent nog maar half weg dus ziet er goed uit volgens mij
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 00:53   #38
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Tsja, ik denk dat dit het "tussen" resultaat is wat je kan verwachten. Je hebt een groot kalend oppervlak, waarvoor 3400 grafts eigenlijk te weinig zijn om een goede dichtheid te realiseren.

In de komende maanden zullen de grafts nog wel in dikte toenemen dus blijf positief. Je kan al een aardig kapsel ervan maken dus dat zal alleen maar verbeteren.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 12:04   #39
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Tsja, ik denk dat dit het "tussen" resultaat is wat je kan verwachten. Je hebt een groot kalend oppervlak, waarvoor 3400 grafts eigenlijk te weinig zijn om een goede dichtheid te realiseren.

In de komende maanden zullen de grafts nog wel in dikte toenemen dus blijf positief. Je kan al een aardig kapsel ervan maken dus dat zal alleen maar verbeteren.
Thx voor je reactie! Ik denk inderdaad ook dat 3400 grafts voor mij niet afdoende zal zijn om complete dichtheid te realiseren. Ik moet zeggen dat ze dit vooraf bij Esteworld ook eerlijk hebben benoemd. Ik wacht nog rustig een half jaartje af

Het liefst zou ik nog een tweede behandeling doen in de toekomst. Het lijkt mij beter nog een aantal jaren te wachten om te zien hoe de kaalheid zich verder ontwikkeld om op dat moment de beste verdeling te maken. Klopt het dat het proces van kaal worden na je 35e stagneert? Ik ben nu 28.
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2019, 12:04   #40
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk bericht
Je kan al een kuif plaatsen . Je bent nog maar half weg dus ziet er goed uit volgens mij
Thx!!!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2019, 16:18   #41
Thijmen87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Volg! Hier 3500 grafts verplaatst op 19 december. Benieuwd naar je resultaten.
Thijmen87 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2019, 14:15   #42
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Vanaf nu wordt het alleen maar beter.

Heb je toevallig slag in je haar? Probeer het eens wat langer te laten groeien, met slag in je haar krijg je bij langer haar relatief meer dichtheid! De potentie van je dichtheid is veel lager bij kort haar.

Groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2019, 19:45   #43
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Hey Arno, Je bent nu op 6 .5 maanden. Als ik naar mijn ervaring kijk denk ik dat je op 6 maanden al heel ver gevorderd moet zijn. Vanaf dan kunnen er nog uitkomen maar wat ik merkte dat ze vooral dikker werden. De kruin is bij mij begonnen op 12; 13 maanden. Toen begon ik puistjes te krijgen in mijn kruin wat resulteerde in haartjes... Nu na 16 maanden mag ik mij gelukkig prijzen met mijn resultaat. Waarschijnlijk zullen ze bij jou nog wat voller worden.Over de A-cell heb ik mijn eigen mening. Ik heb het niet gedaan, vond het veel geld en vond er niet echte bewijzen of informatie over. Heb ook geen minox, fina, of eender van da spul gebruikt en heb toch een goede resultaat waarvan ik de naam niet vernoem. Anders ben ik een stoefer of een promoter volgens bepaalde mensen. Maar zal wel jaloezie zijn. Soite,Wat voor nut heeft het? Als je er 2 weken mee stopt , valt alles er terug uit! Maar , ik ga je zeker volgen, ziet er toch al niet slecht uit. ben benieuwd.....Gr.
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2019, 10:04   #44
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vespaboy Bekijk bericht
Hey Arno, Je bent nu op 6 .5 maanden. Als ik naar mijn ervaring kijk denk ik dat je op 6 maanden al heel ver gevorderd moet zijn. Vanaf dan kunnen er nog uitkomen maar wat ik merkte dat ze vooral dikker werden. De kruin is bij mij begonnen op 12; 13 maanden. Toen begon ik puistjes te krijgen in mijn kruin wat resulteerde in haartjes... Nu na 16 maanden mag ik mij gelukkig prijzen met mijn resultaat. Waarschijnlijk zullen ze bij jou nog wat voller worden.Over de A-cell heb ik mijn eigen mening. Ik heb het niet gedaan, vond het veel geld en vond er niet echte bewijzen of informatie over. Heb ook geen minox, fina, of eender van da spul gebruikt en heb toch een goede resultaat waarvan ik de naam niet vernoem. Anders ben ik een stoefer of een promoter volgens bepaalde mensen. Maar zal wel jaloezie zijn. Soite,Wat voor nut heeft het? Als je er 2 weken mee stopt , valt alles er terug uit! Maar , ik ga je zeker volgen, ziet er toch al niet slecht uit. ben benieuwd.....Gr.
Hoi Vespaboy, dank je wel voor je reactie. Je hebt zeker een mooi resultaat!.

Wat betret Acell ben ik het met je eens. Heb daar ook mijn twijfels bij! Middelen als minox geloof ik wel in gezien de positieve recensies. Je zegt als je er mee stop valt je haar alsnog uit. Daarom moet je er ook niet mee stoppen als je er eenmaal aan begonnen bent
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2019, 20:39   #45
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Minox

Ja , eigenlijk is dat ook een optie. Ken mensen die da al jaren nemen maar ken er ook die ermee zijn moeten stoppen omdat het libido afnam.....
maar niet iedereen heeft die bijwerkingen dus ik kan er niet over oordelen.
Voor mij is het goed zo; ik blijf je volgen....
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.