Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juli 2013, 18:48   #1
Robbond
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2013
Berichten: 57
28-6-2013 Haartransplantatie Turkije 3000 grafts

Hoi Allen,

Mijn HT zit er op en hieronder schrijf ik in het kort wat ik heb meegemaakt. Het is nu vijf dagen gelden dat ik een HT heb ondergaan en ben nu veilig en wel terug in Nederland.

Terugkijkend ging alles razend snel. Zoals in een eerder draadje al heb laten weten heb ik alles via http://www.haartransplantatie-turkije.nl/ geregeld. De organisatie ter plekke is Estestistanbul.

OP het vliegveld werd ik opgewacht door Tarik, die daar met een bordje stond. Ontvangst was goed geregeld en hotel was super. De eerste nacht heb ik nog een beetje kunnen rondlopen in İstanbul. Leuke en vooral drukke stad.

De volgende dag werd ik opgehaald. Ze kwamen 5 minuten te laat, maar omdat ik nerveus was voor de operatie leken die 5 minuten wel een half uur. Het ziekenhuis zag er inderdaad heel mooi uit. Het intake gesprek ging heel snel. Achteraf gezien had ik iets langer met dokter willen praten.

De operatie ging ook vrij snel voorbij. Ze hebben niet meer dan 6 uur gedaan over de 3000 grafts. Mijn bewondering voor de assistentes die al het “ vervelende “ werk deden. Zij moesten de haartjes verwijderen en terug plaatsen. De doktor deed de gaatjes.

Na de operatie kreeg ik documentatie, medicatie en een koelzakje. Van de hele ervaring was de eerste nacht het mest vervelende, omdat ik niet goed heb kunnen slapen. Je hoofd voelt bewerkt.

De volgend ochtend nog naar de kliniek geweest waar ze me verder instructies hebben gegeven en hoe verder.

Al me al is alles heel snel gegaan. Ik had wellicht nog meer met de dokter willen spreken, maar ik begrijp dat hij meer dingen te doen heeft en waarschijnlijk meer klanten.

Het resultaat vind ik het belangrijkst. Heel snel zal ik de eerste foto's toevoegen en ik zal updates blijven geven.

Grt, Robert.
Robbond is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2013, 10:04   #2
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbond Bekijk bericht
Hoi Allen,

Mijn HT zit er op en hieronder schrijf ik in het kort wat ik heb meegemaakt. Het is nu vijf dagen gelden dat ik een HT heb ondergaan en ben nu veilig en wel terug in Nederland.

Terugkijkend ging alles razend snel. Zoals in een eerder draadje al heb laten weten heb ik alles via http://www.haartransplantatie-turkije.nl/ geregeld. De organisatie ter plekke is Estestistanbul.

OP het vliegveld werd ik opgewacht door Tarik, die daar met een bordje stond. Ontvangst was goed geregeld en hotel was super. De eerste nacht heb ik nog een beetje kunnen rondlopen in İstanbul. Leuke en vooral drukke stad.

De volgende dag werd ik opgehaald. Ze kwamen 5 minuten te laat, maar omdat ik nerveus was voor de operatie leken die 5 minuten wel een half uur. Het ziekenhuis zag er inderdaad heel mooi uit. Het intake gesprek ging heel snel. Achteraf gezien had ik iets langer met dokter willen praten.

De operatie ging ook vrij snel voorbij. Ze hebben niet meer dan 6 uur gedaan over de 3000 grafts. Mijn bewondering voor de assistentes die al het “ vervelende “ werk deden. Zij moesten de haartjes verwijderen en terug plaatsen. De doktor deed de gaatjes.

Na de operatie kreeg ik documentatie, medicatie en een koelzakje. Van de hele ervaring was de eerste nacht het mest vervelende, omdat ik niet goed heb kunnen slapen. Je hoofd voelt bewerkt.

De volgend ochtend nog naar de kliniek geweest waar ze me verder instructies hebben gegeven en hoe verder.

Al me al is alles heel snel gegaan. Ik had wellicht nog meer met de dokter willen spreken, maar ik begrijp dat hij meer dingen te doen heeft en waarschijnlijk meer klanten.

Het resultaat vind ik het belangrijkst. Heel snel zal ik de eerste foto's toevoegen en ik zal updates blijven geven.

Grt, Robert.
Haha, die chauffeurs zijn wel bijzonder goed in Turkije. Zo goed dat ze in elk verhaal opdagen. Voor de rest lijken ook de verhalen zeer veel op mekaar, tja.

Beelden?
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2013, 13:29   #3
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Haha, die chauffeurs zijn wel bijzonder goed in Turkije. Zo goed dat ze in elk verhaal opdagen. Voor de rest lijken ook de verhalen zeer veel op mekaar, tja.

Beelden?
Bij mij heeft de chauffeur ook de verdovingen gezet. Ja.. zo gaat dat in Turkijke
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2013, 22:00   #4
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
De chauffeur is een -Engelssprekende- operatie-assistent. De vaste begeleider. wel zo prettig om een vast aanspreekpunt te hebben (met verstand van medische zaken).

Is natuurlijk maar detail, maar dan is het wellicht beter verklaarbaar waarom die 'verdraaide chauffeur' zo vaak opduikt in verslagen uit Turkije...
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 16:30   #5
Robbond
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2013
Berichten: 57
Heren, Dames,

Deze hadden jullie nog te goed van mij. Foto's zijn van 5 dagen na de HT. meer fot's zullen volgen als resultaat te zien is. Grt, R.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voorbeeld 1.jpg‎ (132,5 KB, 662x gelezen)
Bestandstype: jpg voorbeeld 2.jpg‎ (143,7 KB, 647x gelezen)
Robbond is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 17:37   #6
Wolly
HaarWeb lid
 
Wolly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Berichten: 127
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbond Bekijk bericht
Heren, Dames,

Deze hadden jullie nog te goed van mij. Foto's zijn van 5 dagen na de HT. meer fot's zullen volgen als resultaat te zien is. Grt, R.
Ziet er goed uit Robbond! Veel groei toegewenst
__________________
Finasteride 1 mg ( November 2008)
FUE 1814 AC Dr Feriduni 10-06-2009
Nog 6000-7000 grafts beschikbaar
Wolly is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 19:21   #7
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Dag Robbond, hoe is het tekenen van de haarlijn gegaan? Werd dit voor jou bedacht/bepaald of werd er ook gevraagd naar hoe jij het wilde?
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 01:15   #8
Mr.Balding
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2003
Berichten: 64
Ziet er goed uit..Nu nog volhouden en een paar maanden afwachten.

Niet er vaak aan zitten met je vinger, ze zijn daar, komt helemaal goed zo.
Mr.Balding is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 01:17   #9
Mr.Balding
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2003
Berichten: 64
Btw, heb jij een pilletje gekregen tegen de zenuwen.

Ik had dat wachten op de tandarts-gevoel, best wel zenuwachtig. Ik werd ook gevraagd of ik zenuwachtig was, waarop ik jaaaaaa antwoordde. Ik kreeg een pilletje en binnen no time voelde ik me al kalm en mellow..Vraag me toch af wat het was.
Mr.Balding is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2013, 10:04   #10
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Leuk dat je ook foto's post, ik kijk uit naar je updates over een paar maanden!

ps. Kijk uit met de felle zon die er nu is in Nederland...
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2013, 16:53   #11
Robbond
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2013
Berichten: 57
Heren, sorry voor mijn late reactie. hieronder antwoord op de vragen.

Het tekenen van de haarlijn is gedaan door de Dokter, aangezien ik zelf geen duidelijke mening had. De dokter heeft gekeken waar de haarlijn bij mij ongeveer het beste zou kunnen zitten. je kan het zelf ook nagaan door je voorhoofd te fronsen. De inhammen heb ik niet laten doen, om op deze manier meer haar over te houden voor overig oppervlakte.

Ik hoefde geen kalmeringspillen. De kliniek die mij heeft geoppereerd is de enige die gebruik maakt van de zogenaamde pijnloze verdoving. prikje zelf is altijd vervelend, maar vloeistof dat in wordt ingespoten geeft niet het initiele branderige gevoel. Ook wat dit punt betreft lopen ze voor op hun concurenten. Operatie was zeer professioneel.

Groeten Robert
Robbond is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2013, 09:45   #12
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
De haartjes zullen nu wel allemaal zijn uitgevallen?

Komende 2 maanden even doorbijten, ben benieuwd naar foto's van de eerste haargroei september/oktober...
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2013, 11:30   #13
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Vraagje, heb je het aantal grafts nog na geteld?
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2013, 12:56   #14
Robbond
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2013
Berichten: 57
Als ik kijk naar de dichtheid dan zal 3000 grafts wel kloppen. Ik kan me niet voorstellen dat ze je minder grafts geven dan vooraf afgespoken of achteraf doorgegeven. Laatste wat deze instellingen willen is slechte publiciteit. Zoals ik al eerder zei, ik was onder de indruk van de professionaliteit van het kliniek.

@haartransplant. ja all ehaartjes zijn uitgevallen. ziet er weer uit als voorheen. Ik kan niet wachten totdat de eerset haartjes tevoorschijn komen.
Robbond is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2013, 13:34   #15
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
@ Robbond Blij dat zo tevreden bent en het herstel voorspoedig verloopt.

Benieuwd naar de foto's over 2 a 3 maanden. Bijna 7.000 haren zullen een mooi verschil maken...
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.