Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 februari 2013, 21:09   #1
hey101
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 105
gebruik al maanden finasteride, geen bijwerkingen

schijnt te werken

ter informatie voor twijfelaars......
hey101 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2013, 22:23   #2
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Dat mag natuurlijk ook wel eens gemeld worden. Normaliter worden negatiefe aspecten vermeld op het internet. Mensen reageren eerder op forum's en reviews wanneer iets als negatief wordt ervaren. Belangrijk om te weten is dat er waarschijnlijk ook een hoop mensen finasteride gebruiken en hier geen enkele bijwerkingen van ondervinden.
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2013, 23:03   #3
tomb10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2013
Berichten: 90
Merk jij ook al verbetering met je haargroei?
tomb10 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2013, 10:54   #4
wsupwithmyhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2011
Berichten: 18
Ik gebruik finasteride nu 5.5 maanden. Ik heb ook geen bijwerkingen. Misschien dat ik wel wat ben aangekomen maar dat kan natuurlijk ook door andere redenen komen . Qua haargroei had ik in het begin het gevoel dat ik meer haar kreeg, daarna heb ik een shedding ervaren, en nu is mijn haarstatus zowat gestabiliseerd. Qua haarverlies heb ik een grote stap voorwaarts gemaakt. Van 15-20 haren die uitvielen na het afdrogen na het wassen van mijn haar tot 2-5 haren nu. Ik heb het gevoel dat mijn haar gezonder en levendiger toont. Ik denk ook dat je er niet te veel moet over nadenken en dat pilletje gewoon elke ochtend slikken.. Finasteride heeft tijd nodig om resultaat te bereiken en sommigen willen al resultaat krijgen na een week wat natuurlijk nooit het geval is.. En dat meen ik te veel te lezen op haarweb dat sommigen het de tijd niet willen geven en te snel resultaat willen boeken op een korte termijn.

Mvg
wsupwithmyhair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2013, 18:29   #5
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wsupwithmyhair Bekijk bericht
En dat meen ik te veel te lezen op haarweb dat sommigen het de tijd niet willen geven en te snel resultaat willen boeken op een korte termijn

Dat klopt, de meeste hebben geen geduld. En ik kan daar soms zelf ook aan mee doen. Soms kijk ik elke dag en soms gewoon een week niet. Geduld is een schone zaak, dat spreekwoord komt voor mij keer op keer uit. Soms maak ik al voortijdige beslissingen die ik achteraf gezien even beter niet had kunnen doen.

Post anders eens VOOR en NA foto's. Dan kunnen we van iedereen een beetje een beeld krijgen wat voor soort haar iedereen heeft en met wat voor problemen iedereen rond wandelt. Ik heb namelijk totaal geen beeld van wat voor soort problemen iedereen heeft. Soms heb ik namelijk het idee dat ik mezelf gruwelijk aanstel als ik de dunne haardos van een ander zie.
themen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.