Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 oktober 2004, 10:57   #31
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jennifer
Jongens dat verhaal van Klaartje zie ik ook nergens meer. Die beweerd dat je eigen urine goed is voor het haar. Is dit verhaal ook verwijderd ofzo?

nee hoor, dat is niet verwijderd. Zeker ergens ver weggezakt. Deze thread zal wat mij betreft ook niet verwijderd worden of een slotje krijgen. Ook al is het een grap, dan nog mag er wel over gediscussieerd worden. Het forum is al serieus genoeg met al die medische termen, een thread over poep en plas is nooit weg

en daarbij: straks claimt iemand echt dat sperma goed is voor het haar, en dan moet daar wel een discussiemogelijkheid voor zijn. Ik geloof ook niet in antihistamine of in bronwater, maar die threads krijgen ook geen slotje.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 11:30   #32
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Bedankt Laurens,

Niet dat ik zo veel waarde hecht aan het urine-verhaal, misschien is het zelfs wel schadelijk, daar urine toch afvalstoffen bevat denk ik. Ik was wel benieuwd naar de reacties. Zal nog eens kijken waar het gebleven is.
__________________
de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest

Wapens in deze strijd:
1 x dgs 1 tabl. 50 mg spironolacton sinds okt 2004
2x dgs 1 capsule phyto-soya
2x dgs 2 kopjes rooibos/brandnetel/of groene thee
1x dgs 1 eetl. lijnzaadolie
af en toe extra vit. C / E
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2006, 14:19   #33
Feysie
Banned user
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 14
Lichaamsstoffen definitieve behandeling?

Hallo,

Eerst en vooral eens zeggen dat ik dit forum (niet lang geleden ontdekt) een ware verademing vind. Op gezondheid.be, een site over gezondheidsproblemen, las ik enkele maanden geleden een artikel dat me heel erg verwonderde. Namelijk dat het prostaatvocht uit mannelijk zaad, bestanddelen bevat die na 3 weken bij 80 van de 100 Canadese proefpersonen met erfelijke mannelijke kaanheid voor zichtbare hergroei heeft gezorgd op plaatsen waar de haarwortels verdwenen waren! Ikzelf wil eerst de kat nog wat uit de boom kijken maar heel toevallig sprak ik een familielid dat deze methode kent en heeft uitgeprobeerd. Ik was er van overtuigd dat hij een haarwerk of een implantaat had. Hij had bijzonder diepe inhammen en een volledig kale kruin. Hij heeft nu opnieuw een volle haardos, waar ik toch even jaloers op was. Nu zou ik uiteraard zo gauw mogelijk willen weten of iemand van jullie hier al heeft van gehoord. 'k Vind het een ietwat vieze gedachte om met zaad in het haar rond te lopen maar m'n collega zegt dat hij dit met water aanlengde zodat het niet zichtbaar was. Ik heb deze vervelende behandeling er wel voor over als ze niet blijvend moet worden uitgevoerd, maar zou wel graag uitsluitsel hebben... Indien ik nog wat bevestiging krijg, zou ik dit eventueel wel uitproberen. Niets te verliezen lijkt het me...

Laatst gewijzigd door Feysie; 22 april 2006 om 14:23
Feysie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2006, 14:24   #34
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Feysie
Hallo,

Eerst en vooral eens zeggen dat ik dit forum (niet lang geleden ontdekt) een ware verademing vind. Op gezondheid.be, een site over gezondheidsproblemen, las ik enkele maanden geleden een artikel dat me heel erg verwonderde. Namelijk dat het prostaatvocht uit mannelijk zaad, bestanddelen bevat die na 3 weken bij 80 van de 100 Canadese proefpersonen met erfelijke mannelijke kaanheid voor zichtbare hergroei heeft gezorgd op plaatsen waar de haarwortels verdwenen waren! Ikzelf wil eerst de kat nog wat uit de boom kijken maar heel toevallig sprak ik een familielid dat deze methode kent en heeft uitgeprobeerd. Ik was er van overtuigd dat hij een haarwerk of een implantaat had. Hij had bijzonder diepe inhammen en een volledig kale kruin. Hij heeft nu opnieuw een volle haardos, waar ik toch even jaloers op was. Nu zou ik uiteraard zo gauw mogelijk willen weten of iemand van jullie hier al heeft van gehoord. 'k Vind het een ietwat vieze gedachte om met zaad in het haar rond te lopen maar m'n collega zegt dat hij dit met water aanlengde zodat het niet zichtbaar was. Ik heb deze vervelende behandeling er wel voor over als ze niet blijvend moet worden uitgevoerd, maar zou wel graag uitsluitsel hebben... Indien ik nog wat bevestiging krijg, zou ik dit eventueel wel uitproberen. Niets te verliezen lijkt het me...
Post eens een link naar het onderzoek? Misschien bedoel je stamcellen therapie?
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2006, 20:45   #35
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Ik vind het ook een beetje twijfelachtig klinken

Wel goedkope oplossing voor ons als het werkt
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2006, 11:21   #36
Feysie
Banned user
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 14
Ik heb het gelezen in de medische afdeling van de stadsbibliotheek, in een boek over "zelfheling en kosmisch evenwicht". Het gaat voornamelijk over Oosterse kuren, yin en yang, etc. De Westerse wereld verklaart het succes van deze formule met het argument dat sperma rijk is aan natuurlijke proteďnen. De bestanddelen zijn veelal ook een belangrijk bestanddeel die je in kunstmatige haarproducten vindt, zij het een chemische variant ervan. Natuurlijk is het onmogelijk om zo'n product op de markt te brengen omwille van voor de hand liggende redenen (waar haal je enorme hoeveelheden van dit lichaamsvocht).

Ik heb het gisterenavond even geprobeerd. Je hoofdhuid wordt inderdaad soepeler en de jeuk is weg. Maar het voornaamste is dat mijn haar gevoed werd met de meest elementaire stoffen die het nodig heeft.

Op het net heb ik hier geen bronnen over gevonden, tenzij deze (succesvolle) variant ervan.
Feysie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2006, 04:57   #37
soundbite
HaarWeb lid
 
soundbite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 59
Geslacht:
Wie gaat het proberen?? Ik durf niet in ieder geval...
__________________
---

4 aug 2012: 3500 grafts
24 nov 2018: 4200 grafts

Nu geen speciale shampoo's of medicatie meer.
soundbite is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 09:26   #38
Petrosum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2006
Berichten: 2
Grappig!

Zonder flauw te doen vind ik het wel een grappige 'solution'. Binnen de Chinese geneeskunde is sperma puur Qi, oftewel energie en vloeit het voort uit 'de zee van merg' en wordt het gelijk gesteld met de hersenen en zenuwbanen. Als ik het zou uitproberen zou ik het voor het slapen gaan doen en 's ochtends de boel er weer uitwassen! Is dat geen goed alternatief! Volgens de Ayurveda, de Indiase gezondheidswetenschap moet je niets op je lichaam aanbrengen wat niet eetbaar is. Ook zijn er mensen die de heilzame werking van urine beamen.

Mijn oplossing vooralsnog;

1/4 Proscar tablet= 1.25 mg finasteride per dag.
Rooscure shampoo laag frequent.
Vitamine bom 1 x d.d.
voorkomen te krabben!
sporten en sauna bezoek.
Petrosum is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 09:57   #39
Thijs2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 115
Ja dit kan je toch gewoon niet serieus nemen...Toen ik deze topic zag kwam er al een glimlach op mijn gezicht haha
Thijs2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 10:12   #40
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Gadverdamme...
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 10:22   #41
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Feysie
Ik heb het gisterenavond even geprobeerd. Je hoofdhuid wordt inderdaad soepeler en de jeuk is weg.
Het enige wat het zal doen is kleverig en hard worden, het zal niet eens in de hoofdhuid worden opgenomen. Die smurie is alleen nodig voor de nakomelingen, het zal zijn werk doen na de ejaculatie in de vagina. Het zal helemaal niets doen voor je haren!!!
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 12:24   #42
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Dan krijgen we dit soort zaken!


__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 12:29   #43
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Volgens mij wil ze nog meer, Guoy!
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 14:33   #44
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Feysie
Ikzelf wil eerst de kat nog wat uit de boom kijken maar heel toevallig sprak ik een familielid dat deze methode kent en heeft uitgeprobeerd. Ik was er van overtuigd dat hij een haarwerk of een implantaat had. Hij had bijzonder diepe inhammen en een volledig kale kruin. Hij heeft nu opnieuw een volle haardos, waar ik toch even jaloers op was.
Hoe dronken was je dat je met een familielid gaat praten over sperma in je haar smeren? Serieus, ik heb enorm veel moeite om met mensen te praten over dat ik finasteride slik. De enige die het weten zijn mijn ouders en jongere broer. Ik was echt behoorlijk pissig toen m'n moeder dat aan hem vertelde........ Maar ik zou me een miljard keer meer schamen als ik zou moeten zeggen dat ik me iedere morgen aftrek, het zaad op m'n inhammen smeer en het 's avonds herhaal. En stel DAT het werkt, dan heb je een bos met haar maar klagen je vrienden, familieleden en erger nog; meisjes er over dat je naar sperma stinkt.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 15:13   #45
joshua
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2005
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Feysie
Hallo,

Eerst en vooral eens zeggen dat ik dit forum (niet lang geleden ontdekt) een ware verademing vind. Op gezondheid.be, een site over gezondheidsproblemen, las ik enkele maanden geleden een artikel dat me heel erg verwonderde. Namelijk dat het prostaatvocht uit mannelijk zaad, bestanddelen bevat die na 3 weken bij 80 van de 100 Canadese proefpersonen met erfelijke mannelijke kaanheid voor zichtbare hergroei heeft gezorgd op plaatsen waar de haarwortels verdwenen waren! Ikzelf wil eerst de kat nog wat uit de boom kijken maar heel toevallig sprak ik een familielid dat deze methode kent en heeft uitgeprobeerd. Ik was er van overtuigd dat hij een haarwerk of een implantaat had. Hij had bijzonder diepe inhammen en een volledig kale kruin. Hij heeft nu opnieuw een volle haardos, waar ik toch even jaloers op was. Nu zou ik uiteraard zo gauw mogelijk willen weten of iemand van jullie hier al heeft van gehoord. 'k Vind het een ietwat vieze gedachte om met zaad in het haar rond te lopen maar m'n collega zegt dat hij dit met water aanlengde zodat het niet zichtbaar was. Ik heb deze vervelende behandeling er wel voor over als ze niet blijvend moet worden uitgevoerd, maar zou wel graag uitsluitsel hebben... Indien ik nog wat bevestiging krijg, zou ik dit eventueel wel uitproberen. Niets te verliezen lijkt het me...
hahaha eerst sprak je er heel toevallig een familielid over en later is het ineens een collega die het doet? Als je je grap geloofwaardig wilt houden moet je wel wat consequenter blijven kneus
joshua is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beste haargroeimiddel voor vrouwen hanne Haarproblemen bij vrouwen 15 16 november 2011 10:19
Ultieme haargroeimiddel ontdekt? Water Overige behandelingen 7 28 april 2005 13:13
TV: 13-05-2002 Tros 'Radar' over haargroeimiddel 'Hairbell' Webmaster Medicijnen/haargroeimiddelen 6 3 februari 2005 21:27
TV-uitzending over haargroeimiddel 'HairBell' Webmaster Medicijnen/haargroeimiddelen 0 18 februari 2003 16:51
6 mei Tros Radar uitzending haargroeimiddel HenkW AGA - Algemeen 4 22 mei 2002 13:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.