Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 december 2011, 23:47   #1
Aloha1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2011
Berichten: 1
Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 23 jaar en heb sinds maart 2010 AA. Toen ik erachter kwam, had ik al 2 grote kale plekken. Die zijn langzaamaan groter geworden en uiteindelijk viel het geleidelijk over mijn hele hoofd uit. Het trok over mijn hele hoofd om het zo maar te zeggen. Aan de ene kant kreeg ik nieuw haar en aan de andere kant bleef het uitvallen. Na een paar maanden kwam het bijna volledig weer terug. En nu is het sinds maart/april dit jaar weer opnieuw gaan uitvallen. Weer op dezelfde manier, Ik heb nieuwe haren waar het het eerst is uitgevallen, maar de haaruitval trekt wel weer verder over mijn hoofd. Ik heb ook ontzettende jeuk, iets wat ik vorig jaar niet had. Is hier iets tegen? Het lijkt wel alsof het uitvalt op de plekken waar het jeukt Ik weet niet of ik hier voor terug moet gaan naar de dermatoloog. Ik ben daar niet meer onder behandeling. Die zalfjes die ik in het begin kreeg hielpen niet en het kost me te ook veel geld voor die paar kijkjes die ze neemt. Dus ben ik nou aan het twijfelen. Zou ik hier ook mee naar de huisarts kunnen?
Aloha1 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2011, 11:22   #2
Simon86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2011
Berichten: 6
Dermatoloog zijn zakkenvullers kijk even goed op deze forum rond zal ik zeggen iedereen heeft het zelfde probleem hier!
Simon86 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.