Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 juni 2013, 17:06   #46
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Lieve Heleen.

Goed dat je het van je afschrijft en met ons deelt!
Ik 'had' ook van die off days & bad hair days. Sinds 3 weken / sinds mijn haarwerk heb ik ze niet meer!
Ik hoop dat je haarwerkje snel komt, goed zit en je een beter gevoel geeft.
Kop op meid, steek je neus in de wind er ga er voor!
Sterkte, succes en een dikke knuffel van Astrid
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2013, 17:07   #47
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Heeee Heleen, ik had je al even gemist. Voor wat het waard is (maar dat weet je al): ik herken het volledig. Op de 1 of andere manier laten we steeds weer toe dat 'het' met ons aan de haal gaat. Omdat we (nog) niet zo ver zijn dat we dit kunnen accepteren. En omdat we veel te veel ruimte geven aan die angst. Daar gaat je haarwerkje en de psych je écht bij helpen.. Dus nog even tanden op elkaar. En niet te veel en te lang in de spiegel kijken!
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2013, 17:08   #48
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Kijk nou, als dat geen telepathie is: op hetzelfde moment een berichtje schrijven...
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2013, 20:53   #49
Doemdenkertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 140
Geslacht:
Bedankt dames...... het lucht op en is fijn om jullie reacties te lezen.
Maar ik weet niet wat er vandaag met me aan de hand is.
Moet steeds huilen, en mijn hart gaat als een dolle te keer.
Ik ben zo boos op mezelf!!! Stom slachtoffer maak ik van mezelf
Hopelijk is morgen weer een betere dag.

X
Doemdenkertje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2013, 21:13   #50
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Lieve Heleen, wil je even heel snel ophouden met je zelf op de kop te geven! Heeft echt nog nooit iemand geholpen (tenminste, ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zei dat hij daar wat aan heeft gehad). Je voelt je klote, dat kost al genoeg energie. Misschien wel handig om morgen contact op te nemen met de huisarts (misschien kun je wat kalmerends krijgen, dit is niet goed voor je lijf) en de psych (of ze alsjeblieft jou wat voorrang kunnen geven omdat het niet lekker gaat. Desnoods ga je daar nog even heerlijk bij overdrijven).

PS: moest even streng zijn hoor. Zo zonde om je kostbare energie te verspillen aan jezelf-op-de-kop-geven. Ik weet ook wel dat je dat niet zo makkelijk uit kunt zetten. Sterkte!

Laatst gewijzigd door GHG; 30 juni 2013 om 21:48
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2013, 21:40   #51
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Lieve Heleen,
Wat een kl&t@ dag, hè? Mag hoor, dat heeft iedereen op zijn tijd.
Heb je enig idee waar het opeens vandaan komt? Toch niet alleen van dat stomme haar
Je vriend is weer thuis; geniet daarvan. Trek van mij part een fles wijn open en een zak chips (of iets wat je lekker vindt) en zuip die leeg en vreet die zak leeg. Ik weet het, een dokter zal het je niet aanraden, maar het is wel lekker om je te buiten te gaan aan iets ongezonds

Morgen ziet de wereld er weer heel anders uit! Verzandt niet in zelf-medelijden, maar ga iets leuks/geks doen met je vriend! Kop op meid.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2013, 21:52   #52
Doemdenkertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 140
Geslacht:
Julie zijn lief! ! Ik ben dankbaar voor dit forum en dat jullie de moeite en tijd nemen mijn verhaal te lezen en te reageren. Ik duik zo mijn bed in. En natuurlijk hebben jullie gelijk. Dat weet ik diep van binnen.

Tot mails....

Xxx
Doemdenkertje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2013, 21:56   #53
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Goedzo! Vasthouden die diep-van-binnen gedachte. Sweet dreams......
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2013, 22:59   #54
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Daar zijn wij & is het forum toch voor; zo helpen wij elkaar.
Hier kan je lekker (anoniem) je ellende over de schutting gooien
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2013, 21:24   #55
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Heleen, ben toch wel benieuwd hoe het nu met je is. Hoop dat het beter gaat. Als je tijd/zin hebt: even een kort berichtje misschien?
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2013, 22:59   #56
Doemdenkertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 140
Geslacht:
Hoi, lief dat je aan me denkt.... het gaat nog steeds niet echt lekker. Vandaag overdag op mijn werk wel afleiding, maar daarnaast ook wel steeds afdwalende gedachten. Thuis ging het weer slechter. Ik heb het op een gegeven moment maar tegen mijn vriend gezegd en gevraagd of hij mee wilde gaan wandelen. Even naar buiten. Dat heeft op zich wel even goed gedaan. Heb met mezelf afgesproken dat als het deze hele week zo blijft dat ik donderdag dan maar contact ga opnemen met Psyq. Ik schrik ook weer enorm van mezelf en het feit dat ik op dit moment geen enige logische gedachte kan binnen laten. De angst is groet dan groot en ik realiseer me heel goed dat ik een probleem heb. Hoop dat ik zo kan slapen, dat lukt ook al twee weken niet echt.

Las Ik nou dat jij vandaag bij de dermatoloog bent geweest? Bij intermedica?
Heel veel succes bij de psycholoog morgen, hoop dat je een klik hebt en je verhaal kwijt kan. Laat je even weten hoe het is gegaan?

Liefs,
Heleen
Doemdenkertje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2013, 08:43   #57
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Hoi Heleen,

Waarom wachten tot donderdag voordat je contact opneemt met de psych? En als je zo slecht slaapt: misschien toch ook maar met huisarts contact opnemen? Moet je uiteraard zelf weten hoor. Maar waar wacht je nou toch nog op?
Ik ben naar een dermatoloog in Zwolle geweest (bij de discussie 'androcur, stoppen of doorgaan' staat een verslagje) Ga zo naar de psych. Wordt vervolgd.
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2013, 17:02   #58
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Wat heb ik weer een klotedag. Of nee, een paar klote uurtjes. Vallen er meer haren uit dan me lief is & het is he-le-maal mis. Ik WIL helemaal niet mijn kostbare tijd zo verspillen. Maar ik doe het toch. Weet/denk inmiddels wel dat de psych een goede stap is geweest (word, hoop ik, wel duidelijker waarom ik zo doorschiet in paniek). Maar voor nu wil ik alleen maar een wonderpil die m'n rotgevoel weghaalt en acuut al mijn haren vastplakt op mijn hoofd..........
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2013, 21:26   #59
Doemdenkertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 140
Geslacht:
Op bezoek bij vriendinnetje, dus niet echt tijd voor een lang bericht. Maar even kort berichtje als een soort van hart onder de riem. .... Ik leef met je mee! ! Veel liefs van een lotgenootje die precies weet hoe jij je voelt! Schiet je helemaal niets mee op. Maar je bent niet alleen! !!
Doemdenkertje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2013, 21:34   #60
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hier nog een lotgenoot die aan je denkt ...
Sterkte.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.