Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 november 2009, 21:01   #1
Walliewop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juni 2009
Berichten: 3
Question Baardtrimmer ook voor glad scheren?

Hallo allemaal,

Mijn mooie mannelijke baard begint nu eindelijk een beetje fatsoenlijke vormen aan te nemen.. Alleen nu wil overstappen naar een electrisch scheerapparaat, ipv mijn oude vertrouwde mesjes..

Zit al de hele avond op internet te kijken naar een geschikt apparaat, die mij glad kan scheren, maar waar ook hulp stukken op kunnen om de baard te scheren op een paar milimeters. Een goed voorbeeld hiervoor is de BRAUN-Cruzer, die dit allemaal kan.. alleen lees ik overal op internet dat hij voor geen meter werkt.. dus die vertrouw ik niet..

Zo ben ik ook bijvoorbeeld de baardtrimmer BaByliss E842XE tegengekomen http://www.babyliss.nl/Tondeuses/e842xe.html

maar vraag me af of je met zo'n apparaat ook fatsoenlijk glad kan scheren? of dat uberhaubt wel kan met een baardtrimmer.. want moet natuurlijk ook wel eens glad voor de dag komen.. en weet iemand nog goede alternatieven?

Groeten, en alvast bedankt, walliewop

PS: ik ben niet de rijkste.. anders had ik er natuurlijk al eentje aangeschaft..

Laatst gewijzigd door Walliewop; 23 november 2009 om 21:05
Walliewop is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 23:51   #2
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walliewop Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Mijn mooie mannelijke baard begint nu eindelijk een beetje fatsoenlijke vormen aan te nemen.. Alleen nu wil overstappen naar een electrisch scheerapparaat, ipv mijn oude vertrouwde mesjes..

Zit al de hele avond op internet te kijken naar een geschikt apparaat, die mij glad kan scheren, maar waar ook hulp stukken op kunnen om de baard te scheren op een paar milimeters. Een goed voorbeeld hiervoor is de BRAUN-Cruzer, die dit allemaal kan.. alleen lees ik overal op internet dat hij voor geen meter werkt.. dus die vertrouw ik niet..

Zo ben ik ook bijvoorbeeld de baardtrimmer BaByliss E842XE tegengekomen http://www.babyliss.nl/Tondeuses/e842xe.html

maar vraag me af of je met zo'n apparaat ook fatsoenlijk glad kan scheren? of dat uberhaubt wel kan met een baardtrimmer.. want moet natuurlijk ook wel eens glad voor de dag komen.. en weet iemand nog goede alternatieven?

Groeten, en alvast bedankt, walliewop

PS: ik ben niet de rijkste.. anders had ik er natuurlijk al eentje aangeschaft..
Ik heb dat ding ook. Het is echt een perfecte tondeuse. Ik gebruik hem nu al meer dan een jaar om de dag voor mijn baard en hoofd. Hij knipt/scheert tot 0,5 mm. Deze stand (zonder de opzetkam) gebruik ik altijd. Dit is echt bizar kort. Ideaal, want je hebt geen last van irritatie zoals met een gewoon scheerapparaat of scheermes.

Ik ben zo enthousiast over het ding, dat ik nu de tondeuse uit dezelfde serie heb besteld. Gewoon, omdat ik benieuwd ben en die dingen geen knoop kosten. Ik heb verschillende tondeuses, maar mijn babyliss blijft ze keer op keer overtreffen.

Ik kan hem je van harte aanbevelen.
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2009, 13:31   #3
Walliewop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juni 2009
Berichten: 3
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan Bekijk bericht
Ik heb dat ding ook. Het is echt een perfecte tondeuse. Ik gebruik hem nu al meer dan een jaar om de dag voor mijn baard en hoofd. Hij knipt/scheert tot 0,5 mm. Deze stand (zonder de opzetkam) gebruik ik altijd. Dit is echt bizar kort. Ideaal, want je hebt geen last van irritatie zoals met een gewoon scheerapparaat of scheermes.

Ik ben zo enthousiast over het ding, dat ik nu de tondeuse uit dezelfde serie heb besteld. Gewoon, omdat ik benieuwd ben en die dingen geen knoop kosten. Ik heb verschillende tondeuses, maar mijn babyliss blijft ze keer op keer overtreffen.

Ik kan hem je van harte aanbevelen.
Dus ik kan mijzelf er ook gewoon fatsoenlijk mee scheren? niet dat je nog echt een dikke baard ziet.. Dus stoppels van 0.5mm ziet er gewoon uit als of je net geschoren bent?

Ik heb hem niet nodig voor mijn hoofd.. dus alleen als scheerapparaat/trimmer is hij ook voldoende?

In iedergeval hartelijk dank voor je reactie !

En weet iemand iets over de BaBybliss E832E?
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/.../refId/kelkoo/

Laatst gewijzigd door Walliewop; 24 november 2009 om 13:35
Walliewop is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2010, 19:22   #4
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Jep, daar is ie oorspronkelijk voor gemaakt.
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
baardtrimmen glad scheren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klemmen of scheren (voor de dames) Salvamia Haarwerken 14 26 maart 2013 11:18
Borsthaar scheren - Hoe? en verergert hierdoor de groei? wegermee Overige (haar)discussies - Algemeen 34 1 november 2009 11:58
na scheren blauwe plekken Roger123 Hirsutisme - Behandelingen 6 27 februari 2009 13:16
tijdelijke ontharing maar niet scheren Sipke Hirsutisme - Behandelingen 3 18 januari 2007 22:00
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.