Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 april 2005, 18:07   #1
Monique1
HaarWeb lid
 
Monique1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 januari 2005
Berichten: 6
wenkbrauwen

Hallo,

Een tijd terug begon ik kale plekken op me hoofd te krijgen. Maar wonder boven wonder is me haar weer gaan groeien.

Nu heb ik een probleem, ik heb wel me hoofdhaar, maar me wenkbrauwen beginnen uit te vallen.

Is dat normaal??

Groeten,
Monique
Monique1 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2005, 18:45   #2
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
hoj monique,
'k weet niet ofda normaal is, maar 'k ben helemaal keel en heb ook geen wenkbrauwen niet meer...

Nu lijkt het wel alsof ik altijd depri kijk heeft een vriend van mij gezegt, heb jij die opmerking ook al eens gekregen??

liefs...
tinne
__________________
dikke smakkerds Tinneke

Don't lose hope!!
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2005, 20:10   #3
Saar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Locatie: Hulst
Berichten: 151
Tja wat is normaal... zomaar kaal worden is ook niet helemala normaal volgens de algemene maatstaven en toch gebeurt het. Ik heb het ook een paar keer gehad (was ook overal kaal na een tijdje; oksels, schaamstreek, benen armen enz)

Bij mij stond het wel leuk maar ik zie er kaal zowiezo wel "goed" uit (van horen zeggen)
Saar is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2005, 21:33   #4
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Wink bjoetiequeen

Volgens de AA maatstaven is het 'normaal'. Ik heb het ook gehad, ben mijn wimpers en wenkbrauwen (en de rest van mijn lichaamshaar) kwijt geweest. Heb veel terug niet alles. Ook 1,5 wenkbrauw.
Mijn wimpers blijven de ene tijd goed zitten, andere tijd minder.

Toen ik mijn wimpers&wenkbrauwen kwijt was heb ik een tijd geen makeup enzo gedragen. Mensen dachten dat ik ziek was. Mijn moeder zei ook dat ik een hele 'fletse' aanblik had. Toen probeerde ik nepwimpers , eyeliner en wenkbrauwpoeder: Poehee een wereld van verschil!!!
Nu gebruik ik nog dagelijks eyeliner om de schommelingen in het wimperaantal te overbruggen. Is het nodig ga ik meteen weer wimpers plakken dat is echt een kleinigheid en het resultaat is super. Wil je dat niet (heeft mij ook een half jaar gekost voor ik de stap durfde te zetten ben al niet zo'n bjoetiequeen , dan raad ik wel aan te gaan makeuppen, nog minder moeite en het resultaat is echt veel beter en mooier!!!

Heb getwijfeld over permanente makeup, maar een goede vriendin van me heeft dermatologie gestudeerd en werkt nu in die branche en heeft hele slechte resultaten en gevolgen daarvan gezien. Dus ik nooit!!

veel succes meiden,
grtz Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2005, 09:40   #5
*arend*
groetjes arend
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Locatie: nl
Berichten: 9
wenkbrauwen

ja inderdaad ik ben ook in deloop der tijd me wenkbrauwen kwijt geraakt en ik gebruik ook een oogpotloodje en zet dan en streepje en wrijf dit uit met me vinger om dat het anders alleen maar een dun streepje is en zo heb ik dan toch een gewoon gezichts uit drukking en ook me wipers zijn weg maar helaas daar kan ik niks aan doen ik ben een man dus geen aanplak wimpers hahahhahaa
*arend* is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen wenkbrauwen en geen wimpers hoe kan ik dit verbergen? tinny Camouflage 75 16 juli 2012 09:28
Kaal met wenkbrauwen.. Anjo AA - Algemeen 20 11 augustus 2004 17:15
Heeft er iemand goede ervaringen met getatoeerde wenkbrauwen? WendyZ Camouflage 10 25 juli 2004 14:44
Waterproof Wenkbrauwen Anjo Camouflage 1 20 juli 2004 11:17
wenkbrauwen eef Haarwerken 0 2 april 2004 21:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.