Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2007, 23:13   #1
mottel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2007
Berichten: 10
Exclamation plotseling dunner haar

Hallo,

Ik ben een meisje van 16 jaar en heb nooit haarproblemen gehad. Ik heb altijd normaal haar gehad en heb zelfs dik haar gekregen rond mijn 11e.
Sinds een half jaar is mijn haar aarnzienlijk dunner geworden, mijn staart is nog maar de helft van wat het eerst was! Ook heb ik nu vaker last van jeuk op mijn hoofdhuid..
Ik vraag mij af of dat misschien gekomen is door mijn vroegere overmatige gebruik aan haarlak? Maar deze gebruik ik sinds ik ontdekte dat mijn haar dunner werd helemaal niet meer.
Ik ben radeloos, ik kan er wel om huilen, zo vreselijk vind ik mijn haar nu. Ik weet niet wat ik moet doen, want het is nog steeds niet zoals het eerst was. Moet ik naar een dokter gaan en me daar laten informeren? Ik wil en kan mijn haar zo simpelweg niet accepteren..
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden en of jullie misschien suggesties hebben.. Alvast heel erg bedankt!

Groetjes
mottel is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2007, 23:40   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Inderdaad, eerst even naar de dokter gaan en afwachten wat hij/zij ervan zegt. Je lichaam kan op deze leeftijd nog volop in een hormonen-oorlog zitten, maar misschien is er toch iets anders aan de hand.

Sterkte!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2007, 23:47   #3
mottel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2007
Berichten: 10
Bedankt voor de reactie !
Ja, ik ga komende week ook denk ik naar de dokter en neem een foto mee van hoe mijn haar er eerst uitzag. Kan het misschien zijn dat ik een gebrek heb aan vitaminen? ik weet het niet.. ik hoop niet iets al te ernstigs!
Ohja, ik had nog een klein vraagje, is het zo dat de shampoo Rooscure het haar weer een soort van voller maakt?

x
mottel is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2007, 09:56   #4
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mottel Bekijk bericht
Bedankt voor de reactie !
Ja, ik ga komende week ook denk ik naar de dokter en neem een foto mee van hoe mijn haar er eerst uitzag. Kan het misschien zijn dat ik een gebrek heb aan vitaminen? ik weet het niet.. ik hoop niet iets al te ernstigs!
Ohja, ik had nog een klein vraagje, is het zo dat de shampoo Rooscure het haar weer een soort van voller maakt?

x
Mottel,
Rooscure is een shampoo die primair bedoeld is ter bestrijding van gist/schimmel dat roosvorming op de hoofdhuid veroorzaakt en daarmee vaak ook jeuk.
Op dit forum lees je er vaak over omdat het ook wel ingezet wordt in de strijd tegen aga omdat de werkzame stof, ketoconazole, een ontstekingsremmend effect heeft, hetgeen zich voordoet bij alopecia androgenetica. (mannel. vorm van haaruitval) en het haar wat dikker zou maken.
Ik zou idd zelf eerst eens bij een huisarts langsgaan.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door kas; 30 juli 2007 om 10:13
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naamloze (generische) Diane-35 sigur Haarproblemen bij vrouwen 221 4 februari 2010 00:06
dunner worden haar twistedlilium Haarproblemen bij vrouwen 6 25 juli 2006 08:58
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Lang haar en AGA Guoy AGA - Algemeen 19 17 mei 2006 22:54
Dan maar zonder haar Janne AA - Algemeen 4 1 maart 2005 17:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.