Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 januari 2014, 17:16   #16
realkane
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Berichten: 24
Re:

Hey Mr Belgium!

Ja, ik was inderdaad die Nederlander, jij stond volgens mij met je vrouwtje tegen de muur of niet?
Ik heb dat bloed zelfs nog zien liggen op die auto die dag, dat hadden ze er wel even af mogen poetsen! :-)

Ik zal je voortgang zeker volgen, heb jij ook zon problemen om de lotion uitgespoelt te krijgen bij het wassen?
Wellicht heb ik er net wat teveel opgesmeerd.

Ook ik was erg tevreden als je verhalen over andere klinieken daar hoort, ik krijg de indruk dat Esteworld niet voor niets goede reviews krijgt al moeten we het eindresultaat nog maar afwachten.

Hier weinig problemen, 2 kleine zwellingen gehad, zweetband gebruik ik al niet meer, wel nog wat dizzy en veel korstjes nog maar ja dat mag ook 2 dagen na 2 operaties... succes en deel de tips ;-)
realkane is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2014, 20:00   #17
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door realkane Bekijk bericht
Hey Mr Belgium!

Ja, ik was inderdaad die Nederlander, jij stond volgens mij met je vrouwtje tegen de muur of niet?
Ik heb dat bloed zelfs nog zien liggen op die auto die dag, dat hadden ze er wel even af mogen poetsen! :-)

Ik zal je voortgang zeker volgen, heb jij ook zon problemen om de lotion uitgespoelt te krijgen bij het wassen?
Wellicht heb ik er net wat teveel opgesmeerd.

Ook ik was erg tevreden als je verhalen over andere klinieken daar hoort, ik krijg de indruk dat Esteworld niet voor niets goede reviews krijgt al moeten we het eindresultaat nog maar afwachten.

Hier weinig problemen, 2 kleine zwellingen gehad, zweetband gebruik ik al niet meer, wel nog wat dizzy en veel korstjes nog maar ja dat mag ook 2 dagen na 2 operaties... succes en deel de tips ;-)
Ik heb mijn vrouwtje die mn persoonlijke verpleegster speelt he...het duurt idd wel ff om die lotion uit te spoelen, maar ik geniet er van...het enige moment dat er iets je hoofd mag raken.
Dizzy ben ik nooit geweest na de operatie hoor...die band moet je toch 4 dagen blijven dragen na de HT, omdat zwelling tot 3 dagen na de HT kan opkomen.
Korstvorming valt erg mee van mij,die is beperkt tot enkel rond elk haartje zelf, dus valt zeker mee, zeker geen zon dikke kortsen ofzo.
Ze mochten idd dat bloed een beetje wegdoen lol..ik wist niet dat je zo kon bloeden van die paar haartjes die eruitgeveegd werden....
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2014, 17:20   #18
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Een uur je lotion laten inwerken....?
Ik hoefde dat maar 20 min. ..

Maar goed te lezen dat alles goed is gegaan. Sterkte met je herstel
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2014, 19:26   #19
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldie1978 Bekijk bericht
Een uur je lotion laten inwerken....?
Ik hoefde dat maar 20 min. ..

Maar goed te lezen dat alles goed is gegaan. Sterkte met je herstel
Ja dat stond op een lijst van to do's na de operatie.

"On the 4th day you need to use Bepanthol lotion one hour before your hair wash. Keep the lotion on your transplanted area for one hour than wash. Please wash your hair like this for one week.
After the first week, you can keep the lotion for 3-5 hours and wash your hair by gently massaging your head. This will help your scabs fall."

Ik hoor graag jullie reacties he...
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 13:23   #20
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
6e dag na de Ht:

De zwelling is volledig verdwenen, en die heb ik goed kunnen ophouden door de band 4 dagen te dragen zoals men in de kliniek aanraadde.
De korstjes komen mooi los,alsook de achterkant is mooi aan het genezen. Gisteren had ik wel wat last van donorhuid omdat de haren teruggroeien en omdat ik met mn achterhoofd leun tegen een kussen heeft dit een ambetant gevoel.

Mn shampoo en (vooral) mn lotion zijn al bijna op...ik kom er nooit 10-14 dagen mee toe. Hebben jullie dit ook? Gebruikten jullie dan iets anders? Of gebruikten jullie die lotion niet zo lang?

Kheb weer nieuwe fotos geupload in album. Reacties zijn welkom.
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 22:16   #21
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Eventjes kleine aanvulling, met een vraag.

Vooral rondom de donorhuid, heb ik wat last van korstjes. Als ik dan ga liggen met m'n hoofd, is dit vervelend, waarschijnlijk omdat je zo druk uitoefend op je donorhuid en die brengt druk op de korstjes.
Brengen jullie ook lotion aan op die plek terwijl je lotion aanbrengt voor de dagelijkse wassing na de HT?
Of mag je daar gedurende de dag iets anders aansmeren?
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2014, 14:34   #22
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Dag 7 na HT.

Niet veel verandering natuurlijk, maar kzit wel met een probleem.

Mn bepanthol lotion van turkije is op. Wij vandaag naar de apotheker nieuwe vragen, ze hebben dat niet, enkel bestelbaar in NL. Is er iets anders te gebruiken die ook goed is en mag? Bvb kinderlotion van Switzal ofzo?
Is dringend natuurlijk
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2014, 10:18   #23
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Dag 8 na HT, een volle week na de transplantatie:

Nieuwe foto's toegevoegd. Zijn genomen voor de wassing, dus ik denk dat er nog veel korstjes gaan weg zijn vandaag.
Op de donorhuid doe ik gedurende de dag soms ook een beetje lotion, zodat als ik met m'n achterhoofd leun, de huid niet zo tegentrekt. Die is veel soepeler zo.
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2014, 14:40   #24
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Dag 7 na HT.

Niet veel verandering natuurlijk, maar kzit wel met een probleem.

Mn bepanthol lotion van turkije is op. Wij vandaag naar de apotheker nieuwe vragen, ze hebben dat niet, enkel bestelbaar in NL. Is er iets anders te gebruiken die ook goed is en mag? Bvb kinderlotion van Switzal ofzo?
Is dringend natuurlijk
Goed dat ik het weet, als ik dan ga voor mijn HT vraag ik er ineens genoeg want Switzal is voor mij geen optie wegens parfum waar ik allergisch aan ben.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2014, 18:01   #25
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Goed dat ik het weet, als ik dan ga voor mijn HT vraag ik er ineens genoeg want Switzal is voor mij geen optie wegens parfum waar ik allergisch aan ben.
Als oplossing heb ik vernomen dat Dude8 iets anders kreeg van zijn chirurg en dit is wel makkelijk verkrijgbaar in Belgie, namelijk SEBAMED Body Lotion.
Vanmorgen gehaald in apotheker, en kost amper 5,80€.
Nu kom ik zeker toe
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2014, 15:13   #26
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Hey iedereen, ik hoop dat jullie nog altijd interesse hebben mij te blijven volgen in m'n Esteworld verhaal.
We zitten vandaag aan dag 13 na HT. Morgen is het 2 weken geleden dat ik de HT heb ondergaan.
Zoals je in de nieuwe fotoalbum 'Dag 13 na HT' kunt zien, zijn alle korstjes weg, en heb ik geen last van roodheid (of jeuk).
Sinds een dag of 2 ga ik weer gewoon onder de douche, weliswaar niet met de harde handdouchestraal, maar onder de regendouche, die dus niet superhard straalt.
Vanmorgen heb ik wel nog zoals gewoonlijk lotion aangebracht voor een uurtje, omdat dit goed aanvoelt, en nadien dan 20 minuten geweekt onder de douche, en dan met de sebamed shampoo mooi gewassen en gemasseerd.
Ik denk dat ik nu weer kan overgaan op m'n gewone shampoo, al zal ik toch uitkijken om niets speciaals te nemen met veel parfum ofzo. Kwestie van jeuk ofzo te vermijden.
Ik kijk uit naar jullie reacties...
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2014, 17:32   #27
levi12
HaarWeb lid
 
levi12's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2009
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 142
Geslacht:
Ziet er proper uit en bijna geen roodheid meer. Succes met de hergroei !
__________________
Intern:
Keratene alphactive retard 2 capsules per dag DHT verlager - gestopt wegens inefficiëntie
homemade topical 's avonds (saw palmetto extract, green tea extract, brandnetel extract,castor oil,...)
regenepure DR shampoo
Extern:
december '09 2800 grafts FUE Prohair
juni 2013 3425 grafts Fue + 600 BHT Dr. Hakan Doganay
juli 2014 Fue repair Dr Felix Popescu
levi12 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2014, 20:07   #28
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Na 14 dagen al geen roodheid meer, doe je goed zeg. Ik zit nu op 4 maanden en heb nog steeds een iets rodere kleur dan jij na 14 dagen.
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2014, 20:32   #29
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalio Bekijk bericht
Na 14 dagen al geen roodheid meer, doe je goed zeg. Ik zit nu op 4 maanden en heb nog steeds een iets rodere kleur dan jij na 14 dagen.
Hopelijk groeit m'n nieuwe haar dan al na 1 maand ipv 4
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2014, 00:02   #30
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Ziet er netjes uit, dat zijn zeker een hoop haren die je "erbij hebt gekregen"!

Ook qua roodheid ziet het er erg goed uit.. Op de foto zie je er (bijna) niks meer van!!!

Erg Cool om jou (HT) zo te kunnen volgen.. Wordt hier zeker gewaardeerd!

Succes!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.