Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2013, 15:32   #1
Cecile
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2013
Berichten: 1
Je verhaal kwijt kunnen..

Hallo lezers,

Soms heb je van die momenten dat je gewoon je verhaal kwijt wil, omdat je het allemaal niet meer ziet zitten.

Ik heb altijd al gezeur gehad met mijn haar, ik had een dikke bos haar maar echt mooi was het niet. Andere mensen vonden het wel mooi maar ik vond het gewoon niets aan. Nu een paar jaar geleden ben ik stijltangen gaan gebruiken.. hoe slecht dit ook voor je haar is ik kon het niet meer aan. Ik gebruikte altijd een goede heat protector maar natuurlijk beschermt dit je haar niet helemaal. Eigenlijk was ik mijn haar gewoon aan het verpesten.. maar ik kan er nu niets meer aan doen. Nu heb ik sinds een paar weken best wel erg haaruitval. Het breekt niet af maar het gaat er uit met wortel en al. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet.

Nu ben ik al weken aan het huilen, elke dag weer. Ik wist niet dat haar verliezen zoveel met je kan doen. Maar het is net of je jezelf verliest. Als ik dan al jullie verhalen lees stelt het me best gerust dat ik niet de enige ben. Maar wat ik nu doormaak en wat andere door moeten maken is vreselijk. Daar komt ook nog bij dat ik nog ontzettend jong ben, en ik eigenlijk nog aan mijn leven moet beginnen.

Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet..
Cecile is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2013, 22:07   #2
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Hoe oud ben je dan, en een mens verliest dagelijks altijd tussen de 60 en 100 haren. Dus daar hoef je je niet druk over te maken. (wat ik dan wel weer doe )

Begin eerst maar eens met het stoppen met haar stijlen, dit soort apparaten zijn een echte marteling voor je haar.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2013, 22:23   #3
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hallo Cecile,

Ik herken het hoor; je haren zien verdwijnen in het doucheputje en tot overmaat van ramp je afvoer verstopt ...
Ik adviseer je naar de huisarts te gaan en de dermatoloog. Laat je bloed onderzoeken op mineralen, ijzer, vitamines en schildklierwerking. Als hier iets uit komt kan je gerichte medicatie krijgen. Als de bloeduitslagen goed zijn en ze vinden verder niets dan 'kan' het AGA zijn. Medicatie bij vrouwen: minoxidil en Diana pil. Bij de een slaat het aan; bij een ander niet.

Maar laat je eerst onderzoeken voordat je allerlei scenario's in je hoofd haalt ....

Succes & sterkte! Lief groetje.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2013, 22:33   #4
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hallo Cecile,

Ik herken het hoor; je haren zien verdwijnen in het doucheputje en tot overmaat van ramp je afvoer verstopt ...
Ik adviseer je naar de huisarts te gaan en de dermatoloog. Laat je bloed onderzoeken op mineralen, ijzer, vitamines en schildklierwerking. Als hier iets uit komt kan je gerichte medicatie krijgen. Als de bloeduitslagen goed zijn en ze vinden verder niets dan 'kan' het AGA zijn. Medicatie bij vrouwen: minoxidil en Diana pil. Bij de een slaat het aan; bij een ander niet.

Maar laat je eerst onderzoeken voordat je allerlei scenario's in je hoofd haalt ....

Succes & sterkte! Lief groetje.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.