Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 11 oktober 2008, 12:51   #46
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
No shit Sherlock. Wat ik probeer te zeggen is dat het voor ONS gratis is. WIJ zullen de rekening van een huisartsconsult nooit te zien krijgen omdat het altijd vergoed word. www.begrijpendlezen.nl
Werk je in de kantine van een verzekeringmaatschappij ofzo, lampie.
als je verzekerd ben ja, ben je het niet dan is het voorjezelf. en dit zijn 100000 mensen in nl vaak van de sociaal armste en laagste kant van de maatschappij.
vito85 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2008, 14:16   #47
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Uitzonderingen zijn er altijd. We vermelden wat normaal is in NL, namelijk gratis huisartsconsult.

De enigen die niet verzekerd zijn, zijn degenen die nog niet eens aanspraak maken op een uitkering, nergens werk kunnen vinden en ook hun levenlang geen rooie cent gespaard hebben. Maar zelfs die mensen worden toch vaak gratis geholpen, want er bestaan ook nog steeds artsen met een roeping.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2008, 14:57   #48
Judas Iskariot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ihateb@lding Bekijk bericht
Heeft iemand hier het middeltje wel eens gebruikt? Anders kan je er moeilijk over oordelen, ik geloof het zelf ook niet, maar misschien zijn er positieve reacties derop.......Misschien.....
Het spijt me maar 'hair grow plus' werkt geen ... > 'kleurpotloden' (= een beleefd woord voor iets anders) ... waar het wel tegen helpt is 'roos', 'schilfertjes, of hoe jullie het ook noemen.
Voor de rest: weggegooid geld!
Ik spreek natuurlijk uitzonderlijk uit eigen ervaring.

Groeten van Judas Iskariot.
Judas Iskariot is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2008, 22:52   #49
pietamichielse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 1
hoi allemaal,
ik zag ook een advertentie en die stemde mij hoopvol. tijdens het lezen van dit forum verdween die hoop weer. zelf ben ik 21 en heb ik sinds de pubertijd last van haaruitval. er is uiteindelijk ook allopetica geconstanteerd.
in middels heb ik een haarstukje en dat is echt een aanrader voor mannen en vrouwen. ook als je nog wat haar hebt kan het gebruikt worden, maar ook voor geheel kale mensen ishet te gebruiken.
kijk maar eens op de site www.echthaar.nl
het kost wel wat maar je hebt ook echt wat. mijn naaste collega's wilde niet geloven dat mijn haar niet echt was zo ziet het er uit. mocht iemand nog een gouden tip hebben hoor ik het graag!
pietamichielse is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2008, 01:47   #50
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Pieta,
Fijn dat jij tevreden bent met je peperdure haarwerkje, maar dan ben je wel een uitzondering en heb je er kennelijk nog niets over gelezen op dit forum. Kijk hier maar eens wat er geschreven wordt over het VHI (7 pagina's): http://www.haarweb.nl/forum/showthre...600&page=3&#34
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2010, 11:24   #51
elmendorp1963
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2010
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfra Bekijk bericht
Dames en heren,

Momenteel wordt er ontzettend veel reklame gemaakt voor Velform Hair Grow. Volgens de reklame is dat bijna een wondermiddel: volledig natuurlijk, stimuleert het haargroei en zelfs goed tegen de schilfertjes.

Hebben jullie enige ervaring met dit product?

Groeten
Hi, ik heb dus ook ff voor een tijdje geprobeerd.
Verloor echter steeds meer haar......dus ben er maar mee gestopt.

Als ik dus jou was, zou ik het niet uit proberen.

Groetjessss van Frans
elmendorp1963 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2010, 15:08   #52
boyink
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2010
Berichten: 1
velform hair grow plus

beste mensen,

ik heb dit na gevraagd aan mijn arts en wij kwamen tot de conclusie dit eens te gaan gebruiken...
ik had de neiging om na een paar weken te stoppen... maar toen heb ik het in een spuitbusje gedaan en heb het elke avond voor ik ging slapen op gespoten...
deze week... na 2 maanden het te gebruiken kan ik succesvol terug kijken naar dit product... inmiddels merk ik wel dat je het wel moet blijven gebruiken... anders heb je net zo snel weer kans op uitval... er is ook een medicatie voor om te voorkomen dat je haar uitvalt... ik heb in overleg met mijn dokter besloten velform hair grow te blijven gebruiken en als ik merk dat er niets meer bij komt over te stappen naar dit medicijn...

MVG,
boyink
boyink is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2010, 23:38   #53
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Als het wel helpt, had je Telogeen Effluvium(tijdelijke haaruitval), wat ook zonder maatregelen meestal vanzelf weer voorbij gaat.
Als het niet helpt, heb je waarschijnlijk Alopecia Androgenetica, waarbij dergelijke kruidenlotions niet werken en je moet overgaan op echte medicijnen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2015, 21:34   #54
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Wederom zag ik de reclame van Velform- Hair Grow Max op de Telsell reclame. Ik schreef het product op papier en zocht deze na op het web. Natuurlijk kwam ik al snel hier uit op haarweb.

Door de berichten hier door te hebben gelezen was ik al snel overtuigd dat deze product onzin was en eerlijk gezegd vind ik zulke reclames nogal idioot. Niet het product zelf, maar hoe ze het product willen bewijzen vind ik gestoord. Als ik bijvoorbeeld harenconsumptiepillen neem, dan neem ik deze met de weet dat ze niet werkelijk tegen kaalheid werken, en daar heb ik dan vrede mee.

http://www.werktdatwel.nl/uiterlijke...hair-grow-max/

Ik vraag mij toch af of er al meer mensen zijn op het forum die in de tussentijd deze product hebben geprobeerd of er beter over weten?
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.