Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2019, 00:28   #1
Rwerink
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 17
Geslacht:
GlobalHair ervaring (4500 grafts)

Op 11-09-2019 ben ik een FUE behandeling ondergaan bij GlobalHair in Istanbul.

Voor mijn beslissing
Ik heb heel lang gezocht en nagedacht of ik een haartransplantatie wil ondergaan. Ik heb ook echt super lang bij verschillende bedrijven informatie opgevraagd. Ik durfde het in eerste instantie niet door te pakken omdat geen vertrouwend gevoel kreeg. Na veel mailtjes de deur uitgestuurd hebben (waarvan 1 naar GlobailHair) kreeg ik een telefoontje van Berkant (de eigenaar van GlobalHair). We hebben een uur gebeld over wat hij te bieden heeft en gepraat over mijn vragen. Na lang gepraat te hebben kreeg ik vertrouwen in GlobalHair en kregen wij app contact en ik hakte de knoop door dat ik een haartransplantatie wil ondergaan. 1 van de redenen was dat zij 1 team hebben die iedereen altijd behandeld. Je wordt dus niet in 1 van de zoveel kamers gedrukt en even snel behandeld. Bij GlobalHair zouden ze echt de tijd voor je nemen met een ervaren team.

Dag van de haartransplantatie
Ruim op tijd stond mijn transfer klaar om mij naar de kliniek te brengen (08:30). Ik was heel nerveus, maar werd heel goed opgevangen in de kliniek waardoor ik minder nerveus werd. Ik kreeg nog een kopje thee en werd aan het team voorgesteld en kreeg een rondleiding waar het zou gebeuren. Eerst werd ik kaal geschoren en daarna werd de donor gebied getekend. Toen ik op de stoel/bank ging liggen werd ik weer een beetje nerveus, maar dat wordt ik al snel. Ik had voor de comfort verdoving gekozen. Zij begonnen mij te verdoven en dit deed bijna geen pijn (op het laatst alleen een beetje). Toen het verdoofd was begonnen zij de grafts eruit te halen dit was geheel pijnloos. Tijdens dit proces werd er een aantal keer gevraagd of ik het koud had (operatie kamer moet wat kouder zijn) zo ja kreeg ik een dekentje over mij heen. Ook werd er een aantal keer gevraagd of ik dorst had of iets nodig had. Nadat dit klaar was moest ik rustig rechtop zitten, maar ik werd duizelig omdat ik een tijdje op mijn buik heb gelegen. Er werd adequaat gehandeld en de duizeligheid ging na een aantal minuten weg, zij namen de tijd tot dat ik mij weer goed voelde. Ik ging toen weer rechtop zitten en zij gingen mij uitleggen wat zij na de pauze gingen doen. In de pauze kreeg ik heel goed en veel eten (hou ik van). Ik kreeg de tijd om alles op te eten en aan te geven wanneer ik weer bereid was op verder te gaan. Ze gingen nu de grafts plaatsen en ik kreeg spuitjes in mijn hoofd ik vond de spuit niet pijn doen, maar de verdoving die zij er in spoten brandde een klein beetje. Dit was alleen bij de eerste 4 spuitjes en toen voelde ik al niets meer. Toen werd pijnloos de grafts geplaatst. Hier werd ook weer een aantal keren gevraagd of ik pijn had of iets nodig had. Het team was heel zorgzaam en zij wilden dat ik mij op mijn gemak voelde. (Ik werd ook ondersteunt met lopen toen ik duizelig was en naar de wc moest). Na de operatie werd ik weer met de transfer naar het hotel gebracht. Operatie viel reuze mee dus.

Het hotel
Het hotel is erg netjes en luxe. Ontbijt was inbegrepen en dit was erg goed en luxe.

Zou ik het aanbevelen
Ik zou het zeker aanbevelen, je wordt er goed behandeld en de mensen zijn heel vriendelijk en zij willen jou een vertrouwd gevoel geven.

Ik foto's in de bijlage van hoe ik eruit zag voor de operatie. Ik zou elke maand een foto er bij plaatsen met hoe het proces verloopt. Als je vragen hebt stel ze gerust
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2019-07-13 at 14.37.49.jpg‎ (141,9 KB, 578x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2019-07-13 at 14.37.50.jpg‎ (131,8 KB, 520x gelezen)

Laatst gewijzigd door Rwerink; 14 juli 2019 om 00:33
Rwerink is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2019, 00:47   #2
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Hebben ze nou daadwerkelijk 4500 grafts in 1 dag gedaan?
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2019, 13:26   #3
Rwerink
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 17
Geslacht:
Zij hebben 4300 grafts uit mijn donor gebied kunnen halen
Rwerink is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2019, 15:59   #4
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rwerink Bekijk bericht
Zij hebben 4300 grafts uit mijn donor gebied kunnen halen
Uiteraard, waar anders vandaan? Maar volgens jouw verhaal zijn die allemaal in 1 dag getransplanteerd. Klopt dat?
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2019, 19:31   #5
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
OP 1 DAG DIT AANTAL INPLANTEN? KAN NOOIT GOED ZIJN ! wAAROM ZOU VELDHOVEN 3250 GRAFTS PLAATSEN IN 2 DAGEN ??? ALS HET IN 1 DAG ZOU KUNNEN! ZIJ NEMEN GEEN RISICO DAT BIJ EEN TEVEEL TE PLAATSEN GRAFTS ER VEEL NIET ZOUDEN LUKKEN !
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2019, 20:21   #6
Rwerink
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 17
Geslacht:
Jaa dat klopt. Ik lag er vanaf de ochtend tot een deel van de avond
Rwerink is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2019, 20:35   #7
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
OP 1 DAG DIT AANTAL INPLANTEN? KAN NOOIT GOED ZIJN ! wAAROM ZOU VELDHOVEN 3250 GRAFTS PLAATSEN IN 2 DAGEN ??? ALS HET IN 1 DAG ZOU KUNNEN! ZIJ NEMEN GEEN RISICO DAT BIJ EEN TEVEEL TE PLAATSEN GRAFTS ER VEEL NIET ZOUDEN LUKKEN !
Dat klopt inderdaad. Ze vertelden mij in Veldhoven dat ze verleden jaar zelfs hun policy hebben veranderd: maximaal 3200 grafts in 1 behandeling (daarvoor was het 3500), verdeeld over 2 dagen. Dus nooit meer dan 1600 grafts per dag. Dit heeft te maken met de maximale tijd dat de grafts uit het lichaam mogen zijn.

Op ieder bakje wordt ook het tijdstip genoteerd dat de grafts verwijderd werden, zodat die ook weer het eerst terug worden gezet. Op die manier voorkom je dat sommige grafts langer 'buiten' zijn dan andere. Ieder bakje met grafts wordt ook direct in de koeling geplaatst. Ze gebruiken ook vrij kleine bakjes, zodat er nooit veel grafts in kamertemperatuur liggen.

Met 4500 grafts in 1 dag in plaats van 1600 liggen ze gemiddeld bijna drie keer langer op tafel... ik hoop voor de OP dat het desondanks helemaal goed komt.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2019, 14:14   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Dat klopt inderdaad. Ze vertelden mij in Veldhoven dat ze verleden jaar zelfs hun policy hebben veranderd: maximaal 3200 grafts in 1 behandeling (daarvoor was het 3500), verdeeld over 2 dagen. Dus nooit meer dan 1600 grafts per dag. Dit heeft te maken met de maximale tijd dat de grafts uit het lichaam mogen zijn.

Op ieder bakje wordt ook het tijdstip genoteerd dat de grafts verwijderd werden, zodat die ook weer het eerst terug worden gezet. Op die manier voorkom je dat sommige grafts langer 'buiten' zijn dan andere. Ieder bakje met grafts wordt ook direct in de koeling geplaatst. Ze gebruiken ook vrij kleine bakjes, zodat er nooit veel grafts in kamertemperatuur liggen.

Met 4500 grafts in 1 dag in plaats van 1600 liggen ze gemiddeld bijna drie keer langer op tafel... ik hoop voor de OP dat het desondanks helemaal goed komt.
Of ze zitten met een 2x zo groot team ''technicians'' (lees: laag geschoolde krachten) om de grafts erin te duwen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2019, 17:15   #9
Reiziger010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2017
Berichten: 24
Geslacht:
4300 grafts bij Global Hair

Herkenbaar verhaal. Ik heb ook 4300 grafts gekregen in Istanbul, via Global Hair. Uitermate tevreden met het resultaat, ingreep vond in oktober 2017 plaats. Ook qua begeleiding (Berkant) en prijstechnisch was het top.

Foto's van de verschillende fases van groeien zijn te vinden in mijn vorige posts als reiziger 010. Hier nog een van vóór de ingreep en de rest na 15 maanden.

Kan Global Hair echt aanbevelen, persoonlijke, heldere aanpak en alles wat besproken is wordt waar gemaakt. En erg gunstig dat je maar twee nachten weg bent.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Bovenkant voor ingreep.jpg‎ (80,0 KB, 403x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 19 jan. Front.jpg‎ (141,5 KB, 369x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 19 jan Re.jpg‎ (141,6 KB, 353x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 19 jan Li.jpg‎ (130,9 KB, 381x gelezen)
Reiziger010 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2019, 19:54   #10
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Heeft GlobalHair een korting gegeven om allemaal ineens op te duiken als promoters? Doe het dan in ieder geval een week later, dan valt het minder op.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2019, 21:25   #11
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reiziger010 Bekijk bericht
Herkenbaar verhaal. Ik heb ook 4300 grafts gekregen in Istanbul, via Global Hair. Uitermate tevreden met het resultaat, ingreep vond in oktober 2017 plaats. Ook qua begeleiding (Berkant) en prijstechnisch was het top.

Foto's van de verschillende fases van groeien zijn te vinden in mijn vorige posts als reiziger 010. Hier nog een van vóór de ingreep en de rest na 15 maanden.

Kan Global Hair echt aanbevelen, persoonlijke, heldere aanpak en alles wat besproken is wordt waar gemaakt. En erg gunstig dat je maar twee nachten weg bent.
Heb je ook nog een actuele foto van bovenop zoals foto 1?
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2019, 16:04   #12
Reiziger010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2017
Berichten: 24
Geslacht:
Actuele foto

Hallo Morientes, foto net genomen, zonder wax of andere hulpmiddelen en in het gewone daglicht. Natuurlijk geen volle bos, maar ik ben er erg tevreden mee.

En Pietjee, dat heet reageren.
Ga er in je onschuld vanuit dat ik, als het vooropgezet was, inderdaad een week zou wachten.

Zullen we ervan uit gaan dat we elkaar gewoon eerlijk informeren en de achterdocht even laten varen? Iedereen zoekt naar de beste oplossingen en nu ik zelf - naar mijn idee - naar tevredenheid ben behandeld, wil ik ook graag dat anderen zo'n ervaring hebben.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg unnamed.jpg‎ (129,2 KB, 349x gelezen)
Reiziger010 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2019, 15:37   #13
Rwerink
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 17
Geslacht:
Mijn haar na 10 wasdagen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2019-07-22 at 15.32.18(1).jpg‎ (141,1 KB, 268x gelezen)
Rwerink is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2019, 22:04   #14
HaarwebNB123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Global Hair

5 augustus behandeld in Istanbul bij Global Hair.
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en na een poosje doorverwezen naar de taxichauffeur die mij direct naar het hotel bracht: Greenpark Hotel (hotel waar de haartransplantatie-patiënt van Global Hair verblijft gedurende deze dagen). Dit hotel heeft naar mijn mening zeer weinig verbeterpunten: super luxe, het eten was goed, je werd door iedereen vriendelijk benaderd en kreeg niet de indruk dat je er slechts een nummertje was. Daarnaast zat het ontbijt erbij inbegrepen! De kamers in het hotel waren super schoon en tevens modern. Bij aankomst stond er al eten en drinken voor je klaar (dit en het avondeten was echter voor je eigen portemonnee).

De behandeling zelf was zéér goed verlopen. Al eerder heb ik een haartransplantatie ondergaan in Nederland. Over dit resultaat was ik ook tevreden, maar er waren simpelweg te weinig grafts geplaatst omdat de prijzen in Nederland nou eenmaal een stuk hoger liggen. Hierdoor kon ik nog steeds niet de gewenste haarlijn/dichtheid verkrijgen om mijn inhammen op te vullen. Bij Global Hair betaalt met een vast tarief, waardoor een maximaal aantal grafts kan worden gerealiseerd! Dit sprak mij zeer aan.

De behandeling is dan ook zeer goed verlopen. Een vast, en heel professioneel team die vooral luistert naar de wensen van de patiënt en hier op doorspeelt. Resultaat: 3000 grafts geplaatst in totaal, waarmee nu een gewenste haarlijn ontstaan is.

Contactpersoon Berkant is continu te bereiken en nauw betrokken tijdens de behandeldagen, wat een veilig gevoel bij je geeft.

Ik raad Global Hair zeker aan wanneer mensen een haartransplantatie overwegen. Kwaliteit staat hier op nummer 1. De kliniek staat ook zeer hoog aan de lijst in Turkije en is daarmee een top kliniek. Dit heb ik zeker ervaren tijdens de behandeling!
HaarwebNB123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2019, 00:53   #15
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarwebNB123 Bekijk bericht
5 augustus behandeld in Istanbul bij Global Hair.
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en na een poosje doorverwezen naar de taxichauffeur die mij direct naar het hotel bracht: Greenpark Hotel (hotel waar de haartransplantatie-patiënt van Global Hair verblijft gedurende deze dagen). Dit hotel heeft naar mijn mening zeer weinig verbeterpunten: super luxe, het eten was goed, je werd door iedereen vriendelijk benaderd en kreeg niet de indruk dat je er slechts een nummertje was. Daarnaast zat het ontbijt erbij inbegrepen! De kamers in het hotel waren super schoon en tevens modern. Bij aankomst stond er al eten en drinken voor je klaar (dit en het avondeten was echter voor je eigen portemonnee).

De behandeling zelf was zéér goed verlopen. Al eerder heb ik een haartransplantatie ondergaan in Nederland. Over dit resultaat was ik ook tevreden, maar er waren simpelweg te weinig grafts geplaatst omdat de prijzen in Nederland nou eenmaal een stuk hoger liggen. Hierdoor kon ik nog steeds niet de gewenste haarlijn/dichtheid verkrijgen om mijn inhammen op te vullen. Bij Global Hair betaalt met een vast tarief, waardoor een maximaal aantal grafts kan worden gerealiseerd! Dit sprak mij zeer aan.

De behandeling is dan ook zeer goed verlopen. Een vast, en heel professioneel team die vooral luistert naar de wensen van de patiënt en hier op doorspeelt. Resultaat: 3000 grafts geplaatst in totaal, waarmee nu een gewenste haarlijn ontstaan is.

Contactpersoon Berkant is continu te bereiken en nauw betrokken tijdens de behandeldagen, wat een veilig gevoel bij je geeft.

Ik raad Global Hair zeker aan wanneer mensen een haartransplantatie overwegen. Kwaliteit staat hier op nummer 1. De kliniek staat ook zeer hoog aan de lijst in Turkije en is daarmee een top kliniek. Dit heb ik zeker ervaren tijdens de behandeling!
welk prijskaartje hing hier aan vast ?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.