Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 januari 2002, 15:36   #106
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Thanx Thomas, laten we hopen dat Dutasteride ook in NZ binnenkort verkrijgbaar is, dan ga ik dat mooi bij Inhouse bestellen.

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2002, 16:20   #107
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
inhouse /dutasteride

You're welcome, Alonso.

Inhouse verkoopt op dit moment reeds medicijnen van producent Glaxo. Dat gaat dus wel lukken.

Overigens een goed/beter alternatief heb in een eerdere post reeds gemeld. Apotheken in landen als Portugal/Spanje nemen het niet zo nauw met recepten. In Portugal heb ik afgelopen zomer probleemloos proscar zonder recept gekregen. Eind juli ga ik naar Spanje. Je kan wel raden wat ik als vakantiesouvenir ga meenemen!

Groet,
Thomas
thomas is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2002, 22:13   #108
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hoi allemaal

Alonso schreef :

Type 2 komt wel degelijk voor o.a. in het binnenste van de haarwortel zelf. Type 2 is alleen minder aanwezig dan type 1. Ook is er ooit onderzoek gedaan naar MK386, een type 1 remmer, maar dit middel veroorzaakte vreemd genoeg geen toename in haar.


<<>> NOu....Alonso Bijna ..net andersom...type 2 voornamelijk binnenste haarwortel. Vandaar dat Fina ook zo goed helpt.Gelijk heb je Alonso over MK386 ( type 1 blocker ook van Merck, volgens mij ). Afzondelijke Inhibtors van 5 ar helpen niet !. Hier is wederom het bewijs waarom Duta zo krachtig zal zijn en waarom dat gelul over extra type 1 inhibitors in Prohair zouden helpen . ( helaas )

Thomas...als je toch in spanje bent he...probeer gelijk een recept voor jezelf mee te nemen , is makkelijker voor hier ( voor jezelf ). En probeer veel van dat spul in te kopen.Voor jezelf of verkoop ze anders hier, doe je anderen een hele grote plezier mee ( beetje winst voor jou is nooit weg he )


Cid, kameraad , bedankt voor je lange reactie !Gelijk heb je, ik ga ff in duitsland maar es een dermatoloog bezoeken, misschien dat zij niet moeilijk gaan doen en mij uitlachen.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2002, 22:28   #109
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
Slecht nieuws over dutasteride 2003

Rocco, Alonso e.a.

Las ik net het volgende op www.hairlosstalk.com (discussieforum upcoming treatments):

I signed the Email with my real name. Glaxo responded this morning. Here is the bad news from Glaxo-

"Thank you for your email regarding GI198745 (dutasteride). Our current plans are to begin marketing the drug in early 2003. At this time, however, we do not have any information available to send to you. If you have any questions or concerns about your medical condition or available treatment options, we strongly encourage you to discuss them with
your healthcare provider.

We appreciate the time you have taken to contact us.

If we may be of any assistance in the future, please feel free to contact
our Customer Response Center at 1-888-825-5249 during our normal business
hours, Monday through Friday, 8:00 am to 8:00 pm Eastern Time."


Dat wordt dan maar weer een voorraadje van die ouderwetse proscar kopen in Spanje.

THOMAS
thomas is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2002, 23:11   #110
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hoi allemaal

Thomas...gelukkig is er nog hoop, want dat email is gewoon een standaard email die Glaxo als reactie naar iedereen terug stuurt.

Glaxo probeert zo de menigte ...koest te houden met dit bericht .

VB> Stel dat glaxo zegt: duta uit eind februari. Dan gaat IEDEREEN maar da ook iedereen massaal op Glaxo reageren met mails en tels in mei als Duta niet uit is....dit is het laatste waar Glaxo op zit te wachten.

Ik denk zelf dat ze het zullen bespreken op 12 febr as. op een of een andere bijeenkomst. En dat ze het zullen vrijgeven op 25 febr as.

Mensen laten we het beste hopen


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2002, 23:52   #111
Savior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2001
Berichten: 24
Damnnnnnnnnn

Ik geloof me oren niet. Iedereen speelt gewoon spelletjes met zijn gezondheid die deze troep slikt.

'ik moet vaker pissen'>>> prostaatfunctie is verstoord
'ik heb puisten die ik eerst niet had'>>> goede reden om te kappen met die troep
'mijn stem wordt zwaarder'>>> ja gek he als je rommel slikt die met je hormoonhuishouding rotzooit
'ik wordt minder snel geil'>>> oorzaak: verkleinde prostaat

Mensen waar zijn we mee bezig?????????????????
Jezelf kapot maken daar zijn jullie mee bezig. Vooral de threadstarter is hier een lichtend voorbeeld van. Je lichaam geeft gewoon signalen aan dat je verkeerd bezig ben dus je moet kappen met die zooi. Geloof mij maar je lichaam is heel wat eerlijker als het om dat soort zaken gaat dan boersma of enig andere kwakzalver.

Daarnaast denkt niemand aan het volgende>> Wat als je over een jaar of 5 wil stoppen met de fina??? Denk je dat je lichaam dat zo maar pats boem accepteert?? Tegen die tijd is je lichaam er helemaal aan gewend (en heeft het mischien al wel heel veel schade berokkend) en kan het niet meer zonder. Ben benieuwd wat er dan onder andere met je prostaat gebeurt.

Iemand stelde echter wle een goede vraag>>> Waarom valt alleen je haar bovenop je hoofd uit en niet dat aan de zijkanten en je baard etc...
Nou dat komt omdat de leefomstandigheden op je hoofd een stuk minder aangenaam zijn dan onder aan je kin. Wat is nu 1 van de grootste verschillen????????>>>>>>>>de huid op je kin is tig malen dikker dan die bovenop je hoofd. Een dikkere huid betekent een betere doorbloeding en een veel minder grote kans op een verstoring hiervan.

Mensen die zoals velen van ons lijden aan mannelijke kaalheid (dus geen ziekten etc.) hebben kort gezegd een slect doorbloede hoofdhuid. Het haar krijgt dus niet de voeding en de andere zaken die deze nodig heeft om te kunnen leven. Als jij slecht te eten krijgt wordt je ook dunner, zieker en ga je op een gegeven moment dood. Heel simpel. Hormonen spelen hier een rol in maar zeker neit de hoofdrol. Stress en slechte voeding spelen er ook in mee. Mensen die onderghevig zijn aan veel stress hebben vaak veel spanning op bij de monnok spier (in de nek). Als deze erg gespannen is (geld ook voor andere spieren in dat gebied) dan wordt de hoofdhuid strak getrokken en zal de doorbloeding achteruit gaan. aangezien de hoofdhuid dun is en in veel gevallen al vrij stug is hier niet zoveel voor nodig.

De reden dat de krans zelden of nooit uitvalt is simpel te vinden in het feit dat de huid aan de zijkant van je hoofd en stuk soepeler is dan die bovenop je hoofd (voel maar eens dmv draaiende bewegignen met je vingertoppen). Dit komt onder andere door het feit dat de huid daar iets dikker is van nature en omdat je door het bewegen van je kaak met kauwen en praten de huid aan de zijkant op een natuurlijke manier soepel houd. Dit geld ook voor de achterkant (door de bewegingen van je nek).

Laat je dus niet in de luren leggen door die DHT onzin want als dat echt waar zou zijn dan zouden al je lichaamsharen uit moeten vallen. De praktijk wijst echter uit dat dat niet het geval is bij mannelijke kaalheid.

Nog een reden dat baardharen niet uitvallen>>> Smeer jij gel/shampoo en andere rommel op je kin?? Nou ik ook niet. Tegenwoordig gebruiken mensen veel en agressieve shampoos en andere zooi welke de natuurlijke balans op het hoofd verstoren. Als dit balletje aan het rollen is dan kost het verdomd veel moeite om die huid weer gezond te krijgen maar het kan.

Veel mensen beginnen bij haarproblemen nog meer shampoos en andere rommel te gebruiken zonder te weten dat dit juist in van de oorzaken is. Kappen met overdadige chemicalien op je hoofd. Doe het ook es zonder shampoo. Vroeger voor die zooi bestond lukte dat ook prima en toen werden mensen nog niet op hun twintigste kaal.

Nog zoiets. Ongeveer 50 jaar geleden was het heel raar als je kaal werd voor je dertigste (info van me opa ) maar tegenwoordig is het de normaalste zaak van de wereld. Hebben wij nu meer dht in ons systeem?? Ik geloof er geen reet van. Het ligt voor een groot deel aan de leefwijze en aan de leefomstandigheden.

Ff samengevat:
- Neem geen medicijnen in als de bijwerkingen en de gevolgen nit duidelijk zijn.
- Bestel nooit op internet zaken bij de verschillene sites.
- Stap is van het idee af dat een kaal hoofd een onleefbare situatie creeert.
- Luister niet naar commerciele honden zoals boersma die jou gezondheid op de tweede plaats zetten (als je geluk hebt).
__________________
Never give up
Savior is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.