Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 juni 2007, 13:19   #1
cyberhairman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: nederland
Berichten: 210
"Sealing knots"

Hoi allemaal!

ik heb een klein vraagje.
Ik heb een haarwerk wat ik bevestig met de welbekende blauwe tape. Nu komt het wel eens voor dat er wat haren op de tape blijven plakken bij het verwijderen van de tape.
Nou heb ik zojuist gelezen dat je de knoopjes kunt "sealen". Dit moet met een op acryl gebaseerde spray gebeuren.
Heeft iemand dit al eens gedaan? Zoja, werkt het? Met wat voor spray heb je dit gedaan?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Mvg,
cyber
__________________
Op vakantie!
cyberhairman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2007, 00:25   #2
ber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2005
Locatie: zeeland
Berichten: 89
Geslacht:
ik ga dat proberen

hey cyber,

ik heb je berichtje gelezen en ik wil dat gaan proberen ik heb de acrylic knotsealer al bestelt en heb gekeken op het net hoe je het aanbrengt enzo. Het kan nog ff duren voordat ik een sfs ga dragen maar ik ga het zeker daarop aanbrengen.

Als ik het binnen heb zal ik het wel ff bij je melden.


groet,
ber
ber is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2007, 21:45   #3
cyberhairman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: nederland
Berichten: 210
Heey Ber,

ik zat net op de fles van de welbekende Got2be Hairspray te kijken... en zag dat er in dat spul ook allerlei acryl ditjes en datjes zitten. Zou je dit nou ook gewoon kunnen gebruiken?

Zou wel handig en goedkoop zijn

grt cyber
__________________
Op vakantie!
cyberhairman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2007, 13:43   #4
ber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2005
Locatie: zeeland
Berichten: 89
Geslacht:
got2be

Hey cyber,

Ik heb ergens gelezen dat got2be wel iets doet maar dat het niet zo goed werkt als de knotsealer. De knotsealer hoef je nl maar 1 keer aan te brengen.

De got2be schijnt goed te werken als een barriere tussen de huid en de tape/lijm. Het zou een langere bevestiging kunnen betekenen, en de blueliner schijnt minder te versmelten.

Wat ook schijnt te werken is blanke nagellak dat spoel je er ook niet uit. Je moet alleen een hele dunne laag gebruiken anders loopt het teveel door je lace heen. Probeer het met een oud haarwerk, zou ik zeggen. Ik heb het nog niet geprobeerd ik wacht wel op mijn knotsealer. Maar de blanke nagellak is wel een goedkoper optie hiervoor, en het wordt keihard en is waterafstotend.

Ik heb het echter nog niet geprobeerd omdat ik een lace draag met een skinperimeter en mijn tape houdt het daarop 7 dagen, een verlenging van de bevestiging acht ik niet wenselijk voor mezelf. Wat wel helpt om je bevestiging te verlengen is je haar elke avond uit te spoelen, zodat alle gel etc eruit gespoeld wordt. Het scheelt mij in elk geval 3 dagen.

Wat de Got2be betreft zou ik het zeker eens proberen alleen als je je haar uitspoelt spoel je de got2be er ook weer uit. Misschien dat het een beetje op de knoopjes blijft zitten maar dat betwijfel ik.

Ik heb trouwens 3mil tape besteld om mijn nieuwe lacefront te tapen, ben benieuwd is super dun en geen schijn, blueliner schijnt me teveel in de front lace.

Laat even weten als de got2be werkt. Zo houden we dit forum ook weer een beetje levendig.

groet,
ber

Laatst gewijzigd door ber; 15 juni 2007 om 13:46
ber is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2007, 15:34   #5
ber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2005
Locatie: zeeland
Berichten: 89
Geslacht:
knotsealer

Hey cyber,

ik heb de knotsealer binnen, maar mijn sfs lace nog niet dus maar ff op oude lace geprobeerd, je ziet er niets van en daarna blauwe tape erop gedaan en eraf getrokken zonder lacerelease, ik moet zeggen het is minder dan wanneer je het de blauwe tape er zo afhaalt, nagenoeg geen haren meer met de tape door de lace getrokken.


Maar ik ga nu de 3MIL tape gebruiken, wow wat een super resultaat op lace, geen schijn,je ziet helemaal niets, wow wow wow, echt te gek, maar heb nu nog maar 1 randje geprobeerd en het zicht is goed zelfs bij zon geen schijn. Weet alleen niet hoe lang het blijft zitten. vandaag weer eens lace haarwerken besteld.

groet,
ber
ber is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2007, 19:28   #6
cyberhairman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: nederland
Berichten: 210
Ha die Ber,

dat klinkt in ieder geval goed. Je hebt die knotsealer bij toplace besteld of niet?

In ieder geval erg bedankt voor al je info!

Groet,

cyber
__________________
Op vakantie!
cyberhairman is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2007, 21:51   #7
cyberhairman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: nederland
Berichten: 210
Ik heb trouwens nog een geweldig iets gevonden: Coconut Oil Formula Hair Conditioner van het merk "Palmer's".
Het zit in het potje als een soort wax, maar het smelt echt heel erg snel in je handpalm.
Eerst was je je haar met shampoo, en maak je het handdoekdroog. Daarna haal je wat van de "wax" uit het potje en wrijf je het tussen je handen. Dan dep je het in je haar en verdeel je het wat met een kam. Laat het even een paar minuten inwerken, en spoel het met warm water uit.
Laat je haar lekker drogen en voel de zachtheid en zie die glans

erg lekker spul

groet,
cyber
__________________
Op vakantie!
cyberhairman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.