Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 januari 2018, 20:01   #1
defilosoof
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2018
Berichten: 4
Geslacht:
Half jaar gestopt, nu weer beginnen?

Beste allen,

Ik ben 8 jaar geleden voor het eerst finasteride gaan gebruiken. Het zag er voorheen echt iet uit, maar na het gebruik van finasteride ging het met wel 70% vooruit.

Afgelopen zomer ben ik gestopt met finasteride. Ik had het idee dat mijn hormonen niet in orde waren (nog steeds). Slaapproblemen, moe, concentratie.
Ik ben geen arts dus kan ik het niet voor 100% aan fina wijten. Ben altijd gezond geweest. Maar goed. Ik begin weer aardig kaal te worden (binnen 6 maanden).

Mijn vraag: zal ik gezien jullie ervaring (positie/negatief) weer beginnen?
En nog een belangrijke vraag: over 2 jaartje willen wij een kind op de wereld brengen. Hoe werkt dat precies? Ik wil dan best stoppen, maar heeft dat alsnog geen negatief effect op het kind dat geboren moet worden?

Ik hoor het graag van jullie.

De Filosoof
defilosoof is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2018, 20:25   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Je bent geen arts, maar een half jaar geleden heb je wel de diagnose 'het komt door finasteride' gesteld

Maar ik ben zelf een trouw gebruiker, dus ik kan je niet vertellen we je misschien zou kunnen verwachten.