Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 augustus 2015, 19:05   #16
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Tja, voor jullie is het al lang duidelijk dat de Chinese webwinkels rommel leveren. Maar de prijs is erg aantrekkelijk en dat is helaas ook niet onbelangrijk. Ik begrijp dus goed dat Booby het toch wil proberen.

Over de kwaliteit van mijn Chinese pruik heb ik op voorhand niet veel te klagen, al heb ik hem nooit gedragen want door communicatieproblemen viel hij zo anders uit dan ik had bedoeld dat ik er voorlopig niks aan heb (ze hadden er op basis van hun interpretatie van mijn foto 10% grijs door gedaan, waar ik niet om had gevraagd). Communicatie blijft het moeilijke punt en het lastige is dat je het niet door hebt dat er iets mis gaat, tot het te laat is. Er zijn zo veel variabelen in het spel, afgezien van de kleur heb je nog de dikte van het haar, de dichtheid, de structuur, de valling (krul, golf, slag etc). En dat moet je dan uitzoeken met Chinezen die uit beleefdheid doen alsof ze heel goed Engels begrijpen.

Dat is dus mijn echt haar-pruik en verder heb ik een leuke collectie synthetische gevalletjes. De meeste van Jon Renau, die vind ik vaak leuk en ze zitten me goed. Ook wat van Ellen Wille en van Noriko. Allemaal best leuk maar ik merk dat ik ze de laatste tijd haast niet meer draag, ik voel me fijner zonder. Om de dag even scheren, als ik naar buiten ga een leuk petje (dat is iets nieuws dat ik deze zomer heb ontdekt, houdt ook heel prettig de regen van je bril) maar meestal dus au naturel.

Laatst gewijzigd door CarlaBosman; 27 augustus 2015 om 09:37
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2015, 12:09   #17
booby
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2014
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helmgirlie Bekijk bericht
@Booby, ik kijk vaak op Ebay. Ik zet mijn voorkeur op Verenigde Staten en dan kies ik sheitel of kosher wig. Dan komen er soms pareltjes te voorschijn.

Goede sites zijn designbyflora.com en shuly.com
Je hebt nog Shevy en Yaffa.

Oh en je kunt eens kijken bij www.fortunewigs.com

Dit zijn betrouwbare sites. Let wel op dat je nog customs moet betalen, omdat de haarwerken uit Amerika komen.
@Helmgirlie, dank u voor de reactie en tips! fortunewigs.com heb ik ook al bij mijn lijst gevoegd, ze zien er betrouwbaar en betaalbaar uit, er zijn soms idd goede koopjes bij. Heb je al ooit iets van hen besteld? Wat is uw ervaring met joodse pruiken? Zijn ze niet te warm? Ik heb het al ook gehoord dat op de silk top er gemakkelijker 'shedding' optreedt...

@karelenfleur, internetbestelling blijft idd altijd een groot risico, ik ben ook van het gedachte dat men eerst met een klein bedrag moet beginnen wat hij nog bereid is om eventueel als 'leergeld' te opofferen. En het is enorm veel opzoeken en checken, allemaal tijd en energie. Ik ben er zeker van dat velen daarvoor geen goesting en geen tijd voor hebben...

Laatst gewijzigd door booby; 27 augustus 2015 om 12:14
booby is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.