Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2020, 15:57   #1
MeerHaar91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Hulp bij het zetten van de eerste stap

Hallo allemaal, ik heb dit forum al een tijdje doorgelezen. Vandaag een account gemaakt om hopelijk antwoorden op mijn twijfels/vragen te krijgen. Ik ben 28 jaar en wil een haartransplantatie laten uitvoeren. Een aantal klinkieken hebben mijn aandacht gekregen: veldhoven, visus en transhair. Dit omdat zij de operaties in Nederland uitvoeren in tegenstelling tot vele andere klinieken. Een reis naar het buitenland ga ik liever niet aan gezien ik nog nooit eerder gereist heb en de operatie alleen al stressvol genoeg is. Hoe zijn de resultaten bij bovengenoemde klinieken? Heb positieve/negatieve berichten gelezen.

Ik denk dat vele van jullie niet een haarkliniek om de hoek zullen hebben net als ik. En vroeg mij af hoe jullie dit oplossen mbt vervoer/verblijf indien nodig. Wanneer je de operatie op 1 dag kunt laten uitvoeren. Wordt er dan van je verwacht de volgende dagen voor controles langs te komen? Of mag je naar huis? Dit omdat ik dan een overnachting moet regelen. Wat zijn de nodige voorbereidingen die je moet nemen. Ik lees graag jullie ervaringen bij de diverse klinieken en waar je allemaal aan moet denken om goed voorbereid te zijn
MeerHaar91 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2020, 18:13   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeerHaar91 Bekijk bericht
Hallo allemaal, ik heb dit forum al een tijdje doorgelezen. Vandaag een account gemaakt om hopelijk antwoorden op mijn twijfels/vragen te krijgen. Ik ben 28 jaar en wil een haartransplantatie laten uitvoeren. Een aantal klinkieken hebben mijn aandacht gekregen: veldhoven, visus en transhair. Dit omdat zij de operaties in Nederland uitvoeren in tegenstelling tot vele andere klinieken. Een reis naar het buitenland ga ik liever niet aan gezien ik nog nooit eerder gereist heb en de operatie alleen al stressvol genoeg is. Hoe zijn de resultaten bij bovengenoemde klinieken? Heb positieve/negatieve berichten gelezen.

Ik denk dat vele van jullie niet een haarkliniek om de hoek zullen hebben net als ik. En vroeg mij af hoe jullie dit oplossen mbt vervoer/verblijf indien nodig. Wanneer je de operatie op 1 dag kunt laten uitvoeren. Wordt er dan van je verwacht de volgende dagen voor controles langs te komen? Of mag je naar huis? Dit omdat ik dan een overnachting moet regelen. Wat zijn de nodige voorbereidingen die je moet nemen. Ik lees graag jullie ervaringen bij de diverse klinieken en waar je allemaal aan moet denken om goed voorbereid te zijn
Ik heb October 2019 een Ht ondergaan in Veldhoven.De kliniek was ook voor mij niet om de hoek want ik woon in Valencia.De duur van de HT behandeling hangt af van het aantal grafts je moet krijgen weet wel dat Veldhoven er maar max +/- 3300 zet.Dit aantal word over twee dagen verspreid dus minstens 1 overnachting indien je van ver komt.Ikzelf heb 3300 grafts gekregen en heb 4 overnachtingen gedaan in een bed/breakfast in Veldhoven wat zeer goed meegevallen is.Als je de topics afgaat zie je dat er ook in Nederland klinieken zijn die zelfs meer dan 4000 grafts zetten en dat op 1 dag,kies je hiervoor ben je er op 1 dag vanaf.Persoonlijk had ik ook liever gehad om in 1 keer de HT te ondergaan want ik zal nu zeker nog een tweede maal moeten terug gaan voor de kruin.Indien ik 1000 grafts meer gehad had dit niet meer gehoefd maar het is nu zo.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2020, 20:16   #3
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Hoi, ik heb maandag een transplantatie ondergaan bij Visus, zie hier voor mijn ervaringen.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.