Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2020, 14:14   #16
Omerta
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crystalclear Bekijk bericht
Beste Soundwave,

Als ik jouw reacties zo zie dan kijk je naar de klinieken die voor een aantrekkelijke prijs een haartransplantatie aanbieden in Turkije, maar een tussenpersoon in Nederland hebben. Als ik je mag adviseren, zou ik bij verschillende klinieken een consult aanvragen en dus ook bij klinieken in Nederland en wellicht België.

Zo krijg je vanuit verschillende invalshoeken een advies over jouw haarsituatie. Aan de hand van die gesprekken kun je een weloverwogen keuze maken voor een haartransplantatie of wellicht eerst beginnen met medicatie.

Ik ben zelf bij Prohairclinic, Kliniek Veldhoven, Esteworld en Globalhair op consult geweest. Een beetje van alles wat dus. Ik heb hier echt goede adviezen gekregen en vervolgens begonnen met medicatie. Pas daarna ben ik overgestapt naar een haartransplantatie. Overigens ben ik wel gestopt met de medicatie vanwege bijwerkingen.

Maak geen overhaaste beslissing.

Om nog een beetje antwoord te geven op je vraag. Het topic van Michael1606 van medicalpoint kun je volgen en hem een privebericht sturen met vragen over medicalpoint. Bij mij reageerde hij binnen een dag.

Succes met je keuze!
Mag ik vragen welke medicijnen? ik gebruik nu bijna een jaar lang finasteride en merk nu voor mijn gevoel bijwerkingen maar kan ook zijn dat dit helemaal niet zo is.
Omerta is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2020, 14:15   #17
Omerta
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soundwave Bekijk bericht
Ik heb gekozen voor een andere kliniek en 2 september mijn haartransplantatie gehad in totaal 3800 grafts. Tot zo ver gaat alles goed en zonder complicaties. Het begint nu zichtbaar te groeien.

Bedankt voor alle reacties.
zou fijn zijn als je ook vermeld waar voor de anderen.
Omerta is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2021, 02:33   #18
Soundwave
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Ik ben bij Cosmedica geweest in Istanbul. Zit nu op 5 maanden. Ik had bij hun een goed gevoel na afweging gemaakt te hebben tussen diverse aanbieders.

Ik had nog geluk dat ik begin september kon vliegen door minder strenge corona maatregelen.

Als ik nu alles terug kijk wat ik vooraf aan research gedaan heb de afwegingen en risico’s.. De reis en ervaring. Heb ik geen spijt dat ik mijn ht bij Cosmedica heb laten doen. Belangrijk was het vertrouwen dat ik had gekregen om eindelijk een keuze en stap te maken om mijn ht echt te laten uitvoeren.

Na 5 maanden is het zo een groot verschil dat ik zelfs versteld sta als ik foto’s van mezelf terug zie. Ik heb nu weer een haarlijn en krijg positieve reacties uit mijn omgeving. Nog een paar maanden tot mijn eindresultaat.

Over een paar maanden zal ik proberen een verslag te posten met voor en na en mijn algehele ervaring van een ht te ondergaan.
Soundwave is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2021, 13:19   #19
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Ga eens op consult bij bijv Veldhoven, goede resultaten, “veilig” in Nederland, en een goede nazorg, voor zover ik lees uit ervaringen van anderen.
Ik zou zelf nooit naar Turkije gaan voor een behandeling, al was het gratis.
Liever een paar honderd euro meer betalen, dan het risico lopen op een slecht resultaat.
Turkije zal ook vaak goed gaan, maar vis de juiste er maar eens uit..
Ik neem het risico niet, als je het doet moet je het goed doen imo
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2021, 13:49   #20
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave12345 Bekijk bericht
Ga eens op consult bij bijv Veldhoven, goede resultaten, “veilig” in Nederland, en een goede nazorg, voor zover ik lees uit ervaringen van anderen.
Ik zou zelf nooit naar Turkije gaan voor een behandeling, al was het gratis.
Liever een paar honderd euro meer betalen, dan het risico lopen op een slecht resultaat.
Turkije zal ook vaak goed gaan, maar vis de juiste er maar eens uit..
Ik neem het risico niet, als je het doet moet je het goed doen imo
Je doet net of er in NL alleen maar goede resultaten behaald worden en er geen risicos aan verbonden zijn omdat klinieken dat allemaal roepen.

Dan heb je denk ik de slechte resultaten in NL eruit gefilterd, want die zijn er wel degelijk.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.