Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 30 oktober 2019, 21:35   #1
Foryow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2019
Berichten: 14
Geslacht:
Esteworld - 3850 grafts 28-10-2019

Geen onnodige intro van hoelang ik zat te twijfelen en iedereen rondom die zei dat het goed was zo omdat dit namelijk bij iedereen voorkomt

Ik ging eerst geen topic aanmaken maar heb dus m'n beslissing aangepast aangezien er vele topics mij geholpen hebben met mijn keuze. Hopelijk help ik volgend jaar met uitstekende resultaten ook iemand over de twijfeldrempel.

Ik zag er eerst tegenop maar de reis is mij goed bevallen. Ik heb wel afgezien van de vele uren in de stoel te liggen (7u) maar dit is dan maar een kleine investering van je tijd als je dit echt wel.

Oorspronkelijk tijdens het tekenen van de haarlijn zeiden ze dat mijn donor niet zo goed was en dat ze het maximaal er gingen uithalen. Tijdens de behandeling zelf werd dit dan tegengesproken en bleek ik dan toch een goeie donor te hebben.

Ik heb jammer genoeg geen duidelijke foto van voor de behandeling. Een foto van nadien kan ik wel plaatsen terwijl ik even verder zoek!

Heeft er trouwens nog iemand ervaring met welke producten aangeraden worden na de behandeling? Ik snap dat de meegegeven shampoo (procapil 3%) best tot 6 maanden nadien kan worden gebruikt maar ik had toch graag advies gekregen welke andere producten kunnen helpen.

Alvast bedankt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_2019-10-30-10-41-35-104_com.miui.gallery.jpg‎ (132,1 KB, 614x gelezen)

Laatst gewijzigd door Foryow; 30 oktober 2019 om 21:37
Foryow is offline   Met citaat reageren
 

Labels
esteworld, procapil en minoxidil

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.