Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juni 2013, 10:44   #16
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@GHG, oeps! Ik had even niet goed opgelet
Ik ben blij dat je haarwerkje zo goed bevalt. Het eerste haarwerk is altijd een soort "proef"; zo zie ik het. Nu je het draagt weet je waar je een volgende keer op moet letten.

Ben je niet veel tijd kwijt met het modelleren van het haarwerkje; het is tenslotte toch echt haar. Bij synthetisch haar blijft het model er inzitten; ik hoef er echt helemaal niets aan te doen. 1 x per week wassen, laten drogen op een pruikenkop, als het goed droog is het haarwerk een beetje opschudden/kammen en klaar. Echt, heel relaxed.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2013, 13:15   #17
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Nog een aanvulling op mijn bericht van zojuist:
Bij mij mag iedereen weten dat ik een haarwerk draag, maar ..... niemand vraagt ernaar. Iedereen denkt dat ik naar een goede kapper ben geweest; dat ik mijn haar heb kortgeknipt en een mooie rode kleur erin. Ik laat iedereen in die waan
Waarom zou ik iets vertellen als niemand er naar vraagt??

Als iemand mij op de man af zou vragen of het haarextension of een haarwerk is, dan zeg ik wel; ja, het is een volledig haarwerk!
Ik meld er dan wel bij dat ik alopecia androgenetica heb & wat dit met je haar doet. Als ze er meer over willen weten kunnen ze altijd Google'n op internet.

Fijne dag!
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2013, 20:30   #18
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Bevalt nog niet zo goed hoor. Maar dat is vooral omdat het haarwerkje volgens mij niet helemaal goed is. Het dragen van een haarwerkje & me er zekerder door voelen bevalt meer dan goed! Omdat er permanent inzit zou ik er niet zoveel modelleerwerk aan moeten hebben. Maar het permanent blijft niet zo goed zitten volgens mij (en mijn vriend). Dus ik ga van de week maar even terug. Ga ik gelijk informeren naar zo'n synthetische. Want hoe je er over praat klinkt wel erg aanlokkelijk.

Enne....helemaal mee eens: we kunnen niets aan die haarellende doen. Dus er is geen enkele reden om er geheimzinnig of stiekem over te doen. Maar als er dan toch niet naar gevraagd wordt (en jij blijkbaar alleen maar complimentjes krijgt): lekker in de waan laten!
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2013, 21:41   #19
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@GHG; Volledig haarwerk (pruik) of haarwerkje is voor iedereen even wennen hoor.
Ik moet zeggen dat ik zeer snel gewend was aan mijn pruik!

Toen ik mijn pruik ging kopen had ik al in mijn hoofd dat ik een volledig synthetisch haarwerk wilde en had al wat modellen gezocht op internet & in mijn hoofd. De mevrouw van de winkel vond dat ik best nog redelijk haar had en liet mij ook zo'n haarstukje passen met van die klemmetjes. Zij had het idee om mijn eigen haar dan bij te knippen en in dezelfde kleur te verven. Het stond best leuk! Nee, zei ik resoluut, dat wil ik niet, want dat vind ik nog teveel gedoe.

Toen heb ik een aantal pruiken gepast, maar wat ik in mijn hoofd had zat er niet tussen. Samen met die mevrouw heb ik 7 pruiken uitgezocht in de kleurstelling die ik wilde. Twee dagen later ben ik weer naar haar toe gegaan en heb ik de pruiken gepast. Één van die 7 is het geworden. Ik wist niet dat ik van een pruik zo blij & gelukkig zou worden. Ik loop weer fluitend & met mijn neus in de wind over de boulevard en door de winkelstraat. Mijn zelfvertrouwen is weer helemaal terug

De verstelbare band die erin zit zit strak genoeg, maar voor de zekerheid doe ik een stukje dubbelzijdig tape op mijn voorhoofd en op de pruik rand! 1 x in de week wassen, laten drogen, opschudden en klaar! Echt ik vind het ideaal!

Fijne avond.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2013, 08:39   #20
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Ik heb het vorig jaar gehad en droeg mijn haar maar op een vlecht, borstelde het 1 x per dag en waste het hooguit 1 x per week.
Ik ben toen met Regenepure begonnen en dat scheelt enorm met mijn haaruitval, bijna minimaal op het ogenblik. Ik ben daar wel erg blij mee, want ik vond het elke keer een crime.
polydox is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.