Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 maart 2007, 21:30   #16
chacha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 105
Hallo allemaal,
Ja Susie zeker herkenbaar dat je je haar mist,maar zoals Jakolien zegt zit ik al wat verder in het stadium na 20 jaar een haarwerk te dragen.Ik kan me bv.ergeren aan mensen die hun haar niet verzorgen,want dan denk ik kon ik maar bij de kapper zitten en hem of haar eens z'n gang laten gaan met mijn haardos.En natuurlijk denk ik daar vaak aan maar mij echt aan ergeren doe ik niet meer,het geeft geen zin.Meestal krijg ik eens in een jaar mijn wimpers even terug,dan moet je me bezig zien met de mascara als een gekke,want ben eigenlijk dol op wimpers.Maar na een tijdje is de pret terug uit en dan is het wachten tot ze zin hebben om nog eens terug te komen.
Groetjes
chacha is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2007, 19:49   #17
susie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 33
Hey dames,

Jacolien, ik baal dat ik nu pas jouw bericht lees....ik had graag geprobeerd jouw een beter gevoel te geven.... Ik hoop dat je je nu wat beter voelt. Toch nog kunnen genieten van het heerlijke zonnetje? Ik op zich wel ,maar jammer genoeg stond er een sterke wind en dit doet pijn aan mijn hoofdhuid. Het "trekt" de haren er min of meer uit....vervelend, maar ik ga er echt niet alles om laten. Daar ben ik simpelweg TE eigenwijs voor. Ook bij mij zijn de B-vitaminen (en ijzer) in de minderheid te zijn en moet dit via pilvorm extra bijslikken. Bij de laatste bloedcontrole bleek dit m.b.v. de pillen voldoende te zijn. Niet dat mijn schedding daarmee stopt. Ik heb ook meer hoofdpijn dan vroeger, maar dat wijt ik aan het stoppen met de pil. Kan toch ook een oorzaak zijn? Mijn huid is niet droger geworden, maar wel 1000x gevoeliger op mijn hoofd. Volgens de dermatoloog is dit een kenmerk van AGA.

Jemig Chacha (of Chantal), dat lijkt me helemaal moeilijk! Iets terug krijgen en elke keer weer afscheid moeten nemen. Lijkt het niet makkelijker om ze dan voorgoed kwijt te zijn? Of denk ik nu te zwart/wit?

Ik moet eerlijk bekennen (voel me bijna schuldig nu) dat ik een goed weekend heb gehad. Ik heb leuke dingen kunnen doen, zonder aan mijn haar te hoeven denken. Ook heb ik weer goed kunnen relativeren en mijn schoonheid kunnen zien buiten mijn haar om.
Ik vraag me vooral af wanneer het moment zal zijn dat ik een haarwerk neem. En dan komt automatisch de vraag: en dan? Waar moet ik dan allemaal rekening mee houden?

Hoe was het weekend voor jullie?

Xx
susie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 16:54   #18
chacha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 105
Hallo iedereen,

Mijn week-end was fantastisch.
Ben met mijn man en zoon gaan fietsen prachtig weer wel wat veel wind,maar dan doe ik extra lak op mijn haarwerk dat het niet meer beweegt en dan ben ik gerust.
Ik vind het helemaal niet erg dat mijn wimpers telkens opnieuw terug komen ben dat al gewend,maar als ze beginnen uitdunnen dan vind ik het wel eventjes jammer.

Je moet niet echt zo erg veel rekening houden met vanalles als je een haarwerk draagt,of overdrijf ik nu omdat het al zo lang is dat ik er één draag?
Het is vooral eraan wennen,en ik dacht altijd dat iedereen het zag dat ik een haarwerk draag.Nu na al die jaren is dat veel minder.Ja op de kermis in molens die hard draaien dat is moeilijk,alhoewel een meisje die ik ontmoette op de AA meeting zij had een sjaal mee en knoopte dat over haar haarwerk als ze op een attractie ging,goed idee eigenlijk ik ben nu toch niet zo een kermis liefhebster wel er rondlopen.Je haar zit wel altijd goed en mensen zeggen wel eens uw haar is altijd zo mooi precies dat je elke dag naar de kapper gaat doe je dat zelf,dan zeg ik ja ik ben van opleiding kapster wat ook waar is.Mijn vriendenkring en familie weten dat natuurlijk allemaal en meestal zeg ik het ook gewoon.Op mijn ene werk weten ze het eigenlijk niet ze vragen niets misschien hebben ze een vermoeden maar dat geeft niet.
Je moet het goed verzorgen en ongeveer elke week wassen,maar als je niet echt uitgaat en veel in de rook zit kan het wat langer wachten,ook goed verzorgen.ik leg het na het wassen een tijdje in de wasverzachter dat vind ik het beste,ze verkopen natuurlijk allerhande dure producten en iemand gaf mij die tip en het is echt goed.
Vuur de vragen maar af als er iemand nog vragen heeft.
Groetjes
chacha is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 17:00   #19
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
haarperikelen

Hallo Susie,

Je vroeg nog waar ik op baseerde dat ik binnen een jaar aan de pruik zou moeten en wanneer ik dan voor mijn gevoel op uur u aanbeland zou zijn.

Het is dus zo dat ik er tegenaan zit te hikken om met de pil te stoppen. Ik heb ook een kinderwens, maar ik wéét dat stoppen met de Diane een mega shed gaat opleveren. Mezelf dat vrijwillig aandoen, is het meest moedige dat ik ooit in mijn leven ga doen, denk ik.... (vandaar dat ik het nog niet gedaan heb). En aangezien ik al 8 jaar aan de AGA ben, is mijn haar allang niet meer o.k. Het bedekt nog wel mijn hoofd maar het is een bosje 3x niks. Ik kan er in ieder geval niet veel leuks mee. Wanneer ik dan enorm veel haar ga verliezen, dan denk ik dat ik snel klaar ben. Het punt waarop ik een pruik wil, is wanneer ik echt door mijn haar heen kan kijken en het niet meer alleen bij een wat bredere scheiding en een flutcoupe blijft. Ik hoop dan wel dat ik nog voldoende haar heb om het haarwerk aan te kunnen bevestigen. Ik geloof niet dat ik er al aan toe ben om iedere avond kaal in mijn bed te stappen, maar dat zullen we wel zien. Ik kan me ook wel voorstellen dat ik misschien de lat nog wel een keer ga verleggen, want een pruik is toch niet niks. Misschien is een doorkijkstyle dan toch prettiger....

Zucht, zucht, zucht. Anderzijds probeer ik me weleens te verheugen op de ongelimiteerde mogelijkheden die een pruik me gaat bieden. Elk kapsel kan dan!!!! Misschien moet ik me daar dan wel eens op gaan richten: eindelijk weer mooi haar!!!!

Groet, Sammy
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 17:54   #20
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
hoi

Hoi Meiden,

Ook ik kom helaas weer op haarweb kijken.. was een tijdje weg geweest. betekende niet dat het beter ging met mijn haar helaas. maar ik dacht dat ik het wel zo een beetje geaccepteerd had, eindelijk dacht ik.. maar helaas hoor!! ik zit nu weer een mega dip... mijn haar word steeds dunner en dunner.. ik had van me eigen heel erg dik haar. maar je ziet echt dat de rechterkant steeds dunner word.

ik zit nu ook weer aan de diane pil en vind dit ook niet echt een lekker idee.. ik heb ook moeten stoppen vanwege kinderwens. heb 2 dochtertjes..

chacha, zet jij elke dag je haarwerk af? en heb je er geen last van in de zomer?
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 18:27   #21
chacha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 105
[quote=Joney;127418]Hoi Meiden,

Ook ik kom helaas weer op haarweb kijken.. was een tijdje weg geweest. betekende niet dat het beter ging met mijn haar helaas. maar ik dacht dat ik het wel zo een beetje geaccepteerd had, eindelijk dacht ik.. maar helaas hoor!! ik zit nu weer een mega dip... mijn haar word steeds dunner en dunner.. ik had van me eigen heel erg dik haar. maar je ziet echt dat de rechterkant steeds dunner word.

ik zit nu ook weer aan de diane pil en vind dit ook niet echt een lekker idee.. ik heb ook moeten stoppen vanwege kinderwens. heb 2 dochtertjes..

chacha, zet jij elke dag je haarwerk af? en heb je er geen last van in de zomer?[/quote

Hallo Joney,
Ja ik zet elke dag als ik ga slapen mijn haarwerk af,en ook soms s'avonds meestal als ik wat last heb van hoofdpijn.s'morgens doe ik het ook niet direct aan dus ben kaal aan het ontbijt en na de douche en maquillage zet ik het terug op in het week-end is dat soms later als ik wat klusjes doe. Als er een vriendje van mijn zoon komt slapen doe ik dat wel direct aan of op reis als er andere mensen mee zijn ook.In de zomer is het soms wel warm maar dan neem ik het eens af en droog mijn hoofd af en ook wat eau de cologne is verfrissend.Maar na 20 jaar word je dat wel gewoon.Het moet echt wel heel warm zijn als je er echt wat last van hebt.Ik persoonlijk vindt het wel beter gans kaal dan dat er plukken haar opstonden en ik scheerde het dan ook af.Nu is dat niet meer nodig kaal van kop tot teen.
Groetjes
chacha is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 19:47   #22
susie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 33
Ha meiden,

pfffff.....lange dag, eindelijk thuis! En zometeen weer een hel in....ik moet mijn haar weer wassen. Ik kan hier nu echt tegenop zien, maar moet wel. Mijn hoofd doet ook zeer, aangezien ik de haren die ik nog heb op een achterlijke wijze vastknoop om de kalende plekken te bedekken. En na zo'n lange dag trekt dat aan alle kanten.
Jemig Sammy, ik zie echt heel veel overeenkomsten tussen ons. Ik ben dus inderdaad gestopt met de pil om die kinderwens, met een gigaschedding als gevolg. Vandaar ook "helaas weer terug", aangezien ik MET pil weinig last heb van de AGA.
Enerzijds kan ik me ook verheugen op het haarwerk i.v.m. een mooier kapsel. Ahum, om een kapsel op zich, want wat ik nu heb is gewoonweg zielig! Maar anderzijds zie ik ook tegen heeeeeel veeeeeel bijzaken op. Een beetje hetzelfde gevoel als Sammy, denk ik. Dubbel dubbel dub dub.

Fijn Chacha dat jij ons al enigzins kunt voorbereiden op een haarwerk. Blijft uiteindelijk toch een individueel proces, maar toch fijn dat je jouw ervaringen en gevoel met ons wilt en kunt delen.

En Joney....welkom. Hopelijk kunnen we elkaar toch een beetje tot steun zijn in dit moeilijke proces.

Vandaag een collega gesproken die haar nichtje van 14 is verloren aan een auto-ongeluk. Pffff......hoezo even relativerend.....


Nou, ik ga nu mijn haar wassen.....zal wel weer traantjes worden.

Xx
susie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 20:33   #23
susie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 33
Ik ben weer intens verdrietig.....zo veel haren in het putje, zoveel in de handdoek en zoveel in de borstel.... Daarna weer 10 min. mijn scheiding bekijken. Ja, hij is weer breder geworden. Ja, ik zie meer wit van mijn hoofdhuid. Ja, het elastiekje kan er weer 1 keer vaker om. Waarom?????

Ik had beter kunnen wachten tot mijn vriend thuis was.....had ik even om een knuffel kunnen vragen....

Xx
susie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 20:33   #24
jacolien82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2007
Berichten: 28
Wink

Hey!!!!

Nou ik heb een zwaar weekend achter de rug...niet door de kwestie van mijn haar maar mijn lieve zoon en man waren ziek....euh mijn zoon nog steeds. Ik heb dus al een week lang bijna niet geslapen pfffffff.
Maar goed dat ter zijde heb ik heerlijk genoten in de tuin van het heerlijke weer hoor. Dit forum doet me echt tot nu toe goed dat merk ik wel.
Susie lief van je dat je reageert op mijn verhaal, dat je het rot vond dat je het niet eerder had gelezen. Tja daar kan jij niets aan doen hoor, maar vind het wel lief van je dat je zo meeleeft!!!!
Ik vindt het daarin tegen super voor jou dat je zo'n lekker weekend hebt gehad, heerlijk toch!!!!
Ik weet precies wat jullie bedoelen als jullie zeggen dat de wind zo'n zeer op je hoofd/haar doet...oh dat weet ik nog zo goed. Ook ik had erge haarpijn, dat was bij mij een teken dat het snel zou uitvallen. Maar dit hoeft helemaal niet hoor!!!!! Niet bang worden alsjeblieft....

Hey sammy, ik wist helemaal niet dat de pil zo'n invloed op je haar heeft joh! Kijk jij wilt graag zwanger worden, fantastisch!! Maar stel nou dat je snel zwanger wordt dan krijg je ook allemaal zwangerschapshormonen in je lijf en die zijn meestal positief van invloed op je haar. (veel vrouwelijke hormonen heb ik mij laten vertellen). Alleen is het wel zo dat na je bevalling het wel door hormoonverandering sneller kan gaan (je evt. haaruitval). Maar goed dan ben je wel al bijna een jaar verder (zwangerschap meegerekend).
Maar ik begrijp dat het heel moeilijk zal zijn, de definitieve beslissing.
Joney jij ook welkom op dit forum!!! leuk!
Om even ook te reageren op het haarwerk af doen....in bed slapen met een haarwerk is geen succes. Ik heb hem dus al heel snel afgedaan, mijn man weet nu niet beter...al was ik in het begin super onzeker hoor!! Ik heb sjawls gekocht, wel heeeeel duur 20 euro een stuk bij de haarwinkel. Maar nu was ik vandaag uit mn werk vandaan bij xenos en daar liggen ze nu voor 4 euro per stuk (misschien een goeie tip??!!!) ik heb er gelijk weer 3 gehaald, leuk voor de zomer!! (Mocht ik het evt. durven om zonder pruik te gaan op mijn vakantie...)
Oja en susie, ik leeft helemaal met je mee, dat haren wassen vond ik ook vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou een lang verhaal weer...hopelijk niet te lang voor jullie!
Groetjes!! P.s. morgen moet ik weer naar de dermatoloog, ik krijg nieuwe haartjes op mijn hoofd...spannend wat ze ervan zeggen. Ik durf niet meer te hopen .....duimen dus.
Liefs jacolien.....
jacolien82 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2007, 20:57   #25
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Sammy,
Gebruik jij nog geen Toppik? Daarmee kun je jezelf wel door een moeilijke periode heen helpen.
Het voordeel van een haarwerkje met klemmetjes is, dat 't lekker luchtig is, maar 't nadeel is bij AGA dat je eigenlijk te weinig en te dunne haartjes hebt om de klemmetjes goed te kunnen bevestigen.
Een volledige pruik is dan toch onontkoombaar. Denk echter niet dat je met een pruik ieder gewenst kapsel kunt creëren! Dat kan alleen met de allerallerduurste pruiken (met lace front, monotop, hand knotted cap, rondom "undervented", rondom vastgeplakt met dubbelzijdig tape) Bij goedkopere pruiken zul je moeten improviseren of genoegen nemen met minder mogelijkheden.
Voorlopig ben je daar nog niet aan toe, maar 't is misschien wel verstandig om daarover nu al meer info te verzamelen.

Groetjes!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 10:12   #26
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Hoi,

Nee, ik gebruik nog geen toppik, want ik kijk nog niet helemaal op mijn hoofdhuid. Het lijkt me ook vies, plakkerig spul en ik heb ook wel eens gehoord dat het afgeeft. Bèèèh, maar misschien valt het mee; ik zal het op een dag vast wel gaan gebruiken. Andere factor is dat ik er al werk zat aan heb om er nog iets toonbaars van te maken. Ik wil er gewoon niet nog meer toestanden bij.

Wat die pruiken betreft: alleen al in de gewone synthetische modellen is de keuze reuze, al vind ik de modellen wel regelmatig op het tuttige af. Ik houd persoonlijk van pittige, korte of halflange kapsels en zal dus wel aan een maathaarwerk moeten als ik dat wil. Maar geloof me, er kan zo ontzettend weinig met mijn eigen haar dat ik zelfs met de synthetische pruiken al alle kanten opkan. Enige echte nadeel is dat ik altijd al vrij fijn haar heb gehad en dus niet plotseling met een enorme bult haar op mijn hoofd wil gaan lopen. Ik heb vorig jaar al eens een haarwerk gepast en ik herkende mezelf gewoon niet meer met zulk dik haar. Maar ook dat zal wel een kwestie van wennen zijn.

Natuurlijk hoop ik, dat ik straks binnen no time zwanger ben. Maar hoe realistisch is dat als je 36 bent? In mijn omgeving hebben echt álle vrouwen van mijn leeftijd er problemen mee om spontaan zwanger te raken dus die kans is bij mij ook erg groot. Ik ga er dus maar vanuit (om valse hoop te voorkomen) dat mijn haar wel naar z'n grootje zal zijn tegen de tijd dat ik zwanger ben... Mocht dat ook niet gaan lukken, dan heb ik dus 2 joekels van problemen (maar wel genoeg geld om het allerduurste haarwerk te kunnen financieren...). Zucht...

Groet, Sammy
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 11:23   #27
Helen64
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2005
Berichten: 83
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy Bekijk bericht
Hoi,

Nee, ik gebruik nog geen toppik, want ik kijk nog niet helemaal op mijn hoofdhuid. Het lijkt me ook vies, plakkerig spul en ik heb ook wel eens gehoord dat het afgeeft. Bèèèh, maar misschien valt het mee; ik zal het op een dag vast wel gaan gebruiken. Andere factor is dat ik er al werk zat aan heb om er nog iets toonbaars van te maken. Ik wil er gewoon niet nog meer toestanden bij.

Wat die pruiken betreft: alleen al in de gewone synthetische modellen is de keuze reuze, al vind ik de modellen wel regelmatig op het tuttige af. Ik houd persoonlijk van pittige, korte of halflange kapsels en zal dus wel aan een maathaarwerk moeten als ik dat wil. Maar geloof me, er kan zo ontzettend weinig met mijn eigen haar dat ik zelfs met de synthetische pruiken al alle kanten opkan. Enige echte nadeel is dat ik altijd al vrij fijn haar heb gehad en dus niet plotseling met een enorme bult haar op mijn hoofd wil gaan lopen. Ik heb vorig jaar al eens een haarwerk gepast en ik herkende mezelf gewoon niet meer met zulk dik haar. Maar ook dat zal wel een kwestie van wennen zijn.

Natuurlijk hoop ik, dat ik straks binnen no time zwanger ben. Maar hoe realistisch is dat als je 36 bent? In mijn omgeving hebben echt álle vrouwen van mijn leeftijd er problemen mee om spontaan zwanger te raken dus die kans is bij mij ook erg groot. Ik ga er dus maar vanuit (om valse hoop te voorkomen) dat mijn haar wel naar z'n grootje zal zijn tegen de tijd dat ik zwanger ben... Mocht dat ook niet gaan lukken, dan heb ik dus 2 joekels van problemen (maar wel genoeg geld om het allerduurste haarwerk te kunnen financieren...). Zucht...

Groet, Sammy
Ik heb al eens eerder geschreven dat de diagnose van AGA vaak veel te snel wordt gesteld.
Het zou best kunnen dat net door met de pil te stoppen het een stuk beter wordt. De pil breekt een aantal essentiële mineralen af.
Zijn vaak oorzaak van haarverlies maar worden AGA genoemd: anemie en hypothyroidism. Ga eens kijken op www.stopthethyroidmadness.com
Daar lees je dat bij een niet optimaal functionerende schildklier vaak haarverlies voorkomt. Alleen is dit niet altijd met een gewoon bloedonderzoek te ontdekken.

Als je graag kinderen wilt, ga daar dan toch voor. Zoals al werd gezegd, tijdens de zwangerschap zal het op zich goed gaan met je haar. En nadien zal je ook de voldoening hebben van je kind. En wat er dan verder met je haar gebeurd, dat zie je dan toch wel weer.
Helen64 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 18:46   #28
susie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 33
Hey ladies,

Jacolien, ik hoop dat jouw zoon zich snel weer wat beter voelt. Beterschap! Wat zei de dermatoloog?????
Het zou toch echt gigantisch stoer zijn als je zonder pruik op vakantie durft....zou echt superknap zijn. Maar lijkt me zoooo vreselijk eng, maar ik ben dan ook nog maar een groentje wat dat betreft.
Je kon nog weleens gelijk hebben wat betreft de snelheid en mate van haaruitval in combinatie met haarpijn. Nu ik er zo over na ga denken is mijn haaruitval zwaarder na een dag met erge haarpijn.... Soms hoop ik zelfs dat mijn haar snel uitvalt, dan is een deel van de onzekerheid weg. Tuurlijk komen daar andere onzekerheden voor in de plaats, maar toch.....

Sammy, ik duim voor jullie en hoop dat jullie (is tegenwoordig meer verantwoord) snel zwanger worden! En ik herken dat van vriendinnen in de omgeving die ook problemen ervaren met zwanger worden. Zo is een van mijn betere vriendinnen al 2 jaar bezig, moeilijk moeilijk.
Ik wil nu eerst 6 maanden pilvrij zijn voordat we het gaan proberen. We vinden het erg spannend.
Ik hoop voor jou dat Helen gelijk gaat krijgen. Helaas had het voor mij juist het averechtse effect. Mijn haar valt juist uit als ik NIET aan de pil met, indien ik wel de pil slik heb ik "nergens" last van...... Maar ik denk, net zoals Helen, dat je eenmaal met een gezond kindje in jouw armen, een hoop van de zorgen rondom AGA kunt relativeren.

Ik heb geen zaligmakend idee van een haarwerk, maar zie er wel een aantal voordelen van. Ben ik dan naief als ik daaraan denk? Zal dat me zwaar tegenvallen straks?
Ik ben nu zooooo ellendig lang bezig met plukjes haar rangschikken op mijn hoofd en het is emotioneel zo beladen. Ik hoop toch echt dat ik met een haarwerk wat meer mogelijkheden krijg. Ik denk dat ik zo maar eens ga snuffelen op dat deel van het forum.
Vandaag had ik een haarband in (over mijn haargrens), omdat ik vanmorgen geen zin in het gefrobbel van mijn haar had. Toen mijn vriend thuis kwam zei hij heel lief en oprecht dat hij mij zooooo mooi vond. Hij zei: "jij hebt zo'n mooi koppie, je hebt helemaal geen haar nodig! Zo komt jouw koppie veel meer tot z'n recht...." Lief he? Doet me echt goed....

Knuffel Susie
susie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 20:54   #29
jacolien82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2007
Berichten: 28
Hoiiii

Zo vandaag naar mn dermatoloog geweest, een leuke vrouw, en nu vertelde ze me dat het de laatste keer was dat ik haar zag want ze gaat naar vlissingen toe om daar te gaan werken...shit...pfff Ik krijg dus in het vervolg een nieuwe dermatoloog. Ze kon me ook nog niet veel vertellen over mn nieuwe haartjes....kan nog lang duren voor het echt goed gaat groeien zei ze. M'n nieuwe haren zijn blond, maar dat komt omdat het pigment/kleur pas later echt komt....grappig dat wist ik niet...Ik ben nu net zo blond als mij zoon hihi (Die is bijna wit zo blond...heeft ie niet van mij hoor....)
Hee Susie ik begrijp precies het gevoel van: "ging mn haar er nu maar allemaal af dan weet je waar je aan toe bent..." Raar maar ik was op een gegeven moment ook op het punt dat ik blij was als het allemaal eraf ging..dat haren wassen was zo kwellend en die onzekerheid vreselijk. Bij mij ging het alleen iets te snel maar goed....
Zo'n haarwerk is niet leuk, maar went (voor zover mogelijk) best snel. Echt wennen zal het nooit...maar ik voel me een stuk zekerder als toen met mn dunne haren. Oja wat spannend dat jij en Sammy gaan stoppen met de pil. Jullie zijn bang dat je niet gelijk zwanger zal raken etc. Nou dat heeft elke vrouw hoor....echt waar...Ook bij mij op mn werk etc. zijn veel vrouwen die moeilijk zwanger worden toch heb ik zelf niet lang hoeven wachten. het zegt dus niets...maar ik kan jullie ook niet geruststellen. Zwanger worden is en blijft zwanger. Ik hou het voorlopig even bij mijn kleine jongen hihi....eerst lekker genieten.
Hoe oud ben jij eigenlijk Susie???? Ik begrijp dat Sammy 36 is???
Nou dat was weer mn verhaal voor vandaag...met mn zoon gaat het gelukkig iets beter.....A.s. vrijdag gaan we een lang weekend op vakantie dus dan moet die wel beter zijn.
Groetjes en knuffels van mij
jacolien82 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 20:57   #30
jacolien82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2007
Berichten: 28
Zwanger worden is en blijft zwanger dat moet zijn:
zwanger worden is en blijft spannend...
jacolien82 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn er ook homeopathische alternatieven voor Alopecia Androgenetica? Schorpioeneke Haarproblemen bij vrouwen 9 2 februari 2007 16:36
kwamen maar weer eens langs lies TTM - Algemeen 2 12 maart 2006 19:47
moeder, weer Nerakje TTM - Algemeen 3 30 augustus 2005 18:01
Daar was ik weer! okki Haarproblemen bij vrouwen 2 30 augustus 2004 21:09
Weer terug bij af........ eus TTM - Algemeen 12 27 maart 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.