Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 september 2019, 15:38   #16
MRrain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Hej, ik ben er weer! Ik ben de operatie ondergaan en ben er zeer van overtuigd dat Cosmedica goed zijn best heeft gedaan. Precies zoals beloofd: 3600 grafts.. Ze hebben me zelfs de foto's van de uitgehaalde grafts laten zien, ik had best wel veel dubbele haren.

De dokter luistert goed naar je, je voelt meteen dat hij om je haar geeft. Jammer dat ik niet alles heb kunnen onthouden wat ze hebben verteld, gelukkig heb ik papieren meegekregen waar alles op staat over de aftercare etc.

En eerlijk gezegd ben ik ook wel ongelovelijk moe. Ben vanmorgen pas thuis gekomen. Ik heb ze gevraagd voor mijn foto's die ze voor de operatie hebben gemaakt. Ik zet ze d'r op als ik ze heb!

En over de grafts per cm2 is mij een hoop verteld, maar ik heb het niet kunnen onthouden en schaam me om het nog eens te vragen, haha
MRrain is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2019, 16:03   #17
Luca1993
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MRrain Bekijk bericht
Hej, ik ben er weer! Ik ben de operatie ondergaan en ben er zeer van overtuigd dat Cosmedica goed zijn best heeft gedaan. Precies zoals beloofd: 3600 grafts.. Ze hebben me zelfs de foto's van de uitgehaalde grafts laten zien, ik had best wel veel dubbele haren.

De dokter luistert goed naar je, je voelt meteen dat hij om je haar geeft. Jammer dat ik niet alles heb kunnen onthouden wat ze hebben verteld, gelukkig heb ik papieren meegekregen waar alles op staat over de aftercare etc.

En eerlijk gezegd ben ik ook wel ongelovelijk moe. Ben vanmorgen pas thuis gekomen. Ik heb ze gevraagd voor mijn foto's die ze voor de operatie hebben gemaakt. Ik zet ze d'r op als ik ze heb!

En over de grafts per cm2 is mij een hoop verteld, maar ik heb het niet kunnen onthouden en schaam me om het nog eens te vragen, haha

Hi MRain,

goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad. Ben benieuwd naar je foto's en een goed herstel gewenst voor nu!
Luca1993 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2019, 21:26   #18
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Ja op kleine opp zoals inhammen en enkel kruin maar als je over opp spreekt van bvb 15 cm x 10 cm = 150 cm2 zit je op 8250 grafts en dat moet je donor kunnen leveren.
Nee, logisch. het is en blijft een simpele rekensom. Als je 55 grafts/cm2 laat plaatsen, loop je een risico dat wanneer je verder kaal wordt de rest (als dat uberhaupt nog uit de voorraad beschikbaar is), achterblijft en dus verschil in dichtheid ziet.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2019, 20:18   #19
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Update?
Malibu is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2019, 10:46   #20
MRrain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Nog geen nieuwe haartjes, helaas. Maar ik heb begrepen dat het nog wat kan duren voordat ik de eerste haartjes zie. Plaats gelijk foto's zodra er iets te zien is.
MRrain is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2019, 00:40   #21
Versachi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2019
Berichten: 9
Geslacht:
How are you

Hoi! Goed dat je de keuze hebt doorgehakt. Heb je voor het pakket gekozen dat de arts alles doet? Hoe is het je bevallen? Ben nog altijd op zoek naar de geschikte kliniek namelijk ?
Versachi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2019, 07:37   #22
MRrain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Versachi Bekijk bericht
Hoi! Goed dat je de keuze hebt doorgehakt. Heb je voor het pakket gekozen dat de arts alles doet? Hoe is het je bevallen? Ben nog altijd op zoek naar de geschikte kliniek namelijk ?
Ik heb gekozen voor de Gold+ Package met aftercare etc. De arts doet het niet zelf, maar ze hebben me laten zien hoe zijn werknemers worden getraind en hebben vrij snel mijn vertrouwen gewonnen. Ze hebben wel opties trouwens om door de arts geopereerd te worden.
MRrain is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.