Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 september 2008, 19:30   #1
Miriamdip
HaarWeb lid
 
Miriamdip's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 2
Opnieuw kaal??

Hallo allemaal. Toen ik 26 jaar was ben ik in 2.5 maand van lang haar naar kaal gegaan. Ik heb toen 7 maand kaal gelopen. De uitval is gestopt nadat mijn wenkbrauwen ook uitvielen. Deze zijn gelukkig niet helemaal uitgevallen. Nu ben ik 29, en kwam er vandaag achter dat het weer opnieuw is begonnen.
Ben natuurlijk bang dat alles weer weggaat. Natuurlijk kan mij niemand vertellen hoe het nu verder gaat, tja afwachten maar.
Ik ben er wel zeer van geschrokken. Tot nu toe hoor ik nog over mijn haar, zoals ook vandaag weer. "wat is het mooi terug gekomen."enz...
Ik heb maar niks gezegt over het weer uitvallen. Maar als het zo verder gaat met uitvallen moet ik het wel weer vertellen aangezien mijn keuze weer dezelfde is. (gewoon kaal lopen).
Is er iemand die het ook zo heeft gehad?
Groetjes Miriam
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]Dit was in 2005, nu heb ik weer haar, maar voor hoelang?
Miriamdip is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2008, 18:12   #2
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miriamdip Bekijk bericht
Hallo allemaal. Toen ik 26 jaar was ben ik in 2.5 maand van lang haar naar kaal gegaan. Ik heb toen 7 maand kaal gelopen. De uitval is gestopt nadat mijn wenkbrauwen ook uitvielen. Deze zijn gelukkig niet helemaal uitgevallen. Nu ben ik 29, en kwam er vandaag achter dat het weer opnieuw is begonnen.
Ben natuurlijk bang dat alles weer weggaat. Natuurlijk kan mij niemand vertellen hoe het nu verder gaat, tja afwachten maar.
Ik ben er wel zeer van geschrokken. Tot nu toe hoor ik nog over mijn haar, zoals ook vandaag weer. "wat is het mooi terug gekomen."enz...
Ik heb maar niks gezegt over het weer uitvallen. Maar als het zo verder gaat met uitvallen moet ik het wel weer vertellen aangezien mijn keuze weer dezelfde is. (gewoon kaal lopen).
Is er iemand die het ook zo heeft gehad?
Groetjes Miriam
Miriam,
Ik denk dat je (meer) herkenning vindt op de pijler van alopecia aerata. Daar lijkt het nl meer op dan op androgenetica.
Sterkte
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2008, 15:20   #3
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Hoi Miriam

Ik zelf heb ook gehad dat mijn haar weer terug kwam en weer uitviel. Ook mijn keuze is het om gewoon kaal door het leven te gaan. Inmiddels alweer 4 jaar. Het haar is 2 keer een jaar terug gekomen. Momenteel heb ik er weinig hoop in dat het weer terug zou komen. Ik heb me er maar ibj neergelegd.

Als mensen mij zeiden joh wat heb je weer een mooie kop met haar vertelde ik er altijd bij dat het weer kon uitvallen, en dat ik niet wist voor hoe lang ik haar zou hebben. Toen het daadwerkelijk ewer uitviel hebi k tegen m'n vrienden en mensen om me heen gezegd dat ik het dezelfde avond nog ging afscheren, dus dat ze niet moesten schrikken als ze me zagen. Daar kreeg ik als reactie op dat ik niet zo stom moest zijn om het te vertellen, ze isten toch wat ik had? Toen ik daadwerkelijk weer kaal was wren de reacties alleen mar positief. Zo hoorde ik te zijn, mensen kennen me alleen maar kaal en het stond me goed. Gaaf om te horen!

Helaas is het niet anders en zullen we ermee moeten leven dat het weer uit kan vallen.
Ik heb er altijd rekening mee gehouden en heb ookm ijn omgeving dat verteld!

Succes ermee!
Annelies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik heb inhammen, word ik kaal? KevinK AGA - Algemeen 12 19 september 2012 22:08
Word ik kaal? Ray313 AGA - Algemeen 3 26 april 2008 18:42
Kaal aan één kant tweetyPandora AGA - Algemeen 2 24 april 2007 20:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.