Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2013, 12:27   #1
Lovis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 3
Haaruitval/AGA en trouwen

Zijn er meiden die ervaring hebben met trouwen terwijl je last hebt van erge haaruitval/kaalheid?

Mijn haaruitval was jaren redelijk stabiel, maar ik heb nu de verkeerde keuze gemaakt door te stoppen met de yasmin pil waardoor ik nu binnen een paar weken nog maar de helft van mijn toch al dunne en weinige haar over heb...

Een slechtere timing is niet mogelijk, want over 10 maanden ga ik trouwen.
Het gebeurt net nu we op het punt staan alles vast te leggen voor de bruiloft. En natuurlijk willen we dat door laten gaan, maar ik ben wel verdrietig dat juist op dit moment, door een verkeerde eigen keuze, van mijn haar niets over blijft. Dit brengt me wel aan het twijfelen over of ik wel een zelfverzekerde mooie bruid zal kunnen zijn.

Omdat ik niet weet of en wanneer de uitval zal stabiliseren, vind ik het heel moeilijk om me een beeld te vormen van hoe ik er op mij trouwdag uit zal zien. Ik moet nu een jurk uit gaan zoeken, maar daar zie ik nu toch een beetje tegenop omdat ik niet weet of en zo ja, hoeveel haar ik nog zal hebben. En hoe mooi of niet mooi ik er eventueel met een haarwerk of haarstukje uit zal kunnen zien.

Zijn er meiden die ervaring hebben als bruid met een haarstukje/haarwerk? Kan dit echt natuurlijk staan en is het flexibel genoeg om bijv. gewoon het haar mooi op te kunnen steken?
De voorpret heeft nu helaas toch wat plaats gemaakt voor zenuwen en zorgen om hoe het verder zal gaan met mijn haar...Dus ik kan goed ervaringsverhalen gebruiken!
Lovis is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2013, 13:15   #2
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hoi hoi leuk vooruitzicht een trouwerij. Laat de (voor)pret niet vergallen door je haar.

Je hebt nu dun haar en over 10 maanden zal je geen dikke haardos hebben, tenzij je gebruik maakt van een haarstukje tijdens de grote dag.
Google eens op: haarstukje huren voor trouwerij.
Dan zie je er op zeker fantastisch uit deze dag zonder (haar)zorgen.

Ik heb zelf AGA en mijn haar is dun, daar heb ik me bij neergelegd en ik draag sinds 2 maanden een volledig haarwerk - naar volle tevredenheid. Ik wil hiermee zeggen: alles is mogelijk

Succes en sterkte.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2013, 07:36   #3
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Ik heb ook AGA en mij haar is ook fors dunner geworden. Toen ik 8 jaar geleden trouwde was ik bang dat ik een haarstukje nodig zou hebben. Dat was toen voor mij niet noodzakelijk, want ze konden er nog wat van maken. Maar de kapper die ik toen had gaf aan dat als dat niet zo was geweest, een haarstukje echt een heel mooi resultaat geeft. Dus vraag het je kapper. Neem een goede die ook bruiloften doet, die hebben vaak wel haarstukjes. Want heel veel mensen gebruiken ze bij bruiloften, ook mensen die geen haarproblemen hebben.
polydox is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.