Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 mei 2015, 20:37   #1
a.vermeer
a.vermeer
 
Geregistreerd: 30 mei 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Hallo allemaal! Ben blij dat ik dit forum gevonden heb want ik maak mezelf helemaal gek zo in mn eentje. Ik ben een 20 jarige studente en heb sinds januari/februari duidelijk meer haaruitval dan gewoonlijk. Bij de zijkanten (inhammen om zo maar even te zeggen) is het het meest duidelijk maar daar heb ik altijd heel dun babyhaar gehad. Maar het is over het algemeen diffuus en als ik met mn vingers door mn haar ga heb ik er soms wel 5 in mn hand. Ik begin me echt zorgen te maken, heb al op schildklier laten prikken maar die was in orde. Ook zit het niet in de familie. Ik ben zeker de helft van mijn haar kwijt ookal lijkt het mijn omgeving niet op te vallen.. Daarnaast is mijn hoofdhuid gevoelig, sommige plekken zijn rood en ook korstjes en roos. Ten slotte wil ik erbij vermelden dat mijn zus meer dan een jaar geleden overleden is en dit mogelijk een oorzaak kan zijn? Ook heb ik huidproblemen en een aantal jaar geleden ook periodes gehad waarin mijn haar soms een maand lang vet (iets hormonaals?) Nu zie ik wel dat er korte haartjes zijn maar die zijn heel raar van structuur/dun/makkelijk uit te trekken.

Iemand een idee in welk subforum ik dit het best kan vragen? Of mensen die hetzelfde hebben meegemaakt op zon jonge leeftijd? EN welke vorm van uitval het kan zijn?

Alvast heeeel erg bedankt
a.vermeer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.