Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 juli 2004, 20:12   #1
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Arrow Krans, comb-over, biljartbal of ht

Momenteel zijn minox, duta en fina de middelen die nog het beste werken, maar met deze middelen kunnen we het kalingsproces vaak slechts vertragen. Stel dat de kaalheid doorzet en je "moet er echt aan geloven", wat zou je dan doen??? Boven kaal en aan de zijkant een krans, een comb over [haar van de ene zijkant over de bovenkant naar de andere zijkant van het hoofd kammen], helemaal scheermeskaal of toch een ht of haarwerk.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:17   #2
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Momenteel zijn minox, duta en fina de middelen die nog het beste werken, maar met deze middelen kunnen we het kalingsproces vaak slechts vertragen. Stel dat de kaalheid doorzet en je "moet er echt aan geloven", wat zou je dan doen??? Boven kaal en aan de zijkant een krans, een comb over [haar van de ene zijkant over de bovenkant naar de andere zijkant van het hoofd kammen], helemaal scheermeskaal of toch een ht of haarwerk.
Met Finasteride en Dutasteride kan ook de verdere haaruitval definitief gestopt worden i.p.v vertraging.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:22   #3
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Sorry Eminem, maar kijk hier en de amerikaanse fora maar een goed rond. Het is echt een fabeltje dat fina en duta levenslang blijven werken. Bij mij heeft fina 3 jaar stabilisatie gegeven, maar na die 3 jaar ging het gewoon weer verder met uitvallen. Maar ik hoop voor je dat jij een van de positieve uitzonderingen bent.

Maar wat zou jij doen mocht het bij jou toch zo ver komen.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:27   #4
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Sorry Eminem, maar kijk hier en de amerikaanse fora maar een goed rond. Het is echt een fabeltje dat fina en duta levenslang blijven werken. Bij mij heeft fina 3 jaar stabilisatie gegeven, maar na die 3 jaar ging het gewoon weer verder met uitvallen. Maar ik hoop voor je dat jij een van de positieve uitzonderingen bent.

Maar wat zou jij doen mocht het bij jou toch zo ver komen.
En als je merkt dat het niet meer werkt dan stop je toch voor een tijdje en begin je weer opnieuw?
Als je voor een tijdje stopt is je lichaam weer ontwend en zal het weer gaan werken als je weer begint.Om je vraag te beantwoorden, ik denk dat ik er een eind aan maak mag het zover komen....
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:38   #5
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Om je vraag te beantwoorden, ik denk dat ik er een eind aan maak mag het zover komen....
Dit meen je toch niet serieus, Eminem?

Ik zou het gewoon laten zoals het is. Een krans dus, maar uiteraard wel netjes geschoren. Ik zou mijn hoofd nooit helemaal kaalscheren en aan een comb-over wil ik niet eens denken. Misschien ooit eens een HT zou ik wellicht overwegen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:44   #6
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Ik zou denk wel juist m'n hoofd helemaal kaalscheren, ik ben nu een maandje bezig in de sportschool en een goed lichaam vallen vrouwen ook op heb ik gemerkt. Met een kaalgeschoren zonnebankbruin hoofd met een ringbaardje, een afgetraind lichaam en mooie kleren zijn kan je ook zat vrouwen krijgen.

Eminem fitness jij eigenlijk, hoe is met je body gesteld?
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:48   #7
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dit meen je toch niet serieus, Eminem?

Ik zou het gewoon laten zoals het is. Een krans dus, maar uiteraard wel netjes geschoren. Ik zou mijn hoofd nooit helemaal kaalscheren en aan een comb-over wil ik niet eens denken. Misschien ooit eens een HT zou ik wellicht overwegen.
Ik ben bang dat ik dit idd meen.Ik bedoel maar te zeggen, ik kan niet met een vleespet door het leven gaan.Dit vooral ook omdat ik niet de juiste schedel voor een kaal hoofd heb en ik niet voor schut wil lopen.Over haartransplantaties heb ik teveel enge verhalen gehoord, net als jou is er op mijn hoofd ook geen haar die denkt aan een comb over, pruik is geen optie.
Aangezien al deze opties voor mij zijn uitgesloten rest er alleen maar een zware depressie waar ik dus echt niet meer mee kan omgaan.
Zelf vind ik het ook heel erg zo te denken, maar dit mijn denkwijze.......
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:49   #8
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Ik zou denk wel juist m'n hoofd helemaal kaalscheren, ik ben nu een maandje bezig in de sportschool en een goed lichaam vallen vrouwen ook op heb ik gemerkt. Met een kaalgeschoren zonnebankbruin hoofd met een ringbaardje, een afgetraind lichaam en mooie kleren zijn kan je ook zat vrouwen krijgen.

Eminem fitness jij eigenlijk, hoe is met je body gesteld?
Nee ik fitness en sport helemaal niet door de depressie.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:53   #9
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Ik zou denk wel juist m'n hoofd helemaal kaalscheren, ik ben nu een maandje bezig in de sportschool en een goed lichaam vallen vrouwen ook op heb ik gemerkt. Met een kaalgeschoren zonnebankbruin hoofd met een ringbaardje, een afgetraind lichaam en mooie kleren zijn kan je ook zat vrouwen krijgen.
Is dat waar je alles om doet? Om de "vrouwtjes"? Ik weet niet over wat voor soort vrouwen jij het hebt, maar een getraind lichaam is niet in alle gevallen een sleutel tot succes. Ik maak mijzelf liever nog van kant, dan dat ik alles doe om er op een bepaalde manier uit te zien voor anderen; ja ook voor het andere geslacht. Ik leef heel simpel: ik ben wie ik ben en wat een ander denkt interesseert me weinig. Ik kan moeilijk iedereen tevreden stellen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:55   #10
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Ik ben bang dat ik dit idd meen.Ik bedoel maar te zeggen, ik kan niet met een vleespet door het leven gaan.Dit vooral ook omdat ik niet de juiste schedel voor een kaal hoofd heb en ik niet voor schut wil lopen.Over haartransplantaties heb ik teveel enge verhalen gehoord, net als jou is er op mijn hoofd ook geen haar die denkt aan een comb over, pruik is geen optie.
Aangezien al deze opties voor mij zijn uitgesloten rest er alleen maar een zware depressie waar ik dus echt niet meer mee kan omgaan.
Zelf vind ik het ook heel erg zo te denken, maar dit mijn denkwijze.......
Maar Eminem, denk je nu werkelijk dat je door een hel zal gaan wanneer je kaal bent? Jongen, kijk eens om je heen. Probeer je eigenwaarde uit andere dingen te halen. Bijvoorbeeld uit je prestaties op vlakken waar jij goed in bent?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 20:57   #11
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Eminem ik zou echt met een psycholoog of psychiater gaan praten, want je weet echt niet wat jezelf en familie wilt aandoen. En ik zou toch gaan fitnessen en een beetje spieren gaan kweken, misschien dat dat je zelfbeeld te goede komt. Desnoods doe je een petje op naar de sportschool, daar kijkt niemand vreemd van op.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:00   #12
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Maar Eminem, denk je nu werkelijk dat je door een hel zal gaan wanneer je kaal bent? Jongen, kijk eens om je heen. Probeer je eigenwaarde uit andere dingen te halen. Bijvoorbeeld uit je prestaties op vlakken waar jij goed in bent?
Vorige week liep ik iemand tegen het lijf met een belachelijke comb over.
Ik hield het niet meer en schoot echt zwaar in de lach...
Hiermee wil ik vooral zeggen dat je jezelf echt belachelijk maakt om het op zo'n manier probeert te verschuilen............het zag er echt niet uit.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:04   #13
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Eminem ik zou echt met een psycholoog of psychiater gaan praten, want je weet echt niet wat jezelf en familie wilt aandoen. En ik zou toch gaan fitnessen en een beetje spieren gaan kweken, misschien dat dat je zelfbeeld te goede komt. Desnoods doe je een petje op naar de sportschool, daar kijkt niemand vreemd van op.
Bedankt voor je advies, maar ik praat niet snel met anderen over mijn kaalheid, dus ook niet met mijn psychiater.Wat schiet ik hier mee op, hergroei?Bovendien schaam ik me hier rot voor om over te praten.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:04   #14
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Is dat waar je alles om doet? Om de "vrouwtjes"? Ik weet niet over wat voor soort vrouwen jij het hebt, maar een getraind lichaam is niet in alle gevallen een sleutel tot succes. Ik maak mijzelf liever nog van kant, dan dat ik alles doe om er op een bepaalde manier uit te zien voor anderen; ja ook voor het andere geslacht. Ik leef heel simpel: ik ben wie ik ben en wat een ander denkt interesseert me weinig. Ik kan moeilijk iedereen tevreden stellen.
Nee, in de eerste plaats doe ik het voor mezelf. Van kaalheid kan je best een beetje onzeker worden, en een kale kop staat toch een stuk beter bij iemand met een afgetraind lichaam dan een iel mannetje. Een beter zelfbeeld slaat ook weer over op de vrouwtjes en dus meer aanspraak. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik een vrouw zou willen die enkel voor de looks gaat, absoluut niet.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:05   #15
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Hoe oud ben je Eminem, als ik vragen mag en wat is je haarstatus?
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.