Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 januari 2020, 23:58   #31
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Voor 3000 grafts op dit oppervlakte vind ik het een prima en realistisch resultaat. Je kan geen wonderen verwachten...
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2020, 12:32   #32
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Wat iedereen al zegt. Netjes voor 3k. Misschien nog 2 cm langer laten groeien voor het dekkende effect.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2020, 16:12   #33
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Veel te weinig dekking, qua total oppervlak valt het nog mee dus lijkt het relatief groot icm NW-schaal.
Hier zou je terecht mee terug moeten kunnen, voor 3000 grafts is de vooruitgang te minimaal.

Gezien vanuit je beginsituatie zou de helft dekkend moeten kunnen zijn, dus met volledig oppervlak zou een minder dekking de uitkomst moeten zijn.
Nu is er totaal geen dekking middenvoor tot achter.

Succes!
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2020, 18:33   #34
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Een prima resultaat dat bij de uitgevoerde hoeveelheid grafts past, en zo te lezen was dit ook duidelijk gecommuniceerd vanuit de kliniek dat dit de verwachting was.

Dit is een een resultaat is waar je heel tevreden mee kan zijn. Een mooi herstelde voorkant en over het hele oppervlakte dichtheid erbij.

Om alles compleet dekkend te krijgen heb je nog wel 5000 grafst nodig en dat heeft je donor niet. Voor een eerste haartransplantatie lijkt me dit een prima verdeling met de aandacht aan de voorkant. Ga je alles verspreiden dan hou je helemaal niks over kwa dichtheid.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2020, 02:58   #35
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Een prima resultaat dat bij de uitgevoerde hoeveelheid grafts past, en zo te lezen was dit ook duidelijk gecommuniceerd vanuit de kliniek dat dit de verwachting was.

Dit is een een resultaat is waar je heel tevreden mee kan zijn. Een mooi herstelde voorkant en over het hele oppervlakte dichtheid erbij.

Om alles compleet dekkend te krijgen heb je nog wel 5000 grafst nodig en dat heeft je donor niet. Voor een eerste haartransplantatie lijkt me dit een prima verdeling met de aandacht aan de voorkant. Ga je alles verspreiden dan hou je helemaal niks over kwa dichtheid.

Ik vind jou reacties echt zeer storend omdat ik weet dat je van de kliniek bent maar je identiteit niet bekend maakt. Ik gun esteworld en iedereen goede resultaten. Ik ben namelijk zelf ook tevreden met mijn HT. Maar letterlijk elk topic van esteworld dat ik lees relativeer jij elke vorm van kritiek die er wordt geleverd op esteworld. Volgens mij ben ik niet de enige die zich eraan stoort. Maak je identiteit gewoon openbaar zoals Bart van prohair ook doet en mensen hebben veel meer sympathie voor je reacties

Het is verder ook ronduit laf af omdat je inhoudelijk de discussie niet hoeft aan te gaan en niet door de mand kan vallen als je iets niet weet. hopelijk doe je er iets mee en zet je het gewoon standaard bij elke reactie die je levert. Ik wens je kliniek verder al het goeds toe en hoop dat jullie nog veel mensen blij kunnen maken

Laatst gewijzigd door FKCZ; 30 januari 2020 om 03:01
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2020, 10:08   #36
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Ik ben niet VAN esteworld ik ben behandeld BIJ esteworld.

Jij bent behandeld bij Transhair, hebt een mooi resultaat en draagt dat uit, dat zie je ook terug in jou berichten, zo werkt dat en maakt ook helemaal niet uit. Het is een forum. Geniet van je resultaat!

Ik ben nog steeds erg blij met mijn resultaat bij Esteworld en ben hier flink blijven hangen. Ik heb verder toch vrij weinig te doen en haal er genoegen uit om mensen te supporten, vooral de eerste maanden die lastig zijn, en te beschermen tegen mensen die hier alles uitvergroten wat er in Turkije gebeurt of om maar een Turkse kliniek aan te vallen, vaak komt het uiteindelijk goed.

Ik probeer niemand aan te vallen, kraak nooit andere klinieken af, geef gewoon mijn eigen mening, probeer mensen te helpen bij vragen en zal dat blijven doen. Iedereen kan daar mee doen wat die wil.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2020, 15:16   #37
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Ik vind jou reacties echt zeer storend omdat ik weet dat je van de kliniek bent maar je identiteit niet bekend maakt. Ik gun esteworld en iedereen goede resultaten. Ik ben namelijk zelf ook tevreden met mijn HT. Maar letterlijk elk topic van esteworld dat ik lees relativeer jij elke vorm van kritiek die er wordt geleverd op esteworld. Volgens mij ben ik niet de enige die zich eraan stoort. Maak je identiteit gewoon openbaar zoals Bart van prohair ook doet en mensen hebben veel meer sympathie voor je reacties

Het is verder ook ronduit laf af omdat je inhoudelijk de discussie niet hoeft aan te gaan en niet door de mand kan vallen als je iets niet weet. hopelijk doe je er iets mee en zet je het gewoon standaard bij elke reactie die je levert. Ik wens je kliniek verder al het goeds toe en hoop dat jullie nog veel mensen blij kunnen maken
Helemaal mee eens, geldt overigens tevens voor Don.
Hebben ze bij het oogsten toendertijd ieder kritisch geluid er direct uitgeboord?
Tuurlijk mag je blij zijn met een resultaat en de bijbehorende kliniek, wat niet betekent dat alles goed is en gladgestreken dient te worden.

Ben eerlijk tegen iedere persoon die de moeite doet een topic op te bouwen en een verslag mbt foto’s bijhoudt.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2020, 18:30   #38
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Hey kerel, heb je misschien nog een foto van je huidige donor en een foto van de geplaatste grafts? Dan is het resultaat denk ik beter te beoordelen en of je misschien nog een keer kunt.

Voor zo'n groot oppervlakte is dit denk ik wel het maximaal haalbare voor 3.000 grafts. Hoop dat dit ook goed met je gecommuniceerd is.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2020, 22:50   #39
m91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Berichten: 175
Geslacht:
Ik denk dat het een perfecte dekking is om in combinatie met Toppik een vol resultaat te creëren.
m91 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2020, 04:16   #40
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Ik ben niet VAN esteworld ik ben behandeld BIJ esteworld.

Jij bent behandeld bij Transhair, hebt een mooi resultaat en draagt dat uit, dat zie je ook terug in jou berichten, zo werkt dat en maakt ook helemaal niet uit. Het is een forum. Geniet van je resultaat!

Ik ben nog steeds erg blij met mijn resultaat bij Esteworld en ben hier flink blijven hangen. Ik heb verder toch vrij weinig te doen en haal er genoegen uit om mensen te supporten, vooral de eerste maanden die lastig zijn, en te beschermen tegen mensen die hier alles uitvergroten wat er in Turkije gebeurt of om maar een Turkse kliniek aan te vallen, vaak komt het uiteindelijk goed.

Ik probeer niemand aan te vallen, kraak nooit andere klinieken af, geef gewoon mijn eigen mening, probeer mensen te helpen bij vragen en zal dat blijven doen. Iedereen kan daar mee doen wat die wil.
Iedereen weet dat je van Esteworld bent. Zelfs is er een ICTER geweest op deze website die jou account heeft gekoppeld aan andere pro esteworld accounts. Maar goed deze discussies is zinloos je hebt al besloten voor jezelf om het nooit openbaar te maken. Iedereen weet het alleen al dus het is gewoon jammer

Ik heb ook nooit gezegd dat je andere klinieken afkraakt. Je voegt vaak ook nuttige dingen toe. Alleen het is zo overduidelijk en heel irritant hoe je steeds elke vorm van kritiek relativeert bij esteworld topics. Niet eerlijk naar je eigen klanten toe en de nieuwe haarwebbers.

Ik zou Esteworld niet perse afraden aan iemand want er zitten hele nette dingen tussen en ik vind dat allemaal gewoon mooi om te zien. veel succes in de toekomst.
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2020, 18:25   #41
Rambih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2017
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Hey kerel, heb je misschien nog een foto van je huidige donor en een foto van de geplaatste grafts? Dan is het resultaat denk ik beter te beoordelen en of je misschien nog een keer kunt.

Voor zo'n groot oppervlakte is dit denk ik wel het maximaal haalbare voor 3.000 grafts. Hoop dat dit ook goed met je gecommuniceerd is.
Bij deze de foto van dag 10 (geplaatste grafts) en foto’s van de donor per vandaag. Zijn er volgend jullie mogelijkheden voor een tweede HT?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 12D4694A-A66F-4F6D-951F-62D433F93D23.jpg‎ (128,2 KB, 123x gelezen)
Bestandstype: jpg 522EB44D-1FA2-4909-B1A5-DC75EB73C378.jpg‎ (147,5 KB, 107x gelezen)
Bestandstype: jpg 45A3A300-C1FE-4639-8E5D-AEA8DD42F0EA.jpg‎ (150,4 KB, 101x gelezen)
Bestandstype: jpg 74BB3634-BAB7-4FF3-90CC-603FF6F5B52A.jpg‎ (150,6 KB, 108x gelezen)
Rambih is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2020, 18:59   #42
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rambih Bekijk bericht
Bij deze de foto van dag 10 (geplaatste grafts) en foto’s van de donor per vandaag. Zijn er volgend jullie mogelijkheden voor een tweede HT?
Ik vind je donor er nu nog wel prima uitzien, ook vanwege je het heel kort hebt. Bij een 2e behandeling ga je denk ik echt gaten krijgen in je donor. Ik denk dat het geen 2e behandeling waard is aangezien je nog echt veel grafts nodig hebt voor een dekkend resultaat.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2020, 19:57   #43
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ik vermoed dat je bij een volgende HT de gevolgen zal blijven zien aan jouw donor. Heeft men je tijdens de 1e HT niet gezegd hoeveel grafts er uit je donor konden gehaald worden? Betreft mezelf heeft men tijdens de bespreking van de HT gezegd dat er in totaal 6500 grafts te nemen waren uit mijn donor.Ik heb er intussen 3300 gehad.Als ik nu mijn situatie met de jouwe vergelijk vermoed ik dat de aantallen die men vernoemd heeft wel kloppen voor mij.Misschien nog eens op consult gaan bij enkele klinieken om zeker te zijn dat het wel/of niet kan.Succes
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2020, 22:06   #44
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Iedereen weet dat je van Esteworld bent. Zelfs is er een ICTER geweest op deze website die jou account heeft gekoppeld aan andere pro esteworld accounts. Maar goed deze discussies is zinloos je hebt al besloten voor jezelf om het nooit openbaar te maken. Iedereen weet het alleen al dus het is gewoon jammer

Ik heb ook nooit gezegd dat je andere klinieken afkraakt. Je voegt vaak ook nuttige dingen toe. Alleen het is zo overduidelijk en heel irritant hoe je steeds elke vorm van kritiek relativeert bij esteworld topics. Niet eerlijk naar je eigen klanten toe en de nieuwe haarwebbers.

Ik zou Esteworld niet perse afraden aan iemand want er zitten hele nette dingen tussen en ik vind dat allemaal gewoon mooi om te zien. veel succes in de toekomst.
Eens.
erikk is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2020, 22:12   #45
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rambih Bekijk bericht
Hierbij het resultaat van maand 12. Zie weinig verschil met maand 9, had er toch iets meer van verwacht. Wat vinden jullie?
Vind het wel een net aanzicht hoor, vooral met die lengte heel netjes!
Natuurlijk hoop je op hogere dichtheid, maar vind dit echt al een gigantisch positief verschil te opzichte van waar je vandaan kwam.
erikk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.