Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 augustus 2014, 01:48   #1
armut_no11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2014
Berichten: 1
Geslacht:
ik kom er niet uit

goedendag mensen. ben zojuist lid geworden op dit site haarweb.
voorheen zat ik alleen maar wat rond te surfen en te lezen omdat ik niet wist wat ik wilde.
al bijna een jaar loop ik met de gedachten rond voor een haar transplantatie liefst een FUE methode. en heb eindelijk de knoop doorgehakt ik wil het laten doen mijn toestand nu is erge inhammen en op de kruin best wel kaal aan het worden wil het dus opvullen . de probleem is de klinieken ik hoor van mensen turkije maar dat valt voor mij zowiezo af en aantal mensen waren positief over aesthetic beauty centrum maar die zit vol ik kan pas in oktober voor een consult gesprek terecht. ik heb nu vakantie straks kom ik in de knoei i.v.m me werk.
nu heb ik eerlijk gezegd geen haast ofso maar mijn vraag is dus is er in Nederland andere bekende klinieken of een positieve ervaringen hebben gehad die met mij kan delen alstublieft.
armut_no11 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 03:14   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Wil je het goed doen, met blijvend goed resultaat dan is het 't beste om een aantal stappen te volgen. Maar de vraag is: wat is je doelstelling? Waar ben je tevreden mee? Ga je voor snelheid of voor kwaliteit? Hoe sta je tegenover medicijnen? Je weet natuurlijk nooit hoe een ingreep voor je uitpakt, maar wat je wel positief kunt beïnvloeden moet je niet nalaten natuurlijk.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 11:48   #3
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Yep wat hierboven al gezegd wordt. En (enigzins) stabilisatie van tevoren is belangrijk, omdat het anders daarna gewoon doorgaat.

Feriduni (net over de grens in Belgie) is een topper, maar heeft ook een wachtrij. Pro hair is op dit forum ook vaker genoemd. Onthoud dat een wachtrij niet perse iets slechts is...blijkbaar doen die klinieken juist iets goed.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 12:05   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Ja, en een behandeling kort voor kerst is toch ook prima!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 23:26   #5
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Reet slaat de spijker op zn kop..

Ga je voor tijd/snelheid of kwaliteit!

Er zijn meerdere klinieken dan Aesthatic die goede resultaten behaald hebben, maar als je hierbij het beste gevoel hebt dan zou ik als ik jou was rustig wachten..

Zowiezo zou ik zelf meerdere klinieken langsgaan om een goede indruk te krijgen, het is wel een belangrijke beslissing zoals je zelf wel weet!

Veel succes alvast, en houd ons op de hoogte!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 18:05   #6
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
@ armut_no11 Neem de tijd en bezoek vooral eerst zelf de artsen waar je een behandeling overweegt. In eigen land zijn consults meestal gratis en zeer regelmatig. Dan kun je goed vergelijken.

Najaar is een prima tijd, hoef je ook niet uit te kijken voor de zon. Al is die op dit moment ook ver te zoeken... Succes.
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 18:09   #7
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartransplant Bekijk bericht
Najaar is een prima tijd, hoef je ook niet uit te kijken voor de zon. Al is die op dit moment ook ver te zoeken... Succes.
Je slaat de spijker op zijn kop!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 21:32   #8
LeonMaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 april 2014
Berichten: 35
Geslacht:
Er zijn genoeg haartransplantatieklinieken in Nederland, bel ze maar 1 voor 1 af en vertel hun je eisen.

Prohairclinic
Belgie
.prohairclinic.com
Dr. Feriduni
Belgie
haartransplantatie.feriduni.com
ABC Clinic
Nederland
.abc-clinic.nl
Hair Science Institute
Nederland
.hasci.com
Hairplus
Nederland
.hairplusmc.nl
Medikliniek
Nederland
.medi-kliniek.nl
MC Gooi
Nederland
.mcgooi.nl
Poseidon kliniek
Nederland
.poseidon-kliniek.nl
Theo Zantman
Nederland
.haartransplantatie.net
Transhair
Nederland
.trainshair.nl
Mandala Clinic
Polen
.mandalaclinic.com/en
Medical Travel Service
Turkije
.medicaltravelservice.nl
Haartransplantatie Turkije
Turkije
.haartransplantatie-turkije.nl
Hair Istanbul
Turkije
hairistanbul.nl
Esteworld
Turkije
esteworld-haartransplantatie.nl

Haastige spoed is zelden goed, dus denk er eerst goed over na, en kies niet de eerste de beste kliniek. Maar je moet het helemaal zelf weten.
Je komt in de knoei met je werk zei je, kun je dat verder uitleggen? Kun je niet op een moment dat je zelf kiest vrij nemen?

Als tijd het enige argument is, dan heeft er vast wel eentje tijd. (maar een goede gelukte haartransplantatie lijkt me belangrijker, dus let ook op de kwaliteit)

Heb je een foto van de kale plekken? En weet je al hoeveel grafts je nodig hebt? Zeiden alle klinieken hetzelfde aantal grafts? Of week het erg af? Consult of prijsopgave is meestal gratis, dus doe er je voordeel mee. Ze vertellen dan de kosten en hoeveel grafts ze inschatten voor de haartransplantatie. Kijk dan ook meteen of je wie je spreekt van de kliniek..

een arts
een assistent
de eigenaar
een verkoper
Het kan allemaal maar dan weet je wel wat de informatie waard is en uit wie zijn mond het komt.

Stuur ze foto's of ga langs of doe een skype sessie, ze kunnen je dan informatie geven en op basis daarvan + andere info, kun je straks een goede weloverwogen keuze maken. Een haartransplantatie is geen gaatje vullen bij de tandarts

Laatst gewijzigd door Henk; 6 oktober 2014 om 23:04 Reden: Link verwijderd, onnodig.
LeonMaas is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2014, 07:29   #9
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Nou. Als je de slechte klinieken wegstreept blijft niet meer veel over!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2014, 00:18   #10
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Sjesus. Dit is toch geen advies! Ik had meer verwacht op dit forum...

Hoe oud, wat verwacht je, hoeveel geld heb je , en ben je bereid om een evt
2e of 3e behandeling te ondergaan.

Kale inhammen, kalende kruin op jonge leeftijd is een mooi nw7 recept.
Ok, is de ts op leeftijd dan ben ik te voorbarig. Maar leeftijd moet je gewoon weten in deze situatie.

Mijn advies: scheer het eens een keer af, en kijk hoe het bevalt..
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2014, 21:30   #11
scuppy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2008
Berichten: 1
bent hier ver beu en word der zot van .... Zit hier ook al een jaar of drie van alles op te zoeken en infeite ben ik nog geen stap verder . Momenteel gebruik ik veel gel en fullmore om een deftig resultaat te bekomen .. Hatelijk soms . Zoek ook een ht te laten doen , krijg veel telefoons van klinieken (wat ik raar vind als ze zelf bellen ) . Is het nu de moeite om te doen of niet ? Is serieus complex voor mij persoonlijk en volledig men haar afscheren zie ik niet zitten . Ik kom nu misschien grof over . Maar voor mij en andere is dit wel een zware beslissing . Geraak der ook niet uit welke kliniek . enz enz . hoop dat sommige personen men reactie verstaan . Infeite zie ik hier fotos van personen die infeite niet slecht staan mee heel kort haar ? Dan denk ik voor wat doen die dan een ht . Heb trouwens dun haar ..
scuppy is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2014, 22:53   #12
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scuppy Bekijk bericht
bent hier ver beu en word der zot van .... Zit hier ook al een jaar of drie van alles op te zoeken en infeite ben ik nog geen stap verder . Momenteel gebruik ik veel gel en fullmore om een deftig resultaat te bekomen .. Hatelijk soms . Zoek ook een ht te laten doen , krijg veel telefoons van klinieken (wat ik raar vind als ze zelf bellen ) . Is het nu de moeite om te doen of niet ? Is serieus complex voor mij persoonlijk en volledig men haar afscheren zie ik niet zitten . Ik kom nu misschien grof over . Maar voor mij en andere is dit wel een zware beslissing . Geraak der ook niet uit welke kliniek . enz enz . hoop dat sommige personen men reactie verstaan . Infeite zie ik hier fotos van personen die infeite niet slecht staan mee heel kort haar ? Dan denk ik voor wat doen die dan een ht . Heb trouwens dun haar ..
Ik begrijp u frustratie.
Zelfs na mijn ht van een kleine maand geleden vraag ik mij soms nog af of dit nu echt wel nodig was. Ik had er geen echte problemen mee want ik had een mooie volle bos haar tot mijn 32, het is nadien beginnen uitdunnen. In het dagelijkse leven heb ik er geen problemen mee maar op een feest beginnen ze dan foto's te nemen met flash en dan zie je het goed natuurlijk vandaar dat ik dan toch voor een ht gegaan ben. Of het nu echt de moeite was die ht kan ik nog niet zeggen, binnen een jaartje kom ik daar nog eens op terug. Maar toen ik op twee weken mijn kort geschoren haar met de ht haren zag vond ik het veel mooier dan toen ik een gelijkaardig kapsel had voor de ht. Nu heb ik dat grote voorhoofd niet meer en krijg ik ook veel complimenten. Dus als de haren tegenvallen eens ze volgroeid scheer ik het kort en heb ik toch nog iets aan mijn ht. In die kleine drie weken met de nieuwe haren merkte ik dat ik een vertrouwens boost kreeg, nu zijn ze uitgevallen merk ik dat ik er toch mee bezig ben. Ik ben dus toch blij dat ik het gedaan heb zelfs al hou ik het op de stoppels. Wat heb je uiteindelijk te verliezen bij een fue? Je houd er geen littekens aan over en het is geen gevaarlijke ingreep. Dus in mijn geval als het resultaat tegenvalt ben ik 2400 euro kwijt, that's it!
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2014, 00:15   #13
kemal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2014
Berichten: 40
Geslacht:
In Turkije heb je een paar bekende namen, ik zit zelf ook erover te twijfelen, met name de prijs. Het schijnen wel zeer succesvolle namen te zijn. Zekeriya Kul in Istanbul voor 1 euro per graft. Koray Erdogan 2.50 euro per graft, zit ook in Ist. De meester en de eerste en beste van Turkije is Muttalip Keser. Die zit in Ankara, bij hem ben je een fortuin kwijt en hij werkt geloof ik alleen maar met kleine kale plekken. Geen hele kale kop.

Op verschillende fora kan je foto's van operaties vinden. Ze zijn bekend bij Turkse, Amerikaanse en Italiaanse kaalheidforums.

Als je het gaat doen, spaar lang en kies voor een goede dokter. Zoiezo moet je geen wonderen verwachten, kies op zijn minst een goede arts. Er lopen ook veel amateurs en als het ware massaslagers rondt die mensen misvormen. Was kort geleden nog in Istanbul, waar ook veel amateurklinieken zijn voor magere prijzen. Je moet eens weten wat voor mannen er met misvormde kapsels rondlopen. Liever kaal dan misvormt. ;-)
kemal is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2014, 16:03   #14
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
. Dus in mijn geval als het resultaat tegenvalt ben ik 2400 euro kwijt, that's it!
Leuk, je bent positief negatief ingesteld over Esteworld.
Met andere woorden 'Ga naar Esteworld en HOPELIJK heb je een goed resultaat'.
En als het 'tegenvalt' dan ben je bovenop je €€€€ nog een Hoop grafts voorgoed kwijt.

Spam spam hello!
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2014, 17:26   #15
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Toch een eigenaardig publiek hier op dit forum, hier hebben ze liever dat je passief mee leest.
Deel jeje ervaringen dan verdenken ze je van spamming
Ik heb geen banden met de turkse kliniek waar ik behandeld ben nog krijg ik korting of iets dergelijks om reclame te maken. Wel ben ik heel open in het delen van mijn ervaringen maar rekenen ze mij hier blijkbaar op af. Vanaf heden zal ik mij hier dus terugtrekken op dit forum. Toch mijn dank voor alle hulp die ik gekregen heb van de forum leden die het wel goed menen op dit forum.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.