Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 juli 2016, 16:28   #1
Coldplayer~
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 44
Geslacht:
Haarwerk accessoires

Ik ben op zoek naar een webshop die haarwerk accessoires verkoopt zoals NPU Coating e.d. Ik weet dat http://www.webshop-haarwerkproducten.nl deze producten heeft, maar ik vind 17,95 euro excl verzendkosten voor een stukje van 10x10 cm erg duur.
Tape bestel ik sinds een tijdje op Aliexpress omdat het anders voor mij niet te betalen is. Helaas kan ik daar niet alles vinden en dus vraag ik me af of er mensen zijn die goedkope(re) webshops of winkeltjes weten waar je haarwerk accessoires kunt bestellen / kopen.

Alvast bedankt!
Coldplayer~ is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2016, 17:22   #2
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Jazeker. Ik bestel alles altijd bij www.hairdirect.com Zij verschepen vanuit Almere en binnen twee dagen heb je alles in huis. Als je opgeeft discreet verze den, dan zetten ze ook hun bedrijfsnaam niet op de doos. En ze zijn behoorlijk schappelijk in prijs.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2016, 00:08   #3
Coldplayer~
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 44
Geslacht:
Bij Hairdirect vind ik ook niet wat ik zoek
Wat ik merk is dat het als particulier vrijwel onmogelijk is, tenzij je een belachelijk hoge prijs wilt betalen, om materiaal voor een haarwerk aan te schaffen. Voor bijna elke site heb je een KvK nummer nodig.

Iemand anders nog tips waar ik NPU / PU coating kan krijgen voor een schappelijk prijs (dus geen 25 euro voor een velletje van 10x10 cm)
Coldplayer~ is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2016, 07:14   #4
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
https://www.capellehaarwerkshop.nl/b...iddelen-1.html


Misschien heeft Karelenfleur van Movehs nog iets liggen voor een iets lagere prijs?
Ik meen dat ik vorig jaar bij haar en nog ergens anders zoiets gekocht heb. Ik meen dat dat bij Capelle haarwerken was. Zou even moeten kijken.

Ik weet niet of ze het nog hebben. Maar ik kocht het hier. Zie link.bWas overigens ook wel prijzig.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 29 november 2016 om 07:18 Reden: link erbij gezet webshop
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.