Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 augustus 2016, 10:05   #1
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
Esterworld. Blij of wantrouwig?

Gisteren heb ik mijn transplantatie gehad. De procedure ga ik hier niet meer herhalen, deze is reeds meerdere malen en hier mede gedeeld en klopt ook. Na s na het opsturen van de foto's werd mij een 2-daagse behandeling aangeraden , ook bij andere klinieken. Nadat gisteren dokter Aladin (whats in the name) de slits had gemaakt kwam een bevallige jonge dame (trouwens de enige die daar een beetje Engels spreekt) me vertellen dat met 3300grafts alles full full is en dat een extra dag overbodig is. Het verschil van 1400euro zouden ze niet terugbetalen , maar daarvoor deden ze extra een accel behandeling. Veel keuze had ik blijkbaar niet . Dr Aladin maakte wel duidelijk dat dit een heel goede keuze zou zijn voor een optimaal resultaat. Toch heb ik mijn bedenkingen hier een beetje bij. Ik moet wel toegeven dat het heel druk was in de kliniek en dat de ploeg die mij behandelde non-stop is blijven doorwerken tot na 19uur totdat daar iedereen al weg was. Heeft de dokter gehandeld in mijn voordeel, kon er gewoon geen 4500 grafst geplaatst worden, of is het een makkelijke manier op 1400euro extra te verdienen? Dit vraag ik me nu toch een beetje af

Laatst gewijzigd door licence; 30 augustus 2016 om 10:12 Reden: Een extra dag moet GEEN extra dag zijn
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 10:37   #2
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Daar zou ik persoonlijk niet mee akkoord gegaan zijn.
Dat ze na 3400 grafts stoppen en het niet nodig vinden om er meer te plaatsen tot daar aan toe. Maar je een Acell behandeling opdringen omdat ze je niets zouden moeten terugbetalen vind ik not done. Ze hadden je de keuze moeten laten, of je geld of Acell.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 12:37   #3
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Daar zit je dan in Turkije bij het zo bekwame Esteworld. Wat een maffiapraktijken!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 15:33   #4
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Tevreden van Esteworld hier maar dat is toch inderdaad niet helemaal correct lijkt me. Probeer hen aan te spreken hierop alsnog via Hidde en eventueel escaleren via social media. (zichtbaar maken)

Je kan duiden dat je toen akkoord ging met ACELL alternatief maar dat je weinig nadenktijd kreeg en je bekocht voelt.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 16:35   #5
Rob888
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Dat verdient geen schoonheidsprijs. Onmiddellijk reclameren bij Hidde en op Haarweb terugrapporteren hoe Esteworld dit al of niet met je oplost.

Kan me erg goed voorstellen dat je wordt overvallen door de situatie waarin je je op dat moment als "patient" bevindt.
Rob888 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 17:01   #6
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
Heb hidde hierover al aan de telefoon gehad en ja....ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik me een beetje bekocht voel. Het verhaal in de kliniek was ook totaal anders dan dat van hidde. Het blijkt dat mijn donorgebied niet sterk genoeg was om een 2daagse behandeling te ondergaan. Daarom werd het maximum uit de achterkant gehaald (3300). De zijkanten die als donor zouden dienen voor de tweede dag, waren dus niet goe. Bij Esterworld zelf vertelde men dat mijn doorharen zo goed waren dat een tweede behandeling niet nodig was. Toch een ietwat ander verhaal dat blijft knagen. Tevreden ??? Zal afhangen van het resultaat. Zou ik het opnieuw doen hier in Turkije bij Esteworld? Waarschijnlijk niet
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 23:06   #7
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Hoop gelul natuurlijk. Twee totaal tegenstrijdige verhalen. Klopt geen reet van. Volgens mij heeft Esteworld veel tevreden klanten maar blijkt dus maar weer dat je alles zwart op wit moet laten zetten. Ik zou ook zelf mijn grafts tellen daar. Wellicht doet het eindresultaat je alles vergeten. Good luck!
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 23:30   #8
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Nee, dit is wel een vreemd verhaal idd. Waarom zou een donorgebied
niet sterk genoeg zijn voor een 2 daagse behandeling?? Nog nooit gehoord.IK zou er ook niet mee akkoord gegaan zijn, en normaal kunnen ze er wel
veel meer als 3300 uithalen. Bij mij zijn er zeker wel 8000 uitgehaald + 1000 borstharen :-p in een
paar sessies.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door licence Bekijk bericht
Heb hidde hierover al aan de telefoon gehad en ja....ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik me een beetje bekocht voel. Het verhaal in de kliniek was ook totaal anders dan dat van hidde. Het blijkt dat mijn donorgebied niet sterk genoeg was om een 2daagse behandeling te ondergaan. Daarom werd het maximum uit de achterkant gehaald (3300). De zijkanten die als donor zouden dienen voor de tweede dag, waren dus niet goe. Bij Esterworld zelf vertelde men dat mijn doorharen zo goed waren dat een tweede behandeling niet nodig was. Toch een ietwat ander verhaal dat blijft knagen. Tevreden ??? Zal afhangen van het resultaat. Zou ik het opnieuw doen hier in Turkije bij Esteworld? Waarschijnlijk niet
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2016, 09:28   #9
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Dat de zijkanten niet sterk genoeg waren kan voorkomen, dan is het fijn dat ze voor jou extra lang door zijn gegaan om de achterkant optimaal te benutten. Ik zie dit als positief.

Acell is natuurlijk prima om te doen, dus voor het resultaat is het dan wel weer goed, maar de communicatie hierover en hoe kan zeker beter!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2016, 10:52   #10
Rob888
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Dat de zijkanten niet sterk genoeg waren kan voorkomen, dan is het fijn dat ze voor jou extra lang door zijn gegaan om de achterkant optimaal te benutten. Ik zie dit als positief.

Acell is natuurlijk prima om te doen, dus voor het resultaat is het dan wel weer goed, maar de communicatie hierover en hoe kan zeker beter!
Is dit de reactie van Esteworld "De Jong" ?
Rob888 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2016, 11:58   #11
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Heb ook een enigszins vreemde ervaring met Esteworld gehad. Na veel pijn en moeite een consult weten te plannen, daar aangekomen (uurtje enkele reis) gaf men een korte uitleg over de kliniek en gaf hij aan mijn donor niet bijzonder maar wel goed genoeg te vinden, dit alles duurde circa 10 minuten. Toen voelde hij zich niet lekker en mochten/moesten we direct vertrekken. Uiteraard vervelend voor hem, hopelijk heeft hij er niks ernstigs aan over gehouden maar daarna nam hij geen contact meer op.

Na meermaals contact proberen te leggen diende ik foto's te mailen, deze werden vervolgens ineens afgekeurd vanwege een slechte donor. Heb er geen prettig gevoel aan overgehouden en als ik dit lees ben ik blij dat ik voor een andere kliniek heb gekozen.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)

Laatst gewijzigd door haargek; 31 augustus 2016 om 16:30
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2016, 12:41   #12
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
Nee, dit is wel een vreemd verhaal idd. Waarom zou een donorgebied
niet sterk genoeg zijn voor een 2 daagse behandeling?? Nog nooit gehoord.IK zou er ook niet mee akkoord gegaan zijn, en normaal kunnen ze er wel
veel meer als 3300 uithalen. Bij mij zijn er zeker wel 8000 uitgehaald + 1000 borstharen :-p in een
paar sessies.
Het komt wel vaker voor dat een donor niet sterk of dicht genoeg is om grafts te gaan roven.
Indien men dit toch zou doen dan zit je met een donorgebied met kale plekken of op zijn minst zo dun dat je erdoorheen kan kijken. Hier heeft Esteworld goed gehandeld want achteraf ging TS met een groter probleem gezeten hebben. Maar dat ze hem een Acell behandeling opdringen om toch het volledige bedrag op te strijken is niet correct.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2016, 18:10   #13
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Ik ben het volledig eens met M.Hayden:

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je donor gebied (toch) niet zo "goed" is als verwacht..

Maar je een Acell behandeling opdringen om toch het volledige bedrag betaald te krijgen is absoluut niet netjes!

Ik hoor niet vaak negatieve dingen over Esterworld, maar dit vind ik eigenlijk geen stijl.

Alvast veel succes gewenst met het eind resultaat!!!
Het is niet netjes maar zo ver ik weet kost het wel ongeveer evenveel. die extra dag of acell. Bij mij werd verteld dat acell alleen nodig is als je last hebt van dunner wordend haar.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2016, 21:38   #14
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
Ik ben ondertussen terug thuis. Behoorlijk wat zwelling op mijn voorhoofd en heel veel jeuk. Maar dit is allemaal normaal. Toen ik gisteren naar de eerste wasbeurt ging, was het duidelijk dat Esteworld een brandje moest blussen. Ik werd ontvangen in een ruimte waar er een paar dokters waren, de hostess, de PR verantwoordelijk en de assistenten van mijn behandeling. Ook werd hidde er telefonisch er nog eens bijgehaald. Men wou mij graag een bepaalde mail laten lezen, maar die,was dan plots weer verdwenen. Met man en macht heeft men mij nog maar eens gezegd dat ik de beste behandeling heb gekregen die,er mogelijk is. Over het opdringen van de accel behandeling is,het een wel/niet discussie , waar ik niet meer wou op ingaan. Wel weer raar, ik,moest een verklaring schrijven dat ik tevreden was met de behandeling. Een 10 min later was die al vertaald en had men dan weer een probleempje dat ik in mijn verklaring recht op garantie vernoemde. Garantie die trouwens op,de website van Esteworld staat . Enfin..... Ik focus me nu op het herstel en op het beloofde resultaat
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2016, 22:21   #15
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Stelletje amateurs.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.