Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 oktober 2019, 12:06   #1
Kruithof
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2019
Berichten: 12
Geslacht:
Haar Transplantatie Esteworld 12-10-19

Beste Lezers,

Omdat er tegenwoordig zo ontzettend veel klinieken zijn die haartransplantaties uitvoeren wil ik graag mijn ervaring met Esteworld delen.

Ben 28 jaar en heb nog redelijk veel haar, mijn haarlijn is wat omhoog gegaan en ik kreeg wat inhammen. Dit begon me steeds meer te irriteren.. probeerde dit te verbergen door mn haar meer naar voren te dragen.

Mijn ijdelheid heeft er toch toe geleid dat ik opzoek ging naar een kliniek voor haartransplantatie. Via een vriend uitgekomen bij Esteworld. Wat ik erg prettig vond is dat ik hier in Nederland op gesprek kon komen.. Dit was een fijn en eerlijk gesprek met Margot.

Ze vertelde mij wat de opties waren. Mijn uiterlijk is gewoon ontzettend belangrijk voor me dus wilde het beste van het beste.

Hierdoor ben ik uitgekomen bij de (VIP) arts Dr. Servet.

De behandeling bestaat uit: ACELL + Haartransplantatie

11-10-2019 De heenreis:
Het is eindelijk zo ver ik mag naar Istanbul voor mijn haartransplantatie.
Gister al appjes gekregen van het Esteworld Team om me succes te wensen en info over het ophalen op het vliegveld.

Aangekomen op istanbul krijg ik direct een appje van de chauffeur die netjes op mij aan t wachten is. Deze brengt mij naar het Hotel (crown plaza) Erg mooi en netjes hotel. De chauffeur is super vriendelijk en oprecht geïntresseerd. Dit gaf me direct al een fijn gevoel.

Toen ik aankwam in het hotel kreeg ik al netjes een appje hoelaat ik de volgende dag zou worden opgehaald.

12-10-2019 De dag van de haartransplantatie:
Na mijn ontbijt werd ik opgehaald +/- 10:00.
Chauffeur was wederom erg vriendelijk, eenmaal aangekomen bij Esteworld stond de Nederlandse hostess al op me te wachten. Deze vertelde me gelijk waar uit de dag bestond. Omdat ik voor de (VIP) arts gekozen had werd ik op een eigen afdeling ontvangen. Dr. Servet zat boven in zijn kamer op me te wachten en ontving mij meer dan vriendelijk. Een erg charismatische man die duidelijk zin had om met mij aan de slag te gaan.

Dr. Servet nam uitgebreid de tijd om de haarlijn te tekenen en naar mijn wensen te luisteren. Na het afnemen van wat bloed was het zo ver..

Een heel team stond er klaar om met mij aan de slag te gaan, iedereen was zo vriendelijk dat ik totaal geen spanning had.

Na het lezen op internet had ik gekozen voor een 'roesje' omdat de verdovings injecties me erg pijnlijk leken. Een betere keuze als deze had ik echt niet kunnen maken, toen ik wakker werd was Dr. Servet en zijn team al met mij bezig. Eigenlijk ben ik de hele dag redelijk slaperig geweest waardoor de dag zo voorbij vloog. Op geen enkel moment heb ik pijn of irritatie ervaren. Tussendoor kreeg ik een heerlijke lunch en wat te drinken.

Het is Dr. Servet die dag gelukt om 2100 Grafts te zetten op één heel klein gebied (zie foto's in de bijlage) Dit is boven mij verwachting geweest.


Na de behandeling kreeg ik nog uitleg en werd ik naar huis gebracht door de chauffeur, die mij erg vriendelijk vroeg of ik nog wat nodig had. We zijn samen naar de supermarkt gereden zodat ik nog wat eten en drinken voor op de kamer kon halen, Hij heeft me hier uiterst vriendelijk bij geholpen.

13-10-2019 De Rustdag:
Deze dag heb ik eigenlijk alleen maar bijgeslapen en op mijn kamer series gekeken. Uiteraard weer netjes contact gehad met Esteworld hoe ik mij voelde etc.


14-10-19 Nabehandeling

De dag van de nabehandeling verliep er soepel, ik werd weer netjes door de chauffeur opgehaald en naar de kliniek gebracht. Hier kreeg ik uitgebreide uitleg over hoe ik mijn hoofd moest gaan verzorgen. Hierna deden ze een speciale lotion op mijn hoofd en erna een washing. Dit verliep allemaal erg soepeltjes. Tot slot kreeg ik nog een eindgesprek met Dr. Servet die toch wel erg trots was op zijn kunstwerk. Maar dat mocht hij ook zeker zijn!

Hierna kreeg ik nog de kans om wat producten aan te schaffen.

Uiteindelijk werd ik netjes naar het vliegveld gebracht.


De dagen erna:
Tot nu toe elke dag netjes contact gehad met Esteworld, dit voelt voor mij erg goed en merk ook dat ze daadwerkelijk willen dat er uit de haartransplatie het beste resultaat wordt gehaald dus ze zijn ook erg op de nazorg!

Tot nog toe heb ik geen last gehad en voel ik al kleine haartjes door de korstjes heen komen. Ben ontzettend benieuwd hoe mijn "verlaagde" haarlijn er uiteindelijk uit zal zien.

Oprecht kan ik iedereen Esteworld aanraden! Heb mij zo ontzettend op mijn gemak gevoelt, geen stress, geen pijn. Dit is voor mij heel veel waard geweest.


(zie bijlage voor de foto's)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3.JPG‎ (29,3 KB, 940x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.JPG‎ (29,8 KB, 765x gelezen)
Bestandstype: jpg 1.JPG‎ (15,4 KB, 778x gelezen)
Kruithof is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2019, 19:28   #2
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Goed verhaal. 2100grafst op dat gebied lijkt een hele hoge dichtheid. Heb je duidelijke fotos? kan ik vergelijken met mij.
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2019, 01:42   #3
Versachi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Hoe gaat het nu met je?
Versachi is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2019, 15:47   #4
Kruithof
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2019
Berichten: 12
Geslacht:
Dag 9

Dag 9: Het herstel gaat erg snel vind ik. Geen last en alle korstjes zijn er af. Esteworld blijft ook netjes contact met me houden wat erg prettig aan voelt.

In de bijlage foto's van vandaag.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (83,8 KB, 558x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (77,9 KB, 664x gelezen)
Kruithof is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2019, 08:28   #5
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Dat ziet er echt top uit wat een mega dichtheid.
Staat zelfs nog stukkie dichter als bij mij maar dat is ook alweer jaren terug.
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2019, 10:55   #6
Kruithof
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2019
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Dat ziet er echt top uit wat een mega dichtheid.
Staat zelfs nog stukkie dichter als bij mij maar dat is ook alweer jaren terug.
Thanks, ben er ook wel echt blij mee. Heel benieuwd hoeveel tijd er overheen gaat voor het echt op lengte is etc.
Kruithof is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2019, 12:54   #7
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
Niet normaal zo’n hoge dichtheid, dat zal er super goed uit gaan zien. Dat is wel echt hele hoge kwaliteit! Ben super benieuwd hoe je er over een paar maandjes uitziet. Blijf je ontwikkeling volgen.
MBerghuis is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2019, 11:43   #8
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Inderdaad een zeer hoge dichtheid geplaatst. Het herstel lijkt ook heel goed te gaan?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2019, 10:44   #9
Kruithof
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2019
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Inderdaad een zeer hoge dichtheid geplaatst. Het herstel lijkt ook heel goed te gaan?
Bedankt voor de reactie. Ja herstel gaat goed! Begint nu wel uit te vallen maar dat was te verwachten. M'n huid waar het gezet is blijft nog wel (paars) van kleur. is dat normaal?
Kruithof is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2019, 22:08   #10
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Had ik ook trekt vanzelf bij ik moest na 4 weken masseren met vingertopper en dermaroller doen
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2019, 15:17   #11
Kruithof
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2019
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Had ik ook trekt vanzelf bij ik moest na 4 weken masseren met vingertopper en dermaroller doen
aah oke! Thanks voor je reactie!
Kruithof is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2019, 11:04   #12
Kruithof
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2019
Berichten: 12
Geslacht:
Update Bijna 2 maanden verder..

Zie bijlage.

Huid is nog redelijk rood en haartjes beginnen al door te komen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg thumbnail_image0.jpg‎ (54,9 KB, 638x gelezen)
Kruithof is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 17:41   #13
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Terug naar af. Je kan met je vingertoppen de rode zone masseren dat hielp bij mij ook goed.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2020, 10:52   #14
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
De dichtheid lijkt mega. Hoe gaat het groeit er al wat?
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2020, 17:04   #15
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
De dichtheid lijkt mega. Hoe gaat het groeit er al wat?
Ik vind het oprecht verdacht dat je exclusief op Esteworld topic reageert.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esteworld

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.