Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 april 2004, 17:13   #1
Liez
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: The Netherlands
Berichten: 2
Question Stro in plaats van haar...

hallo, ik ben een meisje van 15 en ik heb een afschuwelijke hekel aan mijn haar...
ik heb gemerkt dat het op dit forum vooral over haaruitval gaat wat bij mij niet het geval is... toch hoop ik dat iemand mij kan helpen!

Ik heb een soort blond kroeshaar... het is heel droog en kwetsbaar.
Ik heb ook heeeeeel veel haar, wat ook een probleem is...
als ik mijn haren los draag is het zo'n grote droge bos stro, iedereen noemt me schaap en ik baal ontzettend van mijn haar.

Ik heb het laten ontkroesen, dit hielp wel heel goed, maar het heeft mijn haar wel beschadigd en ik had nog steeds een veel te grote bos haar, het bleef pluizen.

Ik heb al meerdere producten geprobeerd en behandel mijn haar regelmatig met vette producten. Zelfs pure olijfolie!
Er zijn veel producten op de markt die mijn probleem beweren te kunnen verhelpen maar nix helpt!

heeft iemand een creatief idee? een product dat wel werkt? andere tips? help me dan alstublieft!!!
Liez is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2004, 09:28   #2
sandra24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 43
Hai,
ga eens naar een goede kapper toe en vraag advies. Misschien kan die het uit dunnen ofzo, zodat eht minder vol is.
Ik denk dat je op dit forum een beetje verkeerd zit, iedereen is stik jaloers op een hoofd vol haar! Maar ik kan me voorstellen dat je ermee zit... Anti-frizz producten schijnen eht ook minder pluizig te maken... Ik weet verder niks, heb zelf niet zoveel haar meer.
Succes!
sandra24 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2004, 12:23   #3
Liez
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: The Netherlands
Berichten: 2
bedankt voor je reply... helaas heb ik dat allemaal al geprobeerd.
ik blijf ook niet op dit forum, maar ik wist helemaal niet dat dit forum speciaal daarvoor was toen ik erbij ging!
tenminste, ik zag het nergens aangegeven... sorry.
Liez is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2004, 01:15   #4
Korthaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2004
Berichten: 160
heeft een kapper ook nooit iets kunnen uitrichten met je haar ?
Korthaar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2005, 02:32   #5
vonnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Berichten: 7
Smile strohaar

hoi,
Je hebt al een jaar geleden je verhaal gedaan, hopelijk lees je dit nog. Ik heb buiten AA ook een (nu) bosje droog kroeshaar, maar ik kan dat redelijk goed krijgen met haarwonder van hennara. Je wast je haar, en dan zonder conditioner (heb ik jaren ook veel te veel gebruikt) doe je een bergje haarwonder op je handen en smeert dat door je natte lokken. Niet teveel en niet te weinig. Dan gewoon laten opdrogen en je haart glanst zelfs een beetje..!! Tenminste, bij mij. Ik heb echt vreselijk dun, weinig en kroesend haar..Succes!!!
vonnes is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.