Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 6 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 januari 2007, 10:23   #91
smiley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2007
Berichten: 1
Hallo allemaal,

Ik ben op deze site gekomen om ook van mijn overbeharing af te komen.
Ik heb mijn bikinilijn laten laseren en dat is goed gegaan. Nu wilde ik mijn benen laten doen maar ik schrok van de prijs. Voor dat geld kan je lekker luxe op vakantie. Zodoende kwam ik bij Kalo uit en heb het geprobeerd. Het overtrof mijn verwachtingen. Ik heb heb hele dikke stugge en zwarte haren
Ik ben in September begonnen met de gel en nu is het al een stuk minder d.w.z.
Voor dat ik kalo gebruikte moest ik mijn benen iedere week epileren ( silk epil)
en nu nog maar een keer per maand. De haartjes groeien langzamer en worden ook dunner. Ben nu ook met mijn oksels begonnen die ik eerst doe harsen want epileren is veel te pijnlijk. Ik merk nu na twee weken al dat de haartjes veel langzamer groeien en de haartjes zachter zijn. Voor mij is dit tot nu toe een wondermiddel en hoop dat dat zo blijft
smiley is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2007, 20:07   #92
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Hallo allemaal,

Ik ben op deze site gekomen om ook van mijn overbeharing af te komen.
Ik heb mijn bikinilijn laten laseren en dat is goed gegaan. Nu wilde ik mijn benen laten doen maar ik schrok van de prijs. Voor dat geld kan je lekker luxe op vakantie. Zodoende kwam ik bij Kalo uit en heb het geprobeerd. Het overtrof mijn verwachtingen. Ik heb heb hele dikke stugge en zwarte haren
Ik ben in September begonnen met de gel en nu is het al een stuk minder d.w.z.
Voor dat ik kalo gebruikte moest ik mijn benen iedere week epileren ( silk epil)
en nu nog maar een keer per maand. De haartjes groeien langzamer en worden ook dunner. Ben nu ook met mijn oksels begonnen die ik eerst doe harsen want epileren is veel te pijnlijk. Ik merk nu na twee weken al dat de haartjes veel langzamer groeien en de haartjes zachter zijn. Voor mij is dit tot nu toe een wondermiddel en hoop dat dat zo blijft
dag smiley, ik denk dat je een van de weinigen bent waarbij het perfect aanslaat. ik gebruik het nu 2 jaar op mijn benen en in mijn gezicht, en het enige resultaat is dat ik regelmatig geen wenkbrauwen heb aangezien die haren uitvallen, de rest blijft 'mooi' zitten en komt terug, ook al is dat met wat vertraging. Ik kan niet zeggen dat het enig effect heeft gehad of heeft, buiten het feit dat het inderdaad de terugkeer vermindert. (En blijkbaar wel werkt op de plaatsen waar het niet zou moeten, nl bij mijn wenkbrauwhaar en mijn wimpers.)

Ik ben alleszins blij te horen dat het toch bij sommige mensen wel het langverwachte wondermiddel is. Nu maar wachten op het wondermiddel voor al die andere mensen(waaronder ik).

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2007, 16:24   #93
Vintage
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 5
kalo werkt echt!

ik ben een man en ik heb het nu 2 keer gebruikt rond mijn navel en 1 keer op mijn borst. Ik heb de haren geharst met veet koude wasstrips. Op mijn buik waren het zwarte stugge haren. Nu zijn de haren dunner terug gekomen en zijn het er veel minder. Op mijn borst weet ik nog niet, ik heb het ook 1 keer gebruikt op mijn bovenbuik, daar groeiden nog donshaartjes. Na 1 keer harsen en gewoon 1 behandel kuur 2 dagen 3 keer per dag erop smeren. sochtends, eind van middag, voor het slapen gaan. Zijn die haren bijna volledige verdwenen.

Dus tip voor de mannen gebruik kalo voordat je 19-20 bent en je een hele bos haar hebt op je borst en buik maar gebruik het als de haartjes nog donshaartjes zijn. Je moet het wel harsen, wat de eerste keer pijnlijk is maar daarna snel went.

ps: ik heb wel de gel gekocht maar niet de spray. Opzich zijn 2 tubetjes ala 51 euro genoeg om zon 30 keer je torso dunnetjes in te smeren.
Vintage is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2007, 14:27   #94
Aag
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Berichten: 9
kalo smeren

Beste Vintage en / of andere kalogebruikers / sters,

Ik heb een vraagje aan jullie. Als je de 2e en 3e keer op de dag Kalo aanbrengt op de huid, kun je dan eerst de huid even schoon wassen met water of is het van groot belang dat de eerste laag Kalo blijft zitten?
En hoeveel tijd zit er bij jullie tussen de 1e, 2e en 3e keer aanbrengen van Kalo?

Groet !
Aag is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2007, 20:13   #95
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Hallo allemaal,

Heb het spul ook net aangeschaft, nog even wachten dus voor ik het kan gebruiken. Heb mijn borst en buik al tijden geheel geepileerd hoop dus dat het snel aanslaat. Haar komt vaak al binnen 1 week weer terug. Ben wel weer van het scheren afgestapt omdat ik dat dagelijkse gedoe onder de douche niets meer vond. Nu op zoek om de wekelijkse martelgang te verminderen. Epileren wordt elke keer minder pijnlijk. Na meerdere tips hier op het forum heb ik alleen de lotion gekocht.

Wanneer het spul binnen is en ik het daadwerkelijk ga gebruiken zal ik jullie informeren over de voortgang.

Mijn verwachtingen zijn hoog gezien de vele positieve reacties die ik hier lees.

Ik hou jullie op de hoogte.

Elmario
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2007, 21:51   #96
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Normaal gezien behoor je het net na het epileren of scheren op te smeren, met telkens ongeveer 10 minuten ertussen, tot de eerste keer of de keer ervoor is ingetrokken. Je mag het erna neit afwassen, nee. Ik weet niet hoe het staat bij vintage, maar ik heb de indruk dat, indien er een hormonale of werkelijk overbeharingsprobleem achter zit, kalo nauwelijks tot neit werkt. Ik gebruik kalo al 2 jaar, keurig, na iedere epileerbeurt, 3 keer meteen erna, en de volgende dag opnieuw, en ik ben nog steeds even behaard(zelfs behaarder). Dus helaas, er zijn tot nog toe, zoals ik op het forum vooralsnog heb gelezen en gehoord, maar vrij weinig echt positeive reacties van mensen met een werkelijk serieuze ovebeharing (van hormonale oorsprong).

Neemt neit weg dat ik zeer blij ben dat het blijkbaar bij sommige mensen wel werkt.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2007, 21:44   #97
Honey84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof
dag smiley, ik denk dat je een van de weinigen bent waarbij het perfect aanslaat. ik gebruik het nu 2 jaar op mijn benen en in mijn gezicht, en het enige resultaat is dat ik regelmatig geen wenkbrauwen heb aangezien die haren uitvallen, de rest blijft 'mooi' zitten en komt terug, ook al is dat met wat vertraging. Ik kan niet zeggen dat het enig effect heeft gehad of heeft, buiten het feit dat het inderdaad de terugkeer vermindert. (En blijkbaar wel werkt op de plaatsen waar het niet zou moeten, nl bij mijn wenkbrauwhaar en mijn wimpers.)

Ik ben alleszins blij te horen dat het toch bij sommige mensen wel het langverwachte wondermiddel is. Nu maar wachten op het wondermiddel voor al die andere mensen(waaronder ik).


xxx m

Hoi marte,

Hoe bedoel je dat je wenkbrouwen en wimpers uitvallen? weet je zeker dat het door kalo komt en het geen andere oorzaak heeft?
Honey84 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2007, 18:45   #98
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ja, heel zeker. Ik smeerde het soms tussen mijn wenkbrauwen of onder mijn wenkbrauwen in de hoop ze en de epilatie ervan zo enigszins te verminderen (ze zijn me iets te breed). Blijkbaar trok dat naar mijn wimpers toe, ik kon bijgevolg hele stukken wimpers en wenkbrauwhaartjes zo uittrekken aangezien ze los zaten. Gelukkig (geluk bij een ongeluk) groeit mijn haar redelijk snel, want in vele gevallen betekent dat effectief een halve wenkbrauw weg of flinke gaten tussen de wimperlijn.

Dus, sindsdien gebruik ik het enkel nog op andere plaatsen. Helpen doet het daar alleen nog neit zo best, helaas. Maar goed, baat het niet, dan schaadt het niet.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2007, 20:50   #99
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Hee hallo.

Zoals beloofd hierbij even een update. Vorige week het spul binnen gekregen, had me natuurlijk net weer helemaal glad gemaakt dus even een weekje gewacht. Gisteren wederom de epilator zijn werk laten doen en ben begonnen met kalo. Keurig drie keer per dag opbrengen en vandaag de tweede en laatste ronde.

Ben erg benieuwd hoe het een en ander gaat lopen, merk daar nu natuurlijk nog niets van.

Over een weekje zal ik jullie weer informeren.

Groet,
Elmario
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2007, 17:46   #100
mandy77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 1
Betaling bij bestelling via internet

Beste allemaal.

Ik heb uiteindelijk toch besloten om bij Kalo de lotion en spray combinatie te bestellen om zelf te gaan ervaren of het werkt.
Nu heb ik 2 vragen: is betalen via automatische incasso wel te vertrouwen? Heeft iemand daar ervaring mee?
Hoeveel behandelingen doe je ongeveer met de spray en lotion? Is natuurlijk afhankelijk van hoe groot het lichaamsdeel is, maar bijv de beide benen.
mandy77 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2007, 12:12   #101
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Op de website lees ik dat je het kan gebruiken voor je benen, rug of borsten.

Kan ik het ook gebruiken voor balhaar en oksels of heeft dat geen nut?
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2007, 18:18   #102
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
automatische inccasso, sorry , geen ervaring mee, ik schrijf het altijd over.

Wat behandeling beterft, 3 keer spray, vierde keer lotion, 1ste dag, >2de dag herhalen.

En verwacht niet onmiddellijk resultaat, dit is echt een product dat pas op den lange duur effectief wordt en is. 1ste keren goed scrubbern aangeizen er dan iets meer ingegroeide haartjes zijn, daarna zul je zien dat het verbetert, en de haargroei vertraagt. Regelmatig blijven gebruiken.

Wat het gebruik op balzak en penis betreft, ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben dat je het niet op genitale zones mocht gebruiken, maar ik meot eerlijk zeggen dat ik er niety 100 procent zeker van ben. Stuur anders nisim(verdeler van kaloproducten) eens een mailtje?

veel succes

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2007, 11:54   #103
elmario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 10
Hee,

Heb per automatisch eincasso betaald geen problemen mee gehad. Had het product binnen 8 of 9 dagen in huis. Het lijkt mij dus geen probleem. Overschrijven is natuurlijk altijd veiliger, zeker als je computer niet genoeg is beveiligd!

Wat de ballen en schaamstreek berteft: ik heb het gewoon gedaan en heb er geen problemen mee ondervonden.

Ga morgen weer epileren en kalo gebruiken.

Eerste reactie: haar lijkt minder snel terug te komen en wat terug komt lijkt en lees ook lijkt minder sterk terug te komen. Ik kan er verder nog weinig van zeggen maar eerste indruk is positief!
elmario is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2007, 15:25   #104
Pukke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2006
Berichten: 2
Hallo,

Inmiddels gebruik ik al ongeveer 1,5 jaar Kalo. Ik heb 2 spray's en 1 tube in totaal op mijn benen gesmeerd, maar ik merk werkelijk geen enkel verschil. In mijn ogen is het grote oplichterij!!

Gr. Pukke
Pukke is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2007, 22:27   #105
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Maar 2 spray's en 1 tube? dat is niets. Bij mij zijn ze zo op, dus ik denk dat ik er maximum 2 keer mee kan doen, benen, armen, oksels, gezicht, ... maal om de 2 weken volledig onthanren(gezicht elke dag), reken maar uit...

Tja, of het oplichterij is, ik merk dat als ik het veel gebruik en dik, het effectief vertraagt en lichter wordt, maar heb inderdaad nog geen blijvende ervaringen, hoewel blijkbaar andere mensen er wel al blijvende wegblijven van de haargroei konden ervaren. Het lijkt me een multifactorieel systeem, waarbij kalo slechts remt en mss werkt in bepaalde gevallen en indien de remmende werking niet teveel wordt belemmerd door andere factoren. Aangezien het blijkbaar voor bepaalde mensen wel werkt, heb ik toch de neiging door te gaan.

Maar, sorry pukke, maar op anderhalf jaar tijd, maar zo weinig gebruikt te hebben, mss heb je het te zuinig aan gedaan? Of mss zijn je hormonen te sterk en bepalend, of....

alleszins veel succes
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.