Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > Boeken en artikelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 oktober 2003, 13:08   #1
sannetje
Sannetje
 
sannetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 53
Geslacht:
Talking boek kopen!!!!

hallo allemaal, ben alweer een hele tijd hier niet meer geweest, sommige van jullie zullen mij nog wel jkennen van de bijeenkomst paar jaar geleden in Den Bosch. Gaat eigenlijk wel goed nu. Alhoewel ik nog regelmatig tot vaak drang heb, maar als ik weer begin ben ik weer terug bij af..... Had het voorheen nooit onder controle maar het MOET anders ben ik weer dood ongelukkig, want het uiterlijk daar word je tegenwoordig wel op afgerekend in de (harde) maatschappij.

Geweldig om te leze dat het boek van Bolleke uit is. Ik bel zo even naar Scholtens Wristers of ze m hebben en/of willen bestellen. Ben heel erg benieuwd. Omdat ik veel herkende van Bolleke toendertijd. Heel veel succes allemaal


Groetjes Sannetje
sannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2003, 18:46   #2
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
blij nog wat van je te horen...

Hé Sannetje!
Ja, jou herinner ik me nog wel en zeker de emotionele en zeer herkenbare mailtjes van pakweg bijna twee jaar terug...
Hou je taai hé meid, het lukt je wel!!
Groetjes, Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2003, 10:45   #3
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Aan sannetje

Hoi Sannetje, leuk om weer eens van je te horen.
Heb je nog een kort koppie?
Ik kan me jou nog heel goed herinneren hoor...

groetjes van Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2003, 12:32   #4
sannetje
Sannetje
 
sannetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 53
Geslacht:
ja ik heb nog steeds een kort koppie! En ik wil ZO graag lang haar, maar ja , terwijl ik echt nooit naar de kapper ga! Hoe kan dat dat het dan maar niet groeit?? Doordat je haar zoveel stress te verduren heeft gehad groeit het misschien niet meer zo hard?

Heb gister boekenwinkel gebeld en ze gaan je boek bestellen Bolleke, en het moet uit Belgie komen zei die medewerker. dus kan even duren! Helemaal naar Groningen , noorden des lands!

Groetjes Sandra
sannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2003, 09:39   #5
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
hou vol: haar groeit minder snel dan het soms bij anderen lijkt te doen. Ik doe ook al een paar jaar over een bepaalde plek waar ik allang niet meer trok. Volhouden, volhouden, volhouden. En als je er echt graag iets mee doet, verf het dan eens een keer met een biologisch verantwoorde verf ofzo. (henna bijvoorbeeld)


1 tip: laat gewoon NOOIT de schaar er in zetten. (ik las al dat je dat nu niet liet doen) Ik snap dat het leuk is en goed voelt, maar alles dat je er af laat knippen is er weer af (hihi, logisch) Ik ben al jaaaaaren niet meer bij de kapper geweest en heb matig lang haar op de plekken die kaal waren. Als alles die lengte zou hebben zou ik een jongenskoppie hebben. Maar omdat de rest langer is zie je dat niet.

Laatst gewijzigd door Diable; 8 oktober 2003 om 18:01
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2003, 19:48   #6
sannetje
Sannetje
 
sannetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 53
Geslacht:
bedankt voor je tip Diable. Ik zal es een kleurtje proberen. Heb het idee dat je haar in de zomer sneller groeit. Het lijkt wel een 10 jaren plan en extensions zie ik ook niet zitten want hou niet van nephaar.

Groetjes Sannetje
sannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2003, 20:17   #7
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Ohja, ik ben al ruim een jaar trekvrij, dus dat geeft aan dat die plekken wel wat tijd nodig hebben. (ze hebben nu jongens-koppie-lengte) Het duurt lang, maar dan heb je wel mooi haar. geduld, geduld, geduld.

Je kunt ook nog op iets anders focussen: gezichtsverzorging, lichaamsverzorging, nagels, etc. Ik was mijn gezicht 2x daags, gebruik goede dag- en nachtcreme, verdiep me in wat goed is voor mijn huid, gebruik maskertjes, smeer me in met olie, doe (net) aan aromatherapie, etc. Je wordt/blijft er mooi van, je bent lekker met jezelf bezig en laat die haren ondertussen maar groeien.
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2003, 16:51   #8
sannetje
Sannetje
 
sannetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 53
Geslacht:
JUIST!
sannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.